Een jaar bezig!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Demi, Sep 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Kaatje, gefeliciteerd nog met je verjaardag en ja ook dat herken ik.... ik wil ook niet meer ouder worden! Krijg het gevoel dat de tijd dringt terwijl ik eigenlijk nog 10 jaar heb.....

Demi : nogmaals van harte gefeliciteerd en geweldig hoor dat je niet verder de mmm in hoeft! Geniet ervan

2. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    nou, weer terug van de gyn! Hij keek naar mijn templijst, zegt ie, nou dat is duidelijk, je hebt geen eisprong. Wow, das schrikken... :oops:
    Hij wilde dat ik meekwam, kreeg een inwendig onderzoek, er was duidelijk een follikel te zien, met 3 dagen zou het openknappen volgens hem. Dus wat staat ons nu te doen.. :D
    Volgende week vrijdag bloedprikken. ALs ik ongi ben, moet ik bellen, krijgen we een afspraak, die avond voor de afspraak verplicht sex ;) en dan gaat ie slijm van de baarmoeder halen, om te kijken of er wat levende zaadjes in zitten. Wel fijn, dat er serieus geluisterd wordt en er actie op wordt ondernomen.
    Ook zei hij dat ik mocht stoppen met de templijst, want dat drukte alleen maar op de pijnlijke feiten. :(: :(:
    Wat zeggen andere gyn? Ik lees overal dat die lijsten moeten worden bijgehouden, maar hij vond het blijkbaar niet nodig..
    Nou we gaan er helemaal voor! :D

3. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Gelukkig dat je wel een eisprong hebt!
    Wat je krijgt is een samenlevingstest en als hij positief is dan worden er zwemmende zaadcellen gevonden onder de microscoop (erg leuk om te zien :D ). Dat betekent dat jou baarmoederslijm de zaadcellen verdraagd en de reis naar de baarmoederhalsmond gehaald is volgens mij.
    Verder werd tegen mij ook gezegd dat ik niet meer hoefte te tempen. Je bent er dan wat minder mee bezig (mij bevalt het goed, temp soms nog rond de eisprong om te kijken wanneer hij geweest is). ALs je regelmatig klust in de vruchtbare periode dan schijnt het goed genoeg te zijn. Succes met de samenlevingstest!

4. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    wij zijn 2 jaar bezig, na stoppen pil denk je ik word zwanger, al wat meubeltjes gekocht om op te knappen, gezond leven. na een jaar had ik er genoeg van en heb mijn eigen leven weer opgepakt. nu weer een jaar later heeft mijn man zijn zaad laten testen[uitstekend] en ga ik 12 okt naar de gyneacoloog.
    ik ben niet 24 uur per dag bezig met baby's, maar moet er nu wel weer even induiken. ik wil graag kinderen, maar zal me er ook op ten duur wel bij neer kunnen leggen als ik geen kinderen zou kunnen krijgen. er is zoveel meer in het leven dan alleen kinderen.
    ik moet nu weer wat gezonder gaan leven meer groente en fruit en..... stoppen met roken.

5. harriette

harriette Actief lid

Nov 18, 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hoi Allemaal,

Nadat ik even afstand heb genomen van het forum, dacht ik de goede kant op te gaan.
    Heerlijk met mijn mannetje even op vakantie naar Egypte, om daar af te wachten of we wel of niet goed ons best hadden gedaan.
    Het ging goed, niets te zien op vakantie, wel een beetje bloed, druppeltjes.
    Yes zou het ingenesteld zijn.....
    Nou 1 dag later verloor ik een slijmpropje, geel met een beetje rood.
    Terug van vakantie nog steeds geen teken van de duivels, nog steeds hoop, al 6 dagen overtijd, durf niet te testen.
    Nu ben ik inmiddels ongesteld geweest, en begin ik toch erg te twijfelen of ik ooit mama zal worden.
    Ook al wil ik het zo graag, ik weet niet of ik hier nog langer mee door wil gaan.
    Het doet me na meer dan een jaar zoveel pijn om iedere keer weer ongesteld te worden, en om zo teleurgesteld te worden door mijn eigen lichaam.
    Dan geeft het me weer hoop, door pijntjes, tekens en overtijd zijn, en dan pakt het me weer terug om ongesteld te worden.
    Ik wil en mijn mannetje ook dolgraag een kleine, en hebben er naar ons gevoel ook alles aan gedaan, maar waarom......

Ik geef het nu nog de tijd tot januari, en zal ook naar de huisarts gaan om een onderzoek te laten doen, bij mij en mijn mannetje, maar ik denk niet dat ik het op kan brengen om de hele mmm in te gaan.
    Ik ben niet iemand die graag in een ziekenhuis komt, door meerdere redenen en ik heb dan ook besloten om wel uit te laten zoeken of het ons samen zou moeten lukken, maar meer niet.

Liefs en thanks voor al jullie steun, al meer dan een jaar =D>

Dikke kus
    Jetje

6. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    'k sluit me ook maar alvast aan,nu 10 maanden bezig,dus ook al weer haast een jaar :cry: (van de 2 oudsten binnen 4 maanden al)

7. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    @Hanriette:Heel herkenbaar je verhaal! Telkens weer die teleurstelling, weer moed bij elkaar verzameld, op naar je eisprong, afwachten en dan.......PATS BOEM weer die teleurstelling..

