Een huis vol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Vergeten, 23 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.478
    113
    Volgens mij is sport daar sowieso heel belangrijk. Meende in een eerdere aflevering toen vader bij zo'n springtrampoline spul was met de jongsten dat hij ook een tweede sport aan het promoten was bij de kinderen (buiten voetbal om)

De dochter waarom het gaat hoopt op een professionele carrière dus ik kan me voorstellen dat ze voor een niveau lager hebben gekozen zodat ze veel kan trainen want dat heb je er tenslotte wel voor nodig.

Thymen is op en top puber, . En ik kan me Thymen ook wel voorstellen hoor want hij had best alleen (of met Yaell ) thuis kunnen blijven als hij niet mee wilde.

De kleintjes hoor je gewoon hun grote broer imiteren, de kerstmarkt is stom :D

Zelfs als ik alleen met mijn partner zou gaan zou ik er niet 2.5 uur voor heen en 2.5 uur terug voor rijden.

Zxcvb vindt dit leuk.
  2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.457
    8.610
    113
    Vrouw
    Oh dat doen wij ook hoor! Zijn in december een zaterdag naar Valkenburg geweest ;) maar wij vinden de kerstmarkt ook gewoon heel leuk en de kinderen ook.

Zxcvb vindt dit leuk.
  3. Hoihoii

Hoihoii Actief lid

16 dec 2018
    227
    149
    43
    Vrouw
    Wat mij vorig seizoen wel opgevallen was dat Anssem (heet ze zo? 1 van de oudere zussen) gezakt was voor haar herexamen havo. Maar dat ze het jaar daarvoor ook al gezakt was, super jammer voor haar. Zonder bijzondere omstandigheden lijkt het mij dan dat ze toch een niveau te hoog geprobeerd heeft. Het gezin heeft natuurlijk erg de focus op hard werken. Misschien een soort voortschreidend inzicht dat ze Tessnem ervoor willen behoeden dat als ze ook haar voetbaldroom er nog naast heeft het halen van het eindexamen nog wel haalbaar moet zijn?
    Wel veel respect voor hoe hard ze werken aan school en sport! Veel discipline.

spruitje80 en Zxcvb vinden dit leuk.
  4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.478
    113
    Het is ons al snel te druk en als het ergens druk is heb ik vanuit mijn rolstoel alleen maar zicht op konten :roflmao:. Wij zoeken dan eerder de kleinere kerstmarktjes in de dorpen rond om ons op. Klein overzichtelijk en vooral als ze net opstarten is het nog niet te druk.

owly en Bloempjelief vinden dit leuk.
  5. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    16 januari is Priscilla Wildeman bevallen van dochter Billie-Jean…4 wkn te vroeg las ik.

6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.684
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat een aparte naam voor hun. Zo.. niet passend bij de rest :roflmao:

Snoepjes en Sado vinden dit leuk.
  7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Op zich ookeen goede keuze, dan haalt ze het waarschijnlijk wel en je kan altijd weer daarna verder leren. Haakt net de druk er misschien af waardoor het beide gedaan kan worden.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.796
    8.466
    113
    Vrouw
    Valt nog mee hoe vroeg. Als ze geen cerclage had gehad was ze nog veel eerder bevallen waarschijnlijk.

citroenrasp vindt dit leuk.
  9. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.796
    8.466
    113
    Vrouw
    Ik vind t ook niet echt passen maar wel een heel stuk leuker dan Giovanna, Priscilliano of Ginger :D

Spectre, NiVa0230, Neuzeke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ja ik had ‘Bella’ verwacht ofzo maar niet dit :p

11. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.368
    21.747
    113
    Zij had een cerclage toch? Dan valt bevallen met 36 weken nog best mee. De cerclage gaat er vaak rond 34/35 weken eruit, bij mij tenminste wel, en ik beviel beide keren bij net 37 weken.

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Ik zit nu te kijken en dacht precies hetzelfde. Pffft. Mij niet gezien. Kom je net terug van een nachtje weg; direct door.. en voor Thijmen ook; voetballen en hup snel douchen/omkleden en door. Geen wonder dat die kinderen er al klaar mee zijn nog voordat de reis écht is begonnen :oops::oops:

owly vindt dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Met partner wel :D wij zijn naar Aken geweest, was ook zo'n 2 uur reizen.
    Wel zonder kinderen dan. In hun geval zou ik er dus ook echt niet van kunnen genieten, eerst al dat gedoe en geschreeuw in de auto. Nee bedankt :oops::p

14. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ja had ze inderdaad. Ze had al aangegeven dat hij er inderdaad af zou gaan. En ergens heeft ze ook al aangegeven dat na al die tijd stabiel te zijn gebleven van de lengte van haar baarmoederhals er verandering in was gekomen. Ze hadden het zelf dus wel de verwachting dat ze eerder kwam haalde ik er toen uit.

citroenrasp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina