Een innesteling voelen en hoe voel je dat dan? of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anja136, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    zijn er al dames die wat gevoeld hebben? Ik heb enkele felle buikkrampen gehad en ik zag iets bloedverlies in mijn onderbroek, klein beetje bruinrozig..

Ik baal gigantisch, want ik heb nu keelontsteking en van het weekend ook koorts gehad. Moet zo naar de huisarts omdat hij bang is dat het richting longontsteking gaat...aahhrrgg, dat hoop ik echt niet.
    Ik hou jullie op de hoogte
    Anja

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou, ik heb sinds gisteravond ontzettende steken aan de zijkant van mn buik... beetje onderin... Links, af en toe rechts...
    nou kan ik pas over 9 dagen testen, maar gooi er denk ik een eerder een test tegen aan.. je weet het nooit.. zou rond vandaag wel een innesteling moeten hebben als het zwemmertje het eitje had gevonden....wel spannend hoor... :oops:

3. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Roeltje, ik mag ook binnen 9 dagen testen, en voel exact wat jij voelt! succes, voor ons getween

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb hem ook gevoeld.
    ik had hele erge krampen in mijn buik. het leek wel een acute darmkrampaanval ofzo. ongiegevoel vond ik het niet. het leek meer mijn darmen maar op dat moment wist ik gewoon dat het de innesteling was waarom weet ik niet maar ik wist het. ook was ik meteen na de eisprong misselijk en gevoelige borsten maar ja dat had ik eerder ook wel eens gehad dus daar tilde ik niet zo zwaar meer aan. toen ik eenmaaal getest had 4 dagen voor de nod was ik zwanger en trok de misselijkheid weg. nu heb ik eigenlijk nergens last van. soms buikpijn, en beetje moe maar dat is eigenlijk alles wel. ergens wel fijn maar ook heel onzeker.
    maar ja ik moet nog ff wachten tot maandag dan mag ik voor het eerst naar de verloskundige.

5. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    ik zou 6 september mijn innesteling hebben, en had ook inderdaad zoals veel meiden hier, wat ongi steekjes, het waren niet echt krampen, en af en toe een gevoel als of iemand met een naal in mijn baarmoeder prikte, en 1 keer zo'n zeurderig gevoel wat iets langer aan hield.....

Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik het de eerste 2 keer had.... :(

Alle meiden heel veel succes en laten we duimen dat het echt wat is al die rara verschijnselen in het midden van de cyclus....

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Hallo iedereen,

Deze nacht ben ik wakker geworden van zware pijn in de onderbuik. Nu denk ik dat dit m'n innesteling kan zijn :(: . Maandag is het mijn NOD dus wordt het spannend afwachten :)

7. Loesje80

Loesje80 Lid

10 sep 2008
    80
    0
    0
    ik heb de innesteling niet gevoeld. wel had ik bij het afvegen een paar druppels bloed, verder niets.....

8. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    ik heb ook maandag mijn NOD, maar heb nu zware griep, dus ik ben er bang voor...

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hoop dat ik inderdaad mn innesteling heb gehad....heb wel de "kwaaltjes" haha... wachten tot testen duurt alleen zo lang haha.... nog steeds wat steken in mn zij.. rechtsonderin.... gezwollen buik en borsten... echt niet fijn haha... nog 7 daagjes :eek: (stiekem wel eerder haha)

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij één van mn miskramen heb ik de innesteling gevoeld als een flinke steek waar ik zo beroerd van werd, liep in de stad en werd duizelig en misselijk.
    Dit was 5 dagen na eisprong, en 2 dagen daarna al een posi test.

Bij mijn tweede dochter voelde het als een menstruatie achtige kramp/soort banden/groeipijn.

