Dagen na de eisprong tot dag van testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mirandje81, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    Hoi hoi ik wou even vragen naar jullie ervaringen en gevoelens de dagen na de eisprong ik had maandag als het goed is mijn eisprong en nu heb ik gespannen borsten en raar gevoel van niet misselijk zijn maar alsof je misselijk word iemand anders daar ook ervaring mee ? volgens schema op internet is zaterdag de innesteling maar ja dat weet je nooit zeker natuurlijk. en het wachten tot je kan testen duurt zo lang dalijk word ik toch nog ongi dan ben ik toch wel teleurgesteld groetjes !! xxx:(

2. Delta

Delta Niet meer actief

jaa dat is altijd een spannende tijd ! die 2 weken na je eisprong haha.. dat heb ik zelf ook altijd.. ik zeg: gewoon rustig afwachten, wordt je niet ongesteld, dan testen... :)
    het is moeilijk, maar ik doe t zo maar anders maak je jezelf helemaal gek

3. Satire

Satire Bekend lid

Jun 24, 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga het voor het eerst meemaken nu, en ik vind het ook heel spannend allemaal. De kans dat je in ronde 1 zwanger raakt is echt klein, maar ik heb het toch al meerdere keren gezien in de korte tijd dat ik op dit forum actief ben.

Spannend dus! Ik heb al 2 weken buikpijn en allerlei andere kwaaltjes, maar dat wijt ik gewoon aan het ontpillen.

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    pfff weet precies wat je voelt.
    dit is ronde 6 voor kindje 3.

hiervoor heb ik 3 jaar en 4 dagen moeten wachten op ene pos test....

hoop dat het nu toch eerder raak mag zijn eigenlijk!

succes met wachten... moet je niet nog iets doen wat tyd inneemt? dan denk je dr minder aan misschien

5. Frupje

Frupje Lid

Mar 25, 2011
    71
    0
    0
    Spannend heh! Ik zit nu in hetzelfde schuitje. over 4 dagen mijn nod. maar voel al vanalles sinds de dag dat innesteling zou kunnen zijn geweest. lichte steekjes en krampjes, veel honger, ontzettend moe, gevoelige (.)(.) en nu ook echt menstruatieachtigen krampen, ook in onderrug, hele erge hoofdpijn en licht in mijn hoofd en echte duizelingen. had al getest maar is negatief. zal nog te vroeg zijn, dus volgende week nog maar eens proberen.
    durf eigenlijk niet echt te denken dat het raak zal zijn, maar heb dit echt nooit voor mijn menstruatie. altijd pas kramp als het bezig is maar niks ervoor.

6. napatalama

napatalama Actief lid

Jul 5, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb precies hetzelfde als wat jij omschrijft... Alleen heb ik af en toe wat bruine veegjes als ik naar het toilet ben geweest. Spannend...

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik weet inmiddels dat mijn lijf elke maand een loopje met me neemt, leuk hoor die hormonen :D

Elke maand 2 weken lang kwaaltjes, varierend van zere boobs, misselijkheid, moe, hoofdpijn, steken onderbuik, enz..

Tot op heden wel elke keer netjes ongesteld.. Voor mij in ieder geval geen testen meer tot ik een keer een aantal dagen overtijd ben..

Ik kan in ieder geval niet op kwaaltjes vertrouwen ;)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Na stoppen met de pil kan je lijf vrij lang na eisprong allerlei kwaaltjes aangeven, die echter dan meer met ontpillen te maken hebben dan met zwanger zijn.
    Blijft toch altijd spannend tot aan de test dus :)

9. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    dat is het m juist he zodra we begonnen heb ik elke keer vlak voor me ongi kwaaltjes je lichaam treitert je gewoon en je maakt jezelf helemaal gek maar dan ook echt dat je in elk gevoel wel iets denkt van oh zou het dan toch, en oh dit had ik nooit, en dan word je gewoon ongi en ben je toch wel teneergeslagen en verzamel je weer al je wil om weer aan de slag te gaan en de maand erop heb je precies dezelfde gedachtes hihihi:p. echt zooooo vervelend ik wil gewoon een positieve test pffff maar ja afwachten maar he.:)

