N.a.v. het andere topic, wat vind je aantrekkelijk aan een man, nu de vraag; wat mis je in je man? De mijne heeft dus totaal geen humor en dat vind ik soms best jammer.
Hij is soms onzeker , terwijl hij dat echt totaal niet hoeft te zijn. Eigenlijk is het best wel schattig
Eigenlijk ook helemaal niets.. Toen ik nog aan het internet-daten was, heb ik ooit een keer een ideale-man-lijst gemaakt.. Hij voldoet echt aan alles (het zijn 61 punten), behalve op het ene puntje van 'iets met muziek doen'. Maar goed.. Om nu te zeggen dat ik dat mis.. Nee.
Mmm.. eigenlijk niets. Tuurlijk, hij heeft irritante eigenschappen. Maar als hij die niet zou hebben, zou hij niet de persoon zijn waar ik verliefd op ben geworden..
ik mis dat meneer ontzettend slecht in klussen is soms kan hij iets kopen voor een klus en pas een half jaar later af maken ,kan ik soms best pissig om worden en moe ook en hij mag wel wat meer doen in het huishouden
Niks, hij is goed zoals hij is. En een geweldige papa! Hij kan alleen niet stoppen met praten, dan belt iemand en dan zie je hem zuchten, dan wil hij de telefoon ophangen maar is hij degene die maar blijft praten en een uur later als ze eindelijk klaar zijn met bellen is zijn opmerking altijd "pffff die bleef maar praten" euhm ja schat haha, vind het ook wel grappig Ook als we iets wil verkopen via marktplaats en er komt een koper langs, die koper staat soms al snel klaar met zijn geld en heeft al gezegd dat hij dat ding wil kopen en dan blijft mijn vriend maar doorpraten over dat product ipv af te handelen. En dan achteraf ook weer "pfff die bleef wel lang he" Maar dat vind ik ook weer grappig haha Dus hij is goed zoals hij is
Best veel eigenlijk ! Initiatief nemen, humor, genieten van dingen kan die nooit vind het altijd maar te druk en wordt dan chagrijnig. Hij eet iets teveel maar dat doe ik ook dus mag ik niks over zeggen
Initiatief nemen met klusje en huishouden. Hij ziet geen rommel of was (zegt hij)....hij kan gerust midden in de troep gaan zitten en lekker niks doen. Oh en hij is totaal niet romantisch.
Hij mag wel eens wat vaker zijn handjes laten wapperen in het huishouden en wat vaker romantisch zijn...
Ik zou echt niet kunnen leven met een man zonder (dezelfde) humor.. Als je niet met elkaar kunt lachen, hoe heb je het dan leuk met elkaar? Word je dan nog echt blij van iemand's gezelschap?
Hier niet zo veel hij mag af en toe wat actiever zijn in zijn activiteiten mee wandelen op de fiets ipv de auto enz dan past het wat meer bij mijn level das eigenlijk het enige
Om heel eerlijk te zijn de laatste tijd wat meer vrolijkheid. Hij kan heel snel chagrijnig zijn en vooral de laatste tijd dat werkt slecht op mijn humeur. En moet wat meer initiatief nemen. Komt meestal van mijn kant. Verder een hele lieve vriend waar ik van hou!