Ik heb zo'n gevoel dat het een domme vraag is omdat hij in de vriezer gaat, maar toch Ik wil voor zondag voor na de BBQ die wij organiseren een ijstaart maken. Deze om precies te zijn: Schuim ijstaart Nu maak ik voor de BBQ heel veel zelf dus zal ik dit weekend volop aan het koken zijn. Kan ik deze ijstaart(en, ik maak er 2) dan vanavond al maken?? En voor de ervaren baksters, ik ga ook nog cupcakes maken als welkom hapje. Deze het beste op de dag zelf maken of kan dat ook een dag van te voren? Er komen wel toeven op (met O.a. boter, slagroom en roomkaas)
ijstaarten kunnen indd prima 1,5 dag van te voren , cupcakes ook de dag ervoor wel even luchtdicht/ arm bewaren en zou toeven pas op dag zelf doen
Ja hoor kan makkelijk. Ik heb zelfs een keer op donderdag ijstaart gemaakt voor zondag. Zolang het maar diepgevroren is. Eetsmakelijk alvast
Ja hoor, kan prima met die ijstaart. Cupcakes een dag van tevoren gaat ook prima. Alleen zou ik nét voordat ik ze serveer aan mijn gasten pas de toeven erop spuiten met spuitzak.
Thanks voor de reacties! Ga hem toch pas morgen maken. Kon nergens schuimpjes vinden!! AH niet, jumbo niet, C1000 niet, Aldi niet (alleen met mokka of framboos smaak)! Dus... Ben ik die nu eerst zelf aan het maken haha voordat die klaar zijn is het bedtijd dus morgen weer verder
Ik heb ook de ingrediënten gehaald en ga het dit weekend uitproberen! Ik heb wel mokka schuimpjes gehaald. Omdat er ook oplodkoffie doorheen gaat zit je toch al qua smaak in die richting dacht ik zo. Merengues lagen hier bij de jumbo bij de bakkersafdeling... Maar die waren 2.75 per doos en je zou er dan twee moeten nemen. Vond ik een beetje te duur.
Hmm ik doe er geen koffie doorheen omdat ik de smaak van koffie echt niet lekker vind haha dus vandaar ook geen mokka schuimpjes. Bij onze jumbo kon ik ze ook niet op de bakkers afdeling vinden spijt dat ik de frambozen smaak niet mee genomen heb, ik heb te weinig gemaakt dus nu moet ik morgen nog bij maken (bovenop AL het andere wat ik nog moet doen)