ik heb getest met kruidvat. Ik heb nog een nieuwe verpakking met 2 testen in de aanbieding tegen verzendkosten voor liefhebbers... Ik zou afgelopen maandag ongesteld moeten worden en ik heb vanmiddag (donderdag) getest. Bedankt voor jullie felicitaties. We zijn nog niet helemaal over schok heen, maar wel dolgelukkig. x
heb bij mijn dochter ook inensteling gevoeld maar dan wel lang en meer soort bandenpijn en dit ook vrij lang hoor. duurt volgens mij toch ook wel tijdje of niet voor ie goed gezetteld is. nu heb ik ook wk na ei veel last gwehad van die bandenpin achtige pijn. toen paar dag niks en nu weer wel maar heb ook bruin slijm. zit mezelf dus echt helemaal op te vreten hier hihi. maar jah ik probeer morgen middag een testje als mijn vent er ook is en is die nega dan zat morgen nog eens. hoop wel dat dit dus echt innestelslijm is en niks anders. anja gefeliciteerd duidelijker kan ie haast niet he.
Ik had de hele dag een hele pijnlijke buik, alsof mijn baarmoeder gekneusd was. De volgende dag was het ook als sneeuw voor de zon verdwenen.
3 dagen voor mijn vermoedelijke innesteling (berekend) begonnen mijn tepels enorm veel pijn te doen. De dag van mijn innesteling heb ik 's morgens effectief wat bloed verloren. (tot op de dag juist dus) Daarna is de pijn in mijn tepels naar mijn borsten getrokken. Ondertussen ben ik weken zwanger.
Hallo, Ik zit midden in mijn cyclus en heb een beetje bruin bloed verlies, kan dit de innesteling zijn? hoeveel dagen na je ei is je innesteling, ik hoor soms 5 dagen of 8 dagen?
Dames, ik heb een vraagje. Ik heb een zeer lange cyclus, 53 dagen was de vorige. Nu had ik gister mijn NOD, maar ALS ik zwanger ben, kan het zijn dat ik afgelopen donderdag mijn innesteling heb gehad (op dag 9 na mijn ei, had de vorige cyclus ook een korte luteale fase, 11 dagen maar). gister was dus dag 11 na mijn ei. Negatief getest, zo ook vandaag. Test ik te vroeg na een eventuele innesteling? Als donderdag mijn innesteling is geweest, maar gister eigenlijk mijn NOD, wanneer zou ik dan eventueel positief kunnen testen? HCG wordt toch pas aangemaakt op het moment dat het vruchtje is ingenesteld? Ik ben er namelijk van overtuigd zwanger te zijn, vraag me niet waarom, is een gevoel. Maar het brengt me aan het twijfelen dat ik nog niet positief heb getest, maar ook nog geen ongie heb. Misschien test ik dus veel te vroeg na de innesteling.. Iemand enig idee?
Op de dag van mijn innesteling kreeg ik een hele felle steek onder in mijn buik. Het was erg pijnlijk, sloeg dubbel. Omdat ik dat nog niet eerder zo had meegemaakt was ik er toen vrij zeker van dat ik zwanger was, maar dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk gezegd.. Heel veel succes met zwanger worden!
Ik heb nu sinds zaterdagavond al bruin en roze bloed verlies, veel steken, pijn in mijn liezen soms. Denk wel dat het raak is
Ik werd vorige week dinsdag van het ene op het andere moment heel erg duizelig en moest ook overgeven, dit zou de dag van de innesteling geweest kunnen zijn. Donderdag is mijn NOD, ben zo benieuwd!
Ik had precies een week na m'n eisprong ontzettende buikpijn, heb 2 dagen van de pijn in bed gelegen. Voelde echt alsof iets in de weg zat in m'n baarmoeder. Een halve week later had ik een positieve test in handen.
Hulp! Ik heb vandaag bloed verloren, bruin rood achtig en helemaal niet veel..Ik zou eigenlijk afgelopen vrijdag al ongesteld moeten worden, maar niks dus Nu is het zo goed als over.... Wat is er aan de hand? Iemand?
MIsschien is het een idee om toch een testje er tegen aan te gooien? bruin rood achtig en helemaal niet veel<<zou in nestelling kunnen zijn
Yep hier ook dubbel gelegen van de kramp gedurende 5 minuten , achteraf zei ik dadelijk tegen mijn man ; 'ah ok dat was toen dus een innesteling .. "
ik had echt aan 1 kant van de buik, de linkerkant een kramp die je ook vaak hebt als je meteen na het eten gaat sporten. Dit duurde ongeveer wel 5m. Ik had toen een vermoeden, daarna kreeg ik blauwe aders op mijn (.)(.) en mijn temp bleef rond de 37.8. Succes met zwanger worden groetjes jannie
hai mijn vriend en ik proberen sinds een maand zwanger te worden.. ik hou nooit bij wanneer ik eigenlijk ongesteld moet worden maar meestal is t ergens rond de 20/23e.. nou heb ik sinds mijn eisprong (die ik altijd voel) aanvallen van misselijkheid, ben ik extreem moe, en heb sinds vannacht krampen in mijn onderbuik. is t normaal dat je dat soort symptomen al voelt voor de innesteling? ik kan als ik alles moet geloven over een dag of 10 pas pos. testen. groetjes en thanks Laura