Bedankt voor jullie steun meiden... Ik voel me nu beter dan vorige week! Toen ik mijn menstruatie kreeg werd ik teleurgesteld, ik was zo blij dat mijn menst. niet kwam, ik dacht dat ik zwanger was.....maar jammer .........wie weet maybe next month! [-o<
Hiii britt.. Ik denk niet dat je meteen wordt ondergezocht.....maar als je een lijst van je cyclus hebt van de lateste jaar, of een lijst van je temperaturen, wordt het geweldig voor je huisarts. Ik bijv.....ik schrijf elke maand in mijn agenda waanner ik mijn menst. heb, en de lateste maand heb ik ook de temperaturen ingeschreven. Dus dit ga ik meenemen naar de huisarts!
Hiiii salapio... Ik ben zo blij voor je, en ik wens je een heeeeeel mooie zwangerschap.! Ik had bijna tranen in mijn ogen van je verhaal..... Heeel veeel succes met je zwangerschap
Ik heb ook een pco syndroom,ze legde het mij uit,dat ik geen 1 eitje heb die dominant genoeg is om naar voren te rennen voor een bevruchting.. Nu heb ik daar gelukkig iets voor gekregen.......Veeeel suc6 allemaal
sabrine ik heb ook medicijnen gekregen en hoop zo dat het hiermee gaat lukken want soms is mijn geduld een beetje op.... veel succes bij de ha ik werd eigenlijk gelijk doorgestuurd de ha heeft mij niet onderzocht alleen wat vragen gesteld, succes!
Ik werd ook gelijk onderzocht door mijn dokter,Ik lees goede verhalen over onze medicijnen Clomid dus ik ben benieuwd maar ja moest gisteren ongesteld worden maar nog niks dus nu dat maar weer is afwachten :x Veel suc6 met alles liefs sabrine
Wij zijn er in oktober 2004 voor gegaan. In januari 2006 zijn we naar de ha gegaan. Ik had toen 5 maanden getemperatuurd. Hij heeft ons doorgestuurd naar de gyn. Daar weer de lijsten laten zien en heb iig een goede eisprong. Dus in april 2006 een HSG gehad. In juli/aug begonnen met iui. In december 2006 zwanger geraakt van de iui. 2 februari een missed abbortion gehad. Daarna nog 3x iui gedaan en volgende maand starten we met ivf.
Schat succes het heeft bij mij zeker 2 1/2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Niet stressen,het komt juist wanneer je het niet verwacht. Succes!
@Sabrine, ik heb ook PCO en mag hoop ik snel beginnen met hormonen. Heb je er veel last van? Moet je nu ook vaak naar het ziekenhuis voor een echo? Ik vind dat het bij ons allemaal veel te lang duurt voor ik mag beginnen. Was dat bij jou oo zo? Eerst een bloedonderzoek, en nu 2 mnd later weer een ander bloedonderzoek...allemaal niet efficient lijkt me. Ik moet nu eerst wachten tot ik mn menstruatie heb en dan op CD3 bloed laten prikken voor de hormoonlevels.
Hii meiden.. Bijna een jaar geleden besloten we om een baby te krijgen en sindsdien begon ik foliumzuur te nemen, maar tot nu toe is er niks .....geen baby..! Dus nu ben ik gestopt met de foliumzuur...! of moet ik gewoon doorgaan met de foliumzuur tot ik zwanger raak... :
Hoi Terisia Volgens mij kun je gewoon met foliumzuur slikken doorgaan. Ik ben vorig jaar september begonnen met slikken, bijna een jaar geleden dus. Ook bij ons nog geen zwangerschap, maar we hopen dat dat gauw verandert! Ik slik nog trouw elke ochtend een pilletje, want ze zeggen dat je 4 weken voor je zwangerschap moet slikken en tsja, je weet natuurlijk niet wanneer je zwanger wordt ... Succes !
Hii Dyaan.. En als ik niet zwanger raak in de komende 3 of 5 yaar, moet ik ze gewoon door sliken...!? Dat moet ik ook aan mij huisatrs vraagen...?
