Kan je een innesteling voelen? Ik zou 7 of 8 september, dus dit weekend mijn innesteling kunnen hebben. Nu vraag ik me af of je het kunt voelen en wat je dan kunt voelen? Of misschien wel een bloeding of slijm? Wie heeft zijn innesteling gemerkt en was daarna ook echt zwanger? Ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Xx Anja
Ik heb op mijn vermoedelijke innestelingsdag een enorm felle buikkramp gehad die 5 minuten aanhield. Ik lag toen echt dubbel van de pijn. Voor de rest heb ik helemaal niks gemerkt (geen bloeding ofzo) en ik weet natuurlijk niet zeker of dat de innesteling was, maar ik was wel zwanger die ronde. Ik dacht toen ook: zal wel weer niks zijn (waren 8 maanden aan het proberen), maar uiteindelijk bleek het toch raak te zijn! Toi toi!
Ik heb de innesteling niet gevoeld, wel heb ik 2 dagen gevloeid op de dag dat ik ongi zijn moeten worden. Mijn temp bleef hoog dus voor mij een reden om toch te testen.
Ik heb er niks van gemerkt. En ook niet echt op gelet. Ik denk dat als je er heel erg op gaat letten, dat je altijd wel wat voelt. Maar dat lijkt me niet zo fijn, want dan ga je er misschien al vanuit dat je zwanger bent, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Heel veel succes ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Ik heb mijn innesteling wel gevoeld, net of je krijgt kramp. Kon bijna niet meer lopen. Ik heb ook geen bloeding meer gehad. En teste de eerste dag van mijn NOD al positief. Veel succes met zwanger worden
misschien rare vraag.. maar hoe kun je berekenen wanneer je innesteling is? sorry, geen ervaring mee heb al de hele week "zwangerschapskwaaltjes" maar de test was negatief..
Hoi Roeltje Je kunt via de calculator hier op het forum linksboven in het lijstje uitrekenen wanneer je het vruchtbaarst bent en wanneer innesteling zou zijn Anja
Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen niets gevoeld van de innesteling. Wel heb ik na vijf weken zwangerschap een bloeding gehad (oud bloed) wat vermoedelijk nog van de innesteling afkomstig was. maar op dat moment helemaal niks van gemerkt!
Hallo, Ik heb veel op internet afgezocht naar vrouwen die ook denken/ zeker weten dat ze een innesteling voelen. Alles wat ik vond was van 2004 of nog langer geleden. Gelukkig ben ik hier terecht gekomen en zou ook graag mijn verhaaltje kwijt willen... Mijn vriend en ik zijn nog een dik half jaar aan het 'klussen'. Nu heb ik ook 1 dag een paar flinke steken in mijn buik gehad en nog een andere dag iets minder. Deze steken/krampen leken veel op menstruatiekrampen. Ook heb ik nagekeken rond welke tijd ik eigen een innesteling kon hebben en het kwam precies overeen. De gevoelens die ik beschrijf heeft iemand anders dit ook meegemaakt. Ik ben nu zo in spanning. Zijn er ook al dingen die je kunt voelen? want ik heb namelijk wel last van een gevoelige baarmoeder, maar het is geen pijn. Zou iemand aub willen reageren? Vind het zooo spannend.... Groetjes Riet
Hoi, Ik hoop dat ik mij ertussen mag mengen? Ik mag zondag gaan testen. Ik heb op de calculator bekeken wanneer mijn vermoedelijke innestel dag zou zijn. Dat zou de 29ste zijn geweest. Die dag ervoor en op de dag zelf had ik overvloedig wit. Komt dit iemand bekend voor? Voor diegene die nog in spanning zitten...succes!
hoi Ik heb de innesteling ook gevoeld. Ik heb 1 avond een soort ongie kramp precies op de innesteldag. We zijn 32 maanden bezig geweest met zwanger raken, maar dit was de eerste keer dat ik dat had gevoeld. groetjes sjolie
volgens mij had i op de dag van innesteling juist helemaal nergens meer last van. Ik had allerlei kwaaltjes vanaf mijn ei tot 6 dagen later, ineens was het weg....ik vermoed juist dat dat mijn innesteling is geweest......een heel ander verhaal dus
leuk om te lezen dat iedereen wat anders voelt of juist niet. Ik zou zondag of maandag een innesteling moeten voelen, we wachten af x Anja
Hallo, ik zou volgens de calculator (en hoop het heel hard),als het ons dit keer gelukt is, ook mijn innesteling hebben op 8 september! Succes
Ik zit morgen ook 8 dpo... maar ik dacht altijd dat de innesteling plaats vond 5 dagen na je eisprong? Dat is toch altijd wat je op de calculators op babysite's ziet? Spannend Tessa8, we lopen gelijk...heb jij ook een regelmatige cyclus van 28 dagen? Mijn NOD is 11 september, en de jouwe? groetjes!