Dag meiden, Vanaf nu zal ik me weer bij jullie mengen, maar dit zal echter rustig op moeten bouwen (gezien het een en ander wat er is gebeurd, zoals jullie wisten van mijn lieve schat, mijn rottweiler). In ieder geval, heb ik wat meer tijd nodig dan ik dacht.... Ik zal jullie binnenkort er wat meer over vertellen, ga nu eerst lekker mijn bedje in Meiden ik heb jullie ontzettend gemist, zal morgen het een en ander terug lezen en proberen hierop te reageren. Lieve schatten, heel veel succes met alles wat komen gaat!... Liefs en knuf Sweewy
Sweewy neem lekker de tijd meid, rustig aan. Tis ook niet niks om je lieve hond zo te moeten afgeven. En dan ooknog het zwanger worden wat niet opschiet. Kan me voorstellen dat je het dan even rustig aan wit doen. Sterkte meid Hoe zit het trouwens met jou cyclus zie dat je vandaag kan testen?
Hoi Spijkervrouwtje! Nou, mijn temp is alweer flink gedaald (onder basale lijn), dus ik verwacht voor 100% dat ik vandaag de red devils op bezoek ga krijgen. Nou maar hopen dat ik as. dinsdag hartstikke schoon ben als we naar de gyn ga ivm mogelijk inwendig onderzoek. Kan hij dat dan mooi gelijk doen! Verder ben ik erg benieuwd hoe het intakegesprek dan zal verlopen. Hoe is het met jou eigenlijk? Ik zal idd lekker de tijd nemen, het is vandaag alweer een week geleden dat mijn lieve schat overleden is(wat een k*t woord!) Tenminste om 3.45 uur vanmiddag. Het gaat nu alweer iets wat beter met me, maar dat gemis...is zo verschrikkelijk erg! Ik zie hem nog steeds voor me in huis, maar ook buitenshuis (maakt niet uit waar ik kom, overal, omdat ik mijn lieve schat overal mee naar toe nam). De eerste drie dagen waren zo verrekte moeilijk, wat kan een mens dan psychisch enorm veranderen zeg! Maar daar liet de situatie het niet verder bij, want mijn man en ik kregen het namelijk nog meer te verduren, alsof ons geen rust werdt gegund... Want vorige week donderdag is de liefdevolle tante van mijn man overleden (52 jaar), en de dag erna natuurlijk onze hond en 's avond werden we opgebeld dat onze kleine neefje (amper een maand oud) met spoed werd opgenomen in het ziekenhuis. Omdat de baby zijn bortskastje enorm snel en flink op en neer ging. Blijkt dat het een vergroot hart heeft met een klein gaatje erin. Men wacht af of dit vanzelf dicht groeid. Verder konden ze niet zoveel van de foto zien, omdat het natuurlijk alles nog zo klein is. Ons neefje werdt toen de volgende dag ontslagen uit het ziekenhuis, maar is de dag erna weer opgenomen. Had de kleine een luchtweginfectie! Is toen een nacht ter observatie geweest en werd behandeld met een paar druppels daarvoor. Men kan en wil daarvoor verder geen medicatie geven, omdat hij nog zo jong is(wat logisch is). Men verwacht dat het vanzelf verdwijnt omdat het kind borstvoeding krijgt, waardoor het kind antistoffen van de moeder krijgt. Verder zal de tijd afwachten, het kindje wordt in ieder geval met regelmaat gecontroleerd door de cardioloog. Tja het een en ander is er dus allemaal gebeurd, waardoor ik me toen niet meer wat van me heb laten horen. Maar begin me alweer wat beter te voelen, zowel geestelijk en lichamelijk. Kan het gelukkig wat meer los laten, alles weer op zijn "plaats" zetten en relativeren. Oftewel het goede naar boven halen en terug denken aan al die mooie en bijzondere herinneringen/gebeurtenissen dat in mijn leven heeft plaats gevonden. Liefs Sweewy
Ik baal er ook van..al een jaar bezig onderzoeken gehad bij de gyn..alles goed. Hele korte cyclus heb ik maar gelukkig wel eisprong. Nu willen ze een HSG doen maar dat vind ik ontzettend eng..heeft iemand dit ook gehad?
Hoi, Ik zal me ff voorstellen, ik ben Karin en we zijn aan het proberen sinds augustus vorig jaar. Jammer genoeg wil het nog niet lukken. We hebben onze eerste afspraak gehad bij de HA. Hebben bloedonderzoek gehad, heb echo gehad, wat ik echt heel erg vind, omdat je al die echo's van collega's en vrienden ziet waarop WEL wat te zien is... Ook heeft mijn mannetje een spermaonderzoek gehad. Alles was positief, maar we hebben a.s. woensdag onze eerste afspraak met de gyn. Vet spannend! Als ik jullie verhalen zo lees, is het wel erg positief. Dus we gaan ervoor. En vanmiddag ga ik met een vriendin mee naar de verloskundige. Zij is eind oktober uitgerekend. Zo shit, we zijn gelijk gestopt met de pil en zij is al zover... Maar wel erg leuk voor haar!
Ik durf te zeggen dat ik gestopt ben. Idd. ik zit ook in ronde 13 en kreeg ook zo'n gevoel dat ik dan maar moest stoppen met roken VOOR de zwangerschap. Moet eerlijk bekennen dat mijn gevoel zegt dat ik niet meer rook maar dat ik soms wanneer ik ergens op bezoek ben en een glaasje wijn drink wel een sigaretje opsteek. Ik rookte bijna een pakje per dag en nu 1 in de week ongeveer. Dat is toch stoppen? Ik vind van wel. Zolang dit goed gaat: ben ik gestopt.
Tjee Sweewy wat heftig allemaal kan me voorstellen dat je leven dan op zijn kop staat. Hopelijk komt het ook allemaal goed met je neefje. Het intakegesprek loopt overal wel een beetje anders maar in grote lijnen wel hetzelfde. Wij zijn er met z'n 2-en naar toe gegaan en de gyn was erg vriendelijk. Ze stelde ons allebei een hele rits vragen en ze heeft mijn temp kaartjes, die ik meegenomen had, bekeken. Toen heeft ze vervolgens mij even snel inwendig onderzocht en meteen een uitstrijkje gedaan. Vervolgens moet mijn op 9 okt zijn zaad inleveren (is al een keer getest bij de HA maar zij wilde het graag ook zelf zien) Ik moet verder op de 3e dag van mijn cyclus bloed laten prikken (zal ook ong 9 okt zijn) en op 11 okt krijg ik een inwendige echo. Meteen aansluitend heb ik dan een afspraak met de gyn om de uitslagen te bespreken. Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes meid! Karin06 Welkom hier. Ikheb geene rvaring met HSG maar kijk anders even bij het onderwerp vruchtbaarheidsbehandelingen dar zitten genoeg meiden die dat gehad hebben. Heb wel eens gehoord dat je na een HSG vruchtbaarder zou zijn. Ik hoop voorje dat het helpt! Kaatje ook welkom hier, vervelend he al die andere zwangeren om je heen. Ik heb dat ook geregeld en stel me vaak voor van ik had ook al zover kunnen zijn... maar onze tijd komt ooknog wel hoor! Veel succes bij de gyn woensdag!
Allemaal veel succes! Wat zijn er toch veel meiden langer dan een jaar bezig zeg ! Dit wist ik vroeger nooit Het lijkt allemaal zo makkelijk te gaan zwanger worden, maar dat is het dus niet!
Nu was ik gister jarig, maar zaterdagavond lag ik in bed met mun man en dacht ik, ik wil helemaal niet ouder worden, ik wil geen kado's, maar ik wil maar EEN ding: zwanger worden en een kleintje krijgen. Ik heb me toch zitten huilen. KUT, dat voel ik me eigenlijk nog steeds. Je krijgt op zo'n dag toch van die opmerkingen, goh het wordt toch eens tijd... Ze moesten eens weten.... Nou dit is er weer uit, fijn zo'n forum...
Hoi Meiden, Pff hier hoor ik ook vort bij... Sinds vorig jaar juli gestopt met de pil en sinds december echt aan de slag. Begin het nu ook ook wel vort tijd te vinden eigenlijk. maar dat vinden we hier natuurlijk allemaal. Ben bang dat wij ook bij die groep gaan horen waar het niet allemaal vanzelf gaat. Toch blijf ik goede hoop houden en ben ik nog te eigenwijs om toe te gaan geven aan de medische mallemolen. Voor iedereen hoop ik het beste van, en duim voor iedereen door... groetjes
Hallo meiden, Ik kom in deze topic met goed nieuws "ik ben zwanger" Eindelijk na 14 rondes is het bij ons gelukt. Durf nog niet zo goed blij te zijn, nu maar hopen dat alles goed blijft gaan! Meiden ik hoop dat jullie me snel zullen volgen! Liefs Demi.
Wauw Demi, wat geweldig meid! Gefeliciteerd en probeer te gaan genieten. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan! \/
Wauw Demi dat is nog eens goed nieuws ik hoop dat vele van ons jou snel mogen volgen. Ben het wel even kwijt, is het nou in ronde 14 spontaan zelf gelukt of was je al in de MMM beland? Meid ik duim voor je dat alles goed gaat en vooral heerlijk genieten nu! Elvira veel succes he morgen! ik duim voorje mied. En sowieso ook alvast een fijne verjaardag!
Gefeliciteerd Demi! mooi voor je! en je geeft ons weer een beetje hoop! @ Lot: of je nou een sigaret rookt of 10 het blijft roken meid! als je ech wil stoppen moet je boek van alan carr eens lezen! sinds ik dat heb gelezen heb ik niet eens meer zin om te roken bij alcohol of op feestjes je denkt er niet eens meer aan! ben blij dat ik eraf ben... nu maar hopen dat het helpt met me grote wens!
Spijkervrouwtje, ik was in augustus in de mmm beland. Was 1 keer bij de gyn geweest echo, bloedonderzoek, en uitstrijkje gehad en dat zag er allemaal goed uit, en moest eind oktober weer heen om te bespreken hoe nu verder. Maar gelukkig is dat nu niet meer nodig! Mijn afspraak bij de gyn laat ik wel doorgaan, misschien dat ik dan wel een echo krijg! Liefs Demi.
Demi: Wauw meid! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk dat er meer meiden volgen! Ik ga deze ochtend naar mijn 1e afspraak bij de gyn, ben erg benieuwd! Echter ben ik nog een beetje ongesteld, baal baal baal....had zo gehoopt dat het weg was om dan gelijk een inwendig onderzoek te laten plaatsvinden. Nou ja, dan maar bij de volgende afspraak. Liefs Sweewy
zou ik ook gewoon laten staan hoor! Fijn joh dat het toch nog spontaan gelukt is! Sweewy: volgens mij odet een gyn daar niet zo moeilijk over en den ze dat onderzoke dan toch wel hoor! succes meid.
Demi Van harte! Zo wil ik het ook...zit ook in de MMM en niets liever dan voor een evt HSG zwanger worden, lijkt me super! Mirre