Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 29 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik vind ze zelf echt super leuk! :D
    Mega chaotisch, en dan toch zo relaxed blijven.
    Die man heeft altijd zo'n heerlijk kinderlijke lach en is oprecht blij met kleine dingen. Ik vind het echt heel leuk om ze te zien, hoe anders ze ook zijn dan ik zelf.
    Allemaal trouwens hoor. Ook de familie Wildeman en de familie Cudogham zijn totaal anders dan ik zelf. Ik vind dat positieve van de Iven echt heerlijk om te zien! En dat gezin is zo relaxed, die kinderen zijn allemaal lief, leuk, beleefd en relaxed. Ook Oos is, naast ondeugend en rebels, gewoon lief, leuk, grappig en luistert ook vaak genoeg wel. Dus blijkbaar zal het echt wel werken hoe ze t doen. En natuurlijk zie je bij alle gezinnen situatie die jezelf anders zou oplossen, dat kinderen bepaald gedrag laten zien waar dan nauwelijks op gereageerd wordt. Maar eerlijk, wanneer we op ons zelf een camera zouden richten zouden we bij ons allemaal dezelfde situatie tegen kunnen komen. Dat we op elkaar commentaar gaan hebben omdat we dat zelf anders zouden doen :roflmao:.
    Überhaupt maken camera's in huis een situatie soms anders dan normaal. Dat geeft toch niet? Ik vind het oprecht leuk om een kijkje te nemen in andere gezinnen. Heel waardevol en leuk :).

chrystel73, Jackie87 en Mammavantwee vinden dit leuk.
  2. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Dat viel me vandeweek ook op en benoemde ik nog naar mijn man. Ik vond het jongste meisje ook ergens wat 'beperkt' praten namelijk, maakte aparte zinnen. Toen zei m'n man dat het als straattaal klinkt, maar dan wat netter zeg maar :roflmao: maar die zinsopbouw en woorden zijn gewoon zo. Dat is t denk ik meer, dat dit dus gewoon hun dialect is, en dan niet alleen de klank maar ook de zinsopbouw en woordkeuze :). Maar de ondertiteling is dus inderdaad wel vaak nodig :roflmao:.

3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Commentaar op situaties geven is opzich best wel forum-achtig. Staat los van of ik (in dit geval familie Blom) wel of niet liefdevol vind of ze respecteer. Vooral bijzonder om in het leven van andere gezinnen te kijken. En soms vind ik daar wel iets van. :roflmao: Nog steeds benieuwd waar ze nou naar de wc gaan, of zou dat ook in die tuin zijn? :o:

4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ohh, ik zeg ook nergens dat dat niet mag toch? ;) Maar door te zeggen dat ik het commentaar niet snap geef ik ook mijn mening en dan is dat toch ook forum- achtig? :thumup:

spruitje80 vindt dit leuk.
  5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.617
    113
    Vrouw
    Hoe kan je je huis zo achter laten als je oo vakantie gaat? :roflmao: heb met verbazing gekeken hoe hun voorbereiding is, haha. Een uur voor vertrek nog even alle knutselspullen op tafel en lekker aan de knutsel, om het vervolgens heerlijk te laten liggen. Tussendoor nog even een duik in t zwembad. Ik vraag me overigens wel af of ze idd dat zwembad nog op hebben geruimd. Droog zal ie iig niet geweest zijn:roflmao:

Luna86, Beausecret, Robijn89 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Nou internet gaat los nu met commentaar over hoe chaotisch de fam Blom is ;)

Die auto tot de nok toe vol geladen is ook echt niet veilig. Ze zijn pas geleden ook niet voor niets aangehouden omdat die kinderen alle kanten op stuiterde in de auto.
    Ik vind t wel grappig om te zien hoe ze leven maar vindt er zeker wat van :D

7. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    De familie met de tattoos, die vrouw die haar kindje heeft verloren na een auto ongeluk dat verhaal komt me zo bekend voor.
    Weet iemand of dit een topic hier toen is geweest?

8. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Op hun fb staat dat één van de jongens zichzelf had losgemaakt en los in de bus was gaan staan. Dat is mijns inziens wat anders dan "kinderen die alle kanten op stuiteren" :p. Hoe komen verhalen de wereld in ;).

Spectre, chrystel73, Martini en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Moeder wildeman, van hoeveel mannen heeft zij kinderen?

10. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.023
    14.679
    113
    Vrouw
    Van 3 mannen. Lucas is de vader van de jongste twee.
    De andere 5 heeft ze dus met 2 andere manen gekregen.

mamameer en toch3 vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ik was ook al aan t tellen hihi

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Vond de dames wel jong voor tatoeages. Ik weet dat t mag hoor maar toch, ik vind t jong.

Familie blom raakte mij. En mijn hemel die bus zonder airco. En misselijke kids. Nachtmerrie :o:

Spectre vindt dit leuk.
  13. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    De kids die ziek waren leek ook wel zonnesteek. Die dag van het waterpark kon je ook zien zeker bij moeder dat ze verbrand waren.

14. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ook dat jongste ventje.. heel zijn bovenarmen waren rood.

15. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    en die moeder maar zeggen ze hebben een eigen keuze hoor voor een tattoo, vervolgens dat meisje van 15, ja ik heb er al 1 van opa, die heb ik gekregen. Wat is dat voor kado?! Dan is het toch geen eigen keuze. Alsof je als 15 jarig kind zoiets kan weigeren… Deze moeder dochter tattoo was ook een kado aan haar dochters…brrr zo vreemd!

en die kinderen in die bus idd wat zielig. Zo heet. Ziek van de zon en van het (zwem) water. En dan naar de kerk, al die mensen weer moeten kussen. Ontzettend ongemakkelijk voor al die kinderen.
    En die tent tussen die huizen. Het ziet er zo zielig uit.
    Vooral de ouders vinden het allemaal fijn om weer in albanie te zijn. Maar voor die kinderen is het niet allemaal even fijn.

aardbei1707 vindt dit leuk.
  16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ze kan het toch ook gevraagd hebben als kado, net zo goed als een telefoon of een boek...

Maar hier zou het sowieso een nee zijn. Ik betaal er niks aan mij

17. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.163
    3.806
    113
    Ik heb pas twee afleveringen gezien maar vind het heel leuk deze keer. Leuke families. Ik krijg ook steeds meer respect voor wat moeder Wildeman allemaal doet, ze is zo stoer en probeert dingen gewoon, haren knippen en behangen en zo, daar kan ik echt wat van leren.

18. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Ik vind het vooral een bijzondere vrouw die graag in de belangstelling staat.
    Je 15e jarige dochter een tatoeage aansmeren en dan nog vragen of ze er meer wil? Het zou niet mijn keuze zijn.
    Dat ze veel zelf doen is denk ik ook vooral om kosten te besparen?
    Ik vind het zeker een leuk gezin, maar ben blij dat t mijn buren niet zijn:|

Sado vindt dit leuk.
  19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik vond het ook heel bijzonder van de familie Blom, kinderen die al bevangen zijn van de hitte in zo'n hete bus zetten met een bak op schoot..
    En ze hebben niet eens koud water in de tent, want geen koelkast.

Spectre vindt dit leuk.
  20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je ook wel echt teveel kinderen kan hebben. Dat het echt ten koste gaat van de oplettendheid. Veel kids zaten ook beroerd in de gordel. Jochie in autostoel had zn gordel gewoon los. Aantal met gordels onder de arm door. Ik denk ook dat je als ouder gewoon allang blij bent dat je ze in de auto hebt in die hitte... en de rest maar laat. En idd veel fiks verbrand.

(Moest wel even gniffelen om de kerk, missie werk voor t handje vol mensen dat er zat)

tuc en aardbei1707 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina