Hoi! Net kwam de eerste al aan de deur hier om kinderpostzegels te verkopen, ik wil ze graag hebben maar zat nog in pyjama. (Tot laat uitgeslapen) dus hopelijk komen ze nog een keer langs. Bestellen jullie ze ook altijd en wat bestellen jullie dan? Het gaat om de volgende dingen: blikje pleisters 2012 5,75 mapje feestdagenkaarten 2012 4,75 feestdagenvoordeelset 2012 9,50 mapje algemene kaarten 2012 5,00 mapje kinderkaarten 2012 7,75 mapje kinderpostzegels 2012 Normaal bestel ik altijd kinderpostzegels, maar dat blikje pleisters lijkt me ook wel grappig. Wat bestellen jullie? Ik zal er even een poll bij maken. (Even geduld als het bericht geplaatst is, de poll moet dan nog gemaakt worden!!!)
Ik heb alleen de postzegels gekocht. Wij hebben al 5 kinderen aan de deur gehad, maar ik koop altijd bij de buurmeisjes. Vind dat toch zo achterlijk duur, maar goed, met die 2 velletjes doe ik altijd één heel jaar.
hier zijn ze ook net langs geweest. Ik heb feestdagenkaarten, die zijn van Blond en de kinderkaarten van de Sprookjesboom besteld.
Niets. We hebben genoeg postzegels over van de bruiloft voor de komende 3 jaar en die kaarten vind ik stom, ik geef/stuur ze toch nooit aan iemand.
Euh ik neem altijd het goedkoopste dus dat zullen dan de feestdagen kaarten zijn zo te zien. Ze zijn al geweest maar ik heb de buurmeisjes beloofd bij hun af te nemen....
Vind de zegels wel leuk, die wil ik wel als er hier uberhaupt iemand aan de deur komt (afgelopen jaren namelijk nooit).
Ik heb net een mapje postzegels besteld bij m'n buurmeisje. Komt mooi uit want ik heb nieuwe postzegels nodig
Mijn oudstendochter is nu een ronde aan het maken om zegels etc te verkopen, wel handig! Ik heb ook gekozen voor een blikje pleisters en postzegels met kaarten.
Omdat ik eigenlijk nooit postzegels gebruik (stuur altijd vanaf greetz.nl e.d.) heb ik blikje pleisters genomen en een pakje kinderkaartjes (die zijn leuk voor kinderfeestjes e.d.) en daar zaten ook postzegels bij dus heb ik die meteen een paar op voorraad mocht het nodig zijn.