Een jaar bezig!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Demi, Sep 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie17

mammie17 Niet meer actief

nu mijn vruchtbare dagen morgen ovulatie.

gisterenmorgen veel slijmverlies en vocht.

gisterenaaf geklust en vandaag ook morgen ovulatie.

hopen dat het deze keer raak is :)

morgen ook jarig dus hopelijk mijn lucky day duimen maar.

wat zopu ik als eerste kunnen voelen als het raak is?

groetjes

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Dikke knuffel Ster en Anouk! :cry:

3. sweewy

sweewy Lid

Jul 28, 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Spijkervrouwtje: Meid, ik zag je berichtje op het andere forum van deze site met het geweldige nieuws, PROFICIAT!!!! Ook daar zal ik je feliciteren! Ben zo ontzettend blij voor je!

Ster en Anouk: He bah...veel knufs!

ElviraR: Meid,hoe is het met jou? Heb eigenlijk niet de tijd gehad om alle berichtjes door te nemen.

Mammie17: Ik duim me raak voor je! ;)

Voor alle andere meiden: veel succes!

Ik ben dus afgelopen dinsdag naar de gyn geweest en moet volgende week mijn bloed laten prikken en mijn huggie zijn staaltje laten brengen.
    Dan volgt er over 2 weken de uitslag hierover.
    Tevens staat vast dat ik in mijn volgende cyclus op dag 10 voor een vaginale echoscopie moet.

De gyn bevestigde dat er zeker een eisprong is te zien uit mijn templijsten (happy). Ik heb besloten niet meer te tempen, dat geeft immers toch wel wat druk.

Ben erg benieuwd!

Liefs Sweewy

4. ukkypukky

ukkypukky Lid

Oct 9, 2006
    16
    0
    0
    Wij zijn nu ook al een jaar bezig. Ik voel me er ook totaal niet lekker bij. Mijn vriend heeft suiker en spuit heel weinig( hij spuit niet eens er komt een druppel uit lopen). Het ene moment lees je dat dat een verband kan hebben en het andere moment weer niet. Daarbij komt ook nog is dat ik heel onregelmatig een cyclus heb.. nau tja heel vaak niet. Soms ben ik 2 maanden overtijd! Ik heb hier last van sinds ik gestopt met met de evra plakpil. Ik ben wel is eerder gestopt met de (gewone) pil wegens allergien maar na een maand was mij mijn lichaam in orde. Afgelopen week was ik bij de huisards... Ik vertelde de situatie en hij zij dat 80% na 2 jaar zwanger was... allemaal heel leuk en aardig maar daarna zij hij om te weten dat je echt een onregelmatige cyclus heb weet je pas over 5 jaar.. Had een beetje het gevoel dat hij dan pas het probleem zou serieus nemen.... KUT KUT KUT voel ik me hier over! Iedere maand ben ik weer overtijd weer koop ik een test en weer kan ik janken. Ik ben zo bang dat het niet meer lukt :( :( :( :( :( :(

5. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    niet de moed opgeven ukkepuk! ik zal voor je duimen!

6. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Succes allemaal meiden.

Ben ook een jaar bezig zonder resultaat :(

7. ukkypukky

ukkypukky Lid

Oct 9, 2006
    16
    0
    0
    dankje!

Tja we gaan ook gewoon door en als ik na 12x ongesteld zijn nog niet zwanger ben dan laten we ons testen....

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Sterkte ukkypukky. Krijg wel een beetje het gevoel dat je ha je heeft afgescheept. Na een jaar heb je recht op onderzoeken hoor...Misschien kunnen jullie het zaad van je ventje al eens laten controleren. Wie weet stelt je dat gerust en kun je je eigen lijfje nog een paar maandjes de tijd gunnen.

Mijn man en ik hebben morgen een afspraak bij de verpleegkundige urologie voor een intake. Mijn man wordt bij de uroloog eerst onderzocht om te kijken of het mindere zaad een oorzaak heeft. De uroloog kan ons vervolgens weer doorverwijzen naar de fertiliteitsarts, die het verdere traject gaat bepalen. Ik hoop maar dat er vanaf nu goed aktie wordt ondernomen...Wil zo snel mogelijk geholpen worden als het dan toch moet...

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

@ Ukkypukky, wat balen zo zeg, dat je je niet serieus genomen voelt. Maar kom voor jezelf op hoor! Je hoeft je niet te laten afschepen, meis!

@ Elvira: Succes bij de uroloog meid. Ik duim voor goed nieuws.

10. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    Elvira, sterkte bij de uroloog!

11. mammie17

mammie17 Niet meer actief

allo allo allemaal.

gisteren jarig geweest en ook mijn eisprong. voelde steekjes aan de linkerkant en soms aan de rechterkant en ook leek het net of ik heel klein beetje buikpijn had... vreemd?
    gisteren had ik ook een gevoelige tepel. aan de rechtrkant... kan dit met de eisprong te maken hebben?

hoop dat het dit ker wel lukt want andes gaan we naar ronde 11:(:(

groetjess

12. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Nog steeds geen duivels te bekennen, vandaag wel spotting.
    Vanmorgen had ik een temp. van 37 graden (nog nooit zo hoog gehad) :confused: ; maar nu ging ik weer tempen en was het 37,7 graden (in de avond dus).
    Dus ik zal wel een griepje hebben ofzo en een verlate ongesteldheid (dag 30 en 16 dpo). Wat kan een lichaam toch raar doen. Maar ik reken nergens op anders raak ik veel te teleurgesteld! Ben benieuwd wat mijn temp morgenochtend doet!

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Whaaa Ster..kan me voorstellen dat je lichtelijk nerveus raakt. Ik duim mega mega mega hard voor je dat het gewoon raak is!
    Ik hoop het zoooooo...

14. sweewy

sweewy Lid

Jul 28, 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooh...spannend Ster! Mijn duimen draaien overuren voor jou!
    Ik blaas alvast je temp omhoog...meid, hoe je vast, daar gaat 'ie...pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!

Liefs Sweewy

15. sweewy

sweewy Lid

Jul 28, 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Pffffffffffff, ben nog steeds voor je aan het blazen, Ster!
    Is je temp nog hoog?

Ben erg benieuwd!

Liefs Sweewy

16. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Vanmorgen was hij weer hoog :confused: 37,1 ! en nog geen duivels te bekennen :confused:
    Ik ben zo zenuwachtig, maar durf nog niet te testen hoor!
    Heb al zoveel capriolen meegemaakt van mijn lichaam.

17. Demi

Demi Actief lid

Jul 10, 2006
    367
    23
    18
    Jeetje wat spannend Ster, ik ga voor je duimen!
    Misschien is ronde 14 ook jou geluks ronde, net als die van mij en spijkervrouwtje!

Liefs Demi.

18. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    hoi allemaal,

ik heb me vandaag toch last van mijn buik... net of ik ongesteld ben, maar dat ben ik niet... ook nog steeds last van licht in mijn hoofd, en witte afscheiding... vet spannend, nog ff wachten op mijn NOD, is volgende week!

19. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    is trouwens ook 14e ronde bytheway..

20. sweewy

sweewy Lid

Jul 28, 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooh het wordt wel erg spannend hier!

Kaatje,Ster...meiden, ik duim me rot voor jullie! Alle kaarsen wat ik maar had (bij wijze van spreken) heb ik aangestoken voor jullie!

Lieve schatten, op naar een schone broek (hahaha) en een positieve test!

Liefs Sweewy.

Share This Page