Zitten de familie Blom nou met hun tent ergens in een achtertuin in Albanië of? Omdat er iets werd gezegd over " zijn aangekomen op de camping" Maar... Ik zie geen camping, ik zie alleen gras en een betonnen muur.
Aaaah ok. Vraag me af hoe ze dat dan doen met douchen want er is geen water en met eten want er is geen koelkast.
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee. Ben nog maar bij aflevering 3, misschien dat ze dat later zeggen hoe ze het doen? Denk dan gewoon bij die vrienden!
Nee dat komt niet aan bod. Maar je ziet ze wel bij veel mensen over de vloer komen en met hun eten. Volgens mij is iedereen heel gastvrij daar.
Inderdaad en ze hebben er natuurlijk 6 jaar gewoond en druk met de kerk bezig geweest dus kan me voorstellen dat het vriendenbestand daar wel zo groot is dat ze daarin wel voorzien worden.
Ik heb wel veel respect voor vader Lukas. Hij moet echt wel gek op Priscilla zijn aangezien zij al vijf kinderen had (vijf, toch?) toen ze een relatie kregen en hij had nog geen kids. De jongste was pas vier maanden geloof ik? Ga er maar aan staan.. Ik gok dat veel mannen dan afhaken, wat ik ook wel begrijp.
Wat een drama, die berging opruimen.. Ik zou gillend gek worden van Cynthia. We zouden serieus ruzie krijgen. Weg met die zooi.
Maxicosi uit het jaar 0 enzo hahaha Ik ben ook heeeel makkelijk in opruimen en spullen wegdoen. Man iets minder.
ja ik herkende ‘m gelijk door het handvat. Die van hun is natuurlijk wel iets ouder , geen idee voor hoeveel kinderen die gebruikt is. Ik heb ‘m gekocht bij N.. maar hun kinderen zijn op Oos na ouder dan N.