Voor kinderen (en meekijkende ouders) begint er zaterdag weer een nieuwe serie van welkom bij... Dit keer jaren 70 en 80, blijkbaar is mijn jeugd lang geleden genoeg om geschiedenis te zijn Mijn man heeft in de loop der jaren alle series opgenomen en onze jongste kijkt er enorm graag naar. Veel humor en steengoede acteurs
Het onderwerp voor mijn examen geschiedenis was (2003) onder andere de koude oorlog. Toen ik dat aan onze oude buurman vertelde (hij was ergens in de jaren '20, misschien '30 geboren) zei hij: "Dat heb ik niet gehad op school".
We hebben de eerste aflevering gekeken en vond het tegenvallen. De feiten zijn leuk maar het is net of ik de hele tijd naar klokhuis zit te kijken wanneer ze de klokko reclame maken. Eerder wel eens gezien dat ze dan een huis helemaal in de stijl van de tijd doen en mensen er naar toe gaan compleet in die kledingstijl en dat was leuker. Zonder het overdreven toneelspel
Ik vond Johan Cruyff tegenvallen die had wel meer overdreven gemogen van mij. Heb sowieso niets met sport dus deze aflevering was niet zo boeiend. Vond Ad Visser wel erg sterk.