Ik vrees dat het weer game over is

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Nov 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi nou de titel zegd het al volgens mij zit het deze maand er niet in Zo ons best gedaan. Dat rot lichaam ook ik voel me net als iedere maand voordat ik ongie moet gaan worden jankerig dan weet ik wel hoe laat het is. :(
    Nou op naar de volgende maand maar weer. :evil: Echt zo frustrerend.
    Helaas ik ben op 19 december jarig ik had het gehoopt maar ja dat lichaam is eigenwijs weer. jennie72

2. Niet meer actief

PS sorry voor het klagen :rolleyes:

3. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Kom op he.. ik weet hoe het voelt (heb ook dat jankerige..) maar het kan nog steeds. Het is immers nog een aantal dagen voor je NOD en je kan ook jankerig zijn omdat je moe bent bijvoorbeeld. Of er even doorheen zit. :(

Even wat leuks doen, iets om handen hebben, jezelf blij maken! Dat helpt! :D

Dikke knuffel van mij in ieder geval!
    xx Lintje

4. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    en klagen mag hier ;)

5. Niet meer actief

Bedankt he Lintje, we hebben echt ons best gedaan maar ja dat werkt dus niet he. Jammer genoeg heb ik een zeer eigenwijs lichaam die doet gewoon waar ze zefl zin in heeft. Dus ja is niet fijn als je zo goed bezig bent geweest zoals ons. jennie72 ;)

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Lieve jennie...

Meis nog even moed houden hoor...je zit nog ruim voor je nod.

En iedereen die graag zwanger wil worden doet daar zijn en haar best voor en daar wil het ook niet altijd even snel bij lukken.

Das dan tenminste 1 troost...je bent niet de enige!

Kuske

7. Niet meer actief

Ninetje lieverd, ja dat weet ik wel maar ik heb nu al last en dat voorspeld altijd die verekte ongie :evil: dat weet ik gewoon. Dat begint bij mij altijd met pijn in de boobs en daarna emo. Dus ja vandaar. bedankt he.
    jennie72

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap hem.. maaaaaar.. je moet nog zo lang! nog meer dan een week! dit kan vanalles betekenen..
    maar aan de andere kant, jij kent je lichaam het best. Ik weet het meestal ook wel snel dat het niet raak is.

groetjes

9. Niet meer actief

*zucht* :rolleyes:

Je zit nog 8 dagen voor je NOD meid.
    Met doemdenken kom je er ook niet hoor.
    Ik en mijn ventje doen al ruim 2 jaar onze stinkende best en nog niet zwanger. Maar we blijven wel positief. Wat heb je eraan om te zeggen: och arme ik. Waarom? Waarom? Waarom?

Gewoon lekker positief blijven. Ik ben er van overtuigd dat er ook voor jou een klein wondertje is weggelegd. Maar daar is dan wel veel geduld voor nodig en een hoop optimisme.

10. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je klaagt niet hoor,gooi het er maar lekker uit.
    wel balen als het weer niet raak is.

11. Niet meer actief

Hoi Gerrina ik denk niet doem maar weet zo ongeveer wel hoe ik mijn lichaam moet lezen helaas. Je hebt wel gelijk dat ik nog wat optimisme nodig heb, maar is wel moeilijk. Das voor iedereen zo he. Dus wij blijven duimen! is beter zo he. Vond ik ook. Bedankt weer dames.
    jennie72 :)

12. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    pfff ik zucht met je mee jenny
    want ik begrijp mijn lichaam ook niet meer :(
    ik heb een kuur primolut gehad dus nu weet ik het helemaal niet meet
    en mijn lichaam ook niet :x

groetjes miranda

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Meis, ik snap wat je bedoeld.....ik zat vanmiddag ook zo maar te grienen....hubby schrok er van... :confused:

14. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey meid,

klagen mag hier altijd en wij zullen zeker naar je luisteren. ik denk alleen dat het voor jezelf beter is om positief te blijven. negatieviteit helpt ook zeker niet. jij kent je lichaam inderdaad het beste, maar je zit nog een week voor je nod. probeer het positief in te zien, want anders is het ook niet leuk meer, ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik ga zeker voor duimen dat het raak is meid.

liefs tascha

15. Niet meer actief

Hoi dank je wel dames voor jullie berichten. Het valt niet altijd even mee :( ik probeer al zo min mogelijk te plaatsen wil niet overkomen als een zeur. We wachten wel weer af. :rolleyes: bedankt voor het duimen.
    ;) het komt een keer goed dat weet ik zeker.!
    jennie72

16. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Nou ik ga ook duimen voor jullie hoor !
    En ik vind het ook wel begrijpelijk dat je zo af en toe de moed eens in de schoenen zinkt maar morgen weer een nieuwe dag.

Liefs, Bibu !

17. Niet meer actief

Hoi hier even een update ik heb wel last van een buikgriep gevoel, een beetje weeig gevoel wie herkend dit? die ongie verschijnselen zijn weg.
    nog 5 dagen wachten en dan hoop ik geen :evil: dat eens fijn zijn he.
    Ik duim me rot. jennie72 ;)

18. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hai jennie,

ik kan over een paar dagen testen... en ik weet m'n god niet wat ik allemaal voel, ik praat me vanalles aan denk ik... mijn vriend wordt gek van me, zegt dat ik anders ben, niks kan hebben enzo... daar wordt ik natuurlijk weer mega opstandig van.... beetje zeurderige buikpijn, werd net misselijk van de koffie, geen zere borsten.... tja, volgens mij moet ik gewoon ongesteld worden....

19. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Zorg nou dat je niet ruim voor je NOD jezelf al van alles gaat aanpraten. Als je zwanger bent, ben bje zwanger en als je het niet bent dan komt je ongi. Elke ongi is een stap dichterbij een wodnertje! En als je zwanger blijkt te zijn gaat dat niet in eens "over" als je niets voelt.

20. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Mijn duimen draaien ook voor je. Ik hoop dat je over een paar maanden een positieve test heb en anders helpn we je wel weer deze maand door komen. Liefs Jolie

Share This Page