Ik vraag me ook af hoelang ik dit ga volhouden! In het begin van mijn cyclus heb ik weer goede zin en dan gaat het nog wel maar een paar dagen voor mijn NOD, dan weet ik het soms niet meer... Ik heb vandaag een ontzettende dip-dag! Het begon gisteravond al, ik was opeens ontzettend chaggie. Er was geen aanleiding voor of zo. Vandaag heb ik gewoon mijn dag niet. Mijn gevoel zegt heel duidelijk dat ik woensdag ongi ga worden, ondanks dat mijn temp zo mooi hoog is. Tja, het is die bruine afscheiding he, die me altijd de das om doet :-# Dat kan toch niet goed zijn? Hebben meer meiden dit? Ik weet dat Monique er last van heeft...
    Aanstaande dinsdag krijgen we, als het goed is, de uitslag van mijn man zijn zwemmertjes. Ik hoop dat er van mijn onderzoeken ook al wat meer bekend is.
    Ten aanzien van de meiden die al langer bezig zijn, sorry voor mijn gezeur.... Weet je, ik heb respect voor jullie!

Ach, het lucht al een beetje op... Wat is het toch heerlijk dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.....

Dikke knuffel voor iedereen van An ;)

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey An,

Ik heb dat ook dat bruine.. ik ben getest op progesteron.. dat was dik in orde.. het hoort dus gewoon bij mij.

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Hoi An,

Erg herkenbaar jouw verhaal.
    Idd weet ik ook altijd al rond dag 21/22 dat het over is, door de bruine afscheiding.

Dat gevoel is altijd zo ^jd*kej#!
    Je probeerd dan toch hoop te blijven houden, omdat je nog niet echt bloed ziet, maar diep in je hart weet je dat het niet goed komt.

Ik weet niet ofdat het erg is, zijn meerdere dames die de bruine afscheiding hebben.
    De gyn's gaan daar verschillend mee om.
    Ik heb het in 1998 ook gehad, dwars door de pil heen en ben toen ook doorgestuurd, vandaar dat ik het gevraagd heb aan de HA en nou dus weer doorgestuurd.

18 okt weet ik meer te vertellen.

Hopelijk is het voor jou dan al niet meer nodig! kom op meis.
    Dikke knuff.
    Monique

10. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    @Natasja: Ze hebben dus bij jou aangegeven dat die bruine afscheiding niet erg is. Hopelijk is dat bij mij ook het geval! ;)

@Monique: Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt! Jouw situatie spreekt me heel erg aan omdat het zo op die van mij lijkt....

Nou meiden, bedankt voor jullie reacties! Ik ben zo blij met dit forum :whistle:

Ik heb weer moed verzameld en ik kom wel weer door die wachtdagen heen.... ;)

Liefs An ;)

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yep met mijn progesteron (kan een boosdoener zijn voor de bruine afscheiding die ik toch soms een week van te voren heb) was helemaal in orde.

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hey Natas,

Ik moet binnenkort toch weer naar de HA. Zal daar gelijk wel eens naar vragen.... Bedankt!

Liefs An ;)

13. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Hoi, ik heb ook sinds ik de clomid slik last van bruine afscheiding.... het begint twee dagen voordat ik echt roodbloed zie en ook vaak na mijn menstruatie heb ik het een aantal dagen.

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Natasja, fijn dat je nog even inhaakt.
    Was stiekum al nieuwsgierig maar had het niet durven vragen :oops:

Geeft me wel weer moed!
    Vorige keer had ik met het bruinverlies wel een cyste, daarna is de pil opgevoerd (zwaarder) dus met meer hormonen en toen was het weg.
    Ben echt benieuwd wat het nou betekend en of het dus iets betekend.

Snap nou wel jou gevoel, dat je moet wachten tot feb.
    Als er dadelijk bij ons ook niets mis is, ga ik toch ook denken, maar waarom dan nog steeds niet?

An, hopelijk is het dus bij jou ook niets ernstigs, ben benieuwd wat de mening is van jouw HA.

Groetjes Monique

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hey Monique,

Als ik wat meer weet dan hoor je het!

Liefs An ;)

16. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Baaahhh de duivels komen er weer aan! De bekende krampen zijn er!
    Sorry moest het even kwijt :rolleyes:

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gooi het er maar uit hoor Ster

18. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik ben vrijdag ook weer :evil: geworden... Baal er weer behoorlijk van. Had er wel op gehoopt, vooral omdat ik precies 5 dagen na de eisprong wat bloedverlies had. Het bleef echter bloeden en vrijdag werd ik definitief ongesteld.
    Maarja, op naar ronde 14. Zucht.

Ster, jij ook succes de volgende ronde meid.

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Ster en Anouk: een hele dikke knuffel van mij!

Liefs An ;)

20. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    suc6 meiden, sterkte!

Nu waren we woensdag dus bij de gyn geweest die zei dat ik over drie dagen de eisprong zou hebben. Maar donderdag keek ik naar mijn afscheiding, hier kon ik dus draden van maken. Zou ik dus donderdag mijn eisprong al gehad hebben? Sinds donderdag heb ik hele dagen last van een licht gevoel in mijn hoofd. Wat zou dit kunnen betekenen?
    Vet spannend...

Liefs Karin

Share This Page