Hii Dayaan.. Heb je al een test gedaan...... ? of heb je je menst. gekregen..? Als ik mag vragen...!?
Hoi Terisia Ik ben helaas gisterochtend ongesteld geworden ... aan een kant jammer, maar aan de andere kant ben ik blij met de duidelijkheid. Die negatieve testen en niet ongesteld worden ... daar word je ook niet vrolijker van. Ik weet nu dus waar ik aan toe ben. Heb wel ovulatietesten gekocht, ga gewoon eens kijken hoe dat werkt en misschien helpt het om duidelijker te krijgen wanneer mijn eisprong is, want dat voel ik echt niet ... of ik voel het misschien wel, maar ik weet niet wat ik moet voelen. Ik weet overigens niet of je zoveel jaar achter elkaar foliumzuur moet blijven slikken, zou je zoveel geduld hebben zonder een keer naar de HA te gaan ? Ik ben nu een jaar bezig en heb met de HA afgesproken dat als ik in oktober nog niet zwanger ben, dat ik een afspraak kan maken om te laten onderzoeken of ik wel vruchtbaar ben etc. weet je tenminste of het lichamelijk allemaal in orde is ... dan weet je natuurlijk nog niet of het gelijk lukt, maar is de onzekerheid van 'misschien ligt het aan mij' tenminste weg ...
Hii dyaan.. Nee neee neee ik heb een jaar gewacht en dat is genoeg, dat kan ik niet meer volhouden, ik wil weten wat het probleem is....! Ik heb een afspraak met de HA volgende week
Dyaan Ik was ook in hetzelfde situatie deze maand. Ik was tien dagen overtijd, en had een test gedaan maar was negatieve, dus ik wist niet als ik zwanger was of niet. De lateste twee dagen wou ik echt mijn menst. te krijgen of een POSETIEVE test te maken...!
Het is toch verstandig om het foliumzuur te blijven slikken. Je moet het een aantal weken voor de bevruchting al slikken. Je weet niet wanneer je zwanger wordt, dus gewoon gebruiken. Ik ben al mama, maar het duurde intotaal inclusief miskraam zeker 1,5 jaar voor ik zwanger was. Heb al die tijd foliumzuur geslikt. En slik het nu ook weer braaf.
wil alle dames die al zolang bezig zijn voor een kindje veel moed inspreken....lijkt me vreselijk, maar tja, is moeder de natuur! Van je lichaam word je soms tereleurs van! I.I.G heeeeel veel moed en geluk toegewenst... Leef met jullie mee.. Liefs Bianca
@terisia succes bij de ha van de week ! wij waren nog geen jaar bezig ,een aantal maanden maar het was al snel duidelijk dat ik een onregelmatige cyclus heb . ik ben toen naar de ha gegaan en ze heeft me gelijk doorgestuurd bij mij is er nooit gevraagd naar en temperatuur kaartje . ik had wel mijn temp bijgehouden hoor maar de ha en de gyn wouden hier niks van weten . Maar dit verschilt per ha en gyn natuurlijk ! Succes hoor meis en jou tijd komt echt wel ! L.sybje
@Terisia: succes bij de HA komende week, hoop dat er actie ondernomen wordt, zodat je 'verder' kan. @Poeki: Ik heb mezelf toen ik stopte met de pil ook wel gezegd dat ik geduld moest hebben en niet gelijk ging stressen als het na een paar maanden niet gelijk raak was. Het lijkt wel alsof iedereen om je heen gelijk bij de eerste poging zwanger wordt, maar wanneer je er meer met anderen over praat, blijkt dat het vaker wat langer duurt en dat veel mensen toch ook een keer MK hebben. Ik heb nog wel even geduld. In oktober naar de HA en dan zien we wel weer verder. Ik zou heel graag een kindje krijgen, maar mijn leven nu is ook geweldig en soms moet je daar ook even aan denken. Maar ik hoop natuurlijk dat iedereen die zwanger wil worden het ook wordt en een gezond kindje op de wereld zet.