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb mijn innesteling ook zeker gevoeld.Had echt pijn 2 dagen lang.2de dag minder heftig.Plus me buik is een tijdje gevoelig geweest.
    Testen lieten zien dat ik zw was al waren ze maar heel licht de streepjes.Heb verder niet meer getest.Bij me zoontje waren ze ook heel licht.Heb las van wat misselijkheid.Maar vandaag een bloeding gehad met vers helder bloed.Volgens vk kan het en is het een innesteling in de baarmoeder.Heb geen buikpijn en het mag 2 dagen duren.Net bij het naar de wc gaan al bijna niks meer dus laten we hopen dat het dat was.Ik heb ook even zitten rekenen zou nu ong eisprong ook weer hebben dus dat kan er ook nog wel wat mee te maken hebben.

Bij mijn zoontje wist ook precies dat ik zw was.

12. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    hoe is het met de dames die deze week hun NOD hadden/hebben?

Ik moest maandag ongi worden. Het is nu donderdag en er is nog niks gekomen. Heb ook helemaal geen voorgevoel dat het eraan komt.

Wel heb ik last van mijn onderrug en rusteloze nachten.

Ik duim voor jullie dat het raak is en voor mezelf natuurlijk ook.
    xx

13. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    anja, heb je al getest?

14. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    hoi lesley,
    We testen vanavond of morgen. Spannend

Hoe sta jij ervoor?

x

15. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Bof, niet zo goed.
    Vorig maand waren we niet voor gegaan (condoom gebruikt door vakantietoestanten) en toen zijn ze goed op tijd gekomen, en heb ik op geen enkel dag iets last van gehad, op geen enkel moment. Enkel pijn de dag na men menstruatie.
    En nu, heb ik op 2 september mijn eisprong gehad, duidelijk gevoeld, en sindsdien voel ik vanalles, nooit een dag gehad waar ik me goe voelde! En dit zijn (tot vandaag): menstruatiepijn, in begin heel veel last van steken in onderbuik, gevoel van vol zijn, precies een uitgerokken elastiek, af en toe misselijk, gevoelige borsten, maar vooral die menstruatiepijn tot vandaag! en pijn onderbuik bij bruske bewegingen, heel goed rieken. Dit zijn dinges die ik me echt niet inbeeld! en dinges die ik vorige maand helemaal niet heb gevoeld! Dus was ik 150% zeker dat ik zwanger was!
    Mijn NOD was gisteren (17/9), volgens de calculator, maar ik denk eerder vandaag (18/9).
    Dinsdag (16/9) een ultra gevoelige test (die normaal tot 6dagen voor NOD gaan) gedaan, negatief. Gisteren (17/9) morgen nog een gedaan; negatief. Vandaag 1 gedaan met test van apotheek (huismerk) ook negatief, dus vraag ik me af, wa is er aan de hand? Ten laatste vandaag moet ik dan wel ongesteld worden! Maar ik word er gek van, ik voel dat ik op eender moment ongesteld kan worden, en dit al dagen. Wat doe ik?

16. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    ik kan me voorstellen dat je niet meer weet van hoe en wat.

Ik word ook gek van mezelf, hele tijd zenuwachtig te lachen en beetje onrustig.

Gewoon nog paar dagen wachten en als je dan nog niet ongesteld bent gewoon in het weekend nog een keer testen.

Ik moet er niet aan denken dat ik vandaag of morgen ga testen en dat het negatief is terwijl ik niet ongi ben geworden. Gewoon wachten ben ik bang, maar ja das moeilijk he...
    Weet er alles van
    xx

17. Buikvlinder

Buikvlinder Actief lid

13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Knap hoor een innesteling voelen, hoe voelt dat dan?

Ik had het laast dat ik een soort van kriebelende steekjes voelde, heel vreemd maar ben wel ongesteld geworden helaas!

18. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    hallo allemaal
    Bingo, 2 streepjes. Kijk maar in mijn album voor het bewijs!

We zijn er helemaal beduusd van dat er een beebje in mijn buik groeit.

Ben helemaal happy en had ook echt het gevoel zwanger te zijn...
    xx

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb me innesteling bij alle 3 de zwangerschappen niet gevoeld

anja super duidelijker kan een test niet zijn

20. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    anja proficiat meid! ik wens je alle geluk toe!
    zeg, welk test is dat? en Wanneer na je NOD heb je getest? groetjes

Deel Deze Pagina