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,498
    102
    63
    Ja, die dagen duren zo ongelooflijk lang, argggghhhh!!! Over het algemeen heb ik de instelling van pas testen als je overtijd bent, maar ik heb er van die maanden tussen dat ik dat niet volhou. Dat komt ook omdat ik zo gespitst ben op zwangerschapssymptonen, dus ieder krampje of steekje geeft hoop. Terwijl ik die de andere 2 weken van de maand ook wel heb, alleen dan let ik er niet op. Ik heb over deze maand wel een heel goed ik-ben-zwanger-gevoel, maar ja, dat heb ik nog eens gehad... loos alarm. Kan het deze maand toch niet laten een testje te doen voor m'n nod :D
    Succes allemaal!!!

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Die kwaaltjes hoeven helemaal niet te komen door het stoppen met de pil..

Elke vrouw maakt na de eisprong progesteron aan en dat heb je ook nodig tijdens het begin van de zwangerschap. Als een zwangerschap uitblijft gaan die hormonen zakken en krijg je dus een menstruatie. Dus nee onze lijfen nemen geen loopje met ons. We kunnen echt "kwaaltjes" krijgen, het heeft alleen niet altijd te betekenen dat je ook echt zwanger bent.

12. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    hoe zit het eigenlijk met innestelen voel je dat of brengt dat nog wat bijzonders met zich mee ? behalve dat wat je echt graag wilt dan natuurlijk he hihi :) vorige maand was ik 2 dagen later dus nu weet ik wel het wordt de 18e verwacht maar ik geef het nog wat daagjes extra voor ik ga testen als ik het volhou :) xxx

13. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,498
    102
    63
    De kwaaltjes hoeven zeker niet te komen door het ontpillen, want ik slik al 5 jaar de pil niet meer! Overigens door andere redenen dan een kinderwens.

14. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    aaahhhh ik kan wel gillen die dagen duren veeeel te lang en je lichaam maakt je helemaal gek moet nog een week wachten pffffff
    wie moeten er nog meer een week of langer wachten tot testen ? xxx

15. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    jip I know that feeling! Ik heb sinds mijn eisprong kweet niet hoeveel klachten die knn wijzen op zwangerschap, net zoals jij!
    Wel heb ik bruine afscheiding al 2 dagen, maar precies een ander kleur dan anders...nu vandaag een druppel bloed maar nog geen menstruatie! Ja ik moet nu wel niet veel meer gaan hopen, het zullen waarschijnlijk mijn maandstonden zijn. Maar nu was ik er echt van overtuigd dat het zo was, duizelig, honger, doodmoe, krampen, buikpijn, stekjes, constipatie,...noem maar op!!!!
    En iedere keer weer die ontgoocheling, is om slecht van te worden. Ik voel de tranen alweer opkomen. En iedereen rond mij wordt zwanger :( Het is precies of je lichaam tilt slaat, en je hoofd op hol slaat. Terwijl ik dat voordien nooit niet had, toen ik nog niet probeerde om zwanger te raken. En het is niet door mijn pil ook niet, want die heb ik al een jaar gestopt! help!

16. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, wat allemaal herkenbaar zeg! Gelukkig is iedereen ongeduldig en voelt iedereen steeds 'kwaaltjes' ;)

Ik zit nu 6 dagen voor mn NOD en ik heb ook last van allerlei kwaaltjes vanaf afgelopen woensdag (misselijk s ochtends, boeren, opgeblazen gevoel) en kan me bijna niet inhouden met testen, maar t moet toch ;) Heel misschien toch maar zondag of maandag al testen ;)

@maui78 heb je al getest? Je zit 2 dagen voor je NOD dus dat zou kunnen!

17. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    erg he wel de kwaaltjes maar nog niks zeker weten wat een rotdagen !! nog een week wachten pfff xxxx

18. Cupido

Cupido Fanatiek lid

Jun 19, 2011
    2,205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 1 ikwiltestenikwiltestenikwiltesten... Ook ik moet nog een weekje wachten..

19. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    at Zilla, ik was 2 dagen overtijd en boem opeens waren ze er!! Om slecht van te komen, juist wanneer ik ging testen!
    Alle op naar een nieuwe ronde!

Share This Page