Een jaar bezig!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Demi, Sep 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ster, wat spannend! Ik duim voor 2 streepies!

2. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    vanmorgen bruine afscheiding... wat kan dit betekenen?

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    denk dat je periode er misschien aan zit te komen meid :( hoop van harte voor je van niet, maar veel vrouwen hebben voorafgaand aan hun "rode"ongesteldheid ook last van eerst wat bruinigs...

succes en dat de :evil: maar gewoon weg mogen blijven...

4. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Joehoe vandaag was mijn temp weer 37,1 graden! :confused: :confused:
    en nog steeds geen ongi te bekennen! Misschien moet ik toch maar eens voorzichtig aan testen gaan denken. Oooh wat vind ik dat eng (het eraan denken alleen al ;) ). Wanneer is het normaal om te gaan testen eigenlijk/ na hoeveel dagen overtijd? Ik zal eens rond gaan snuffelen op de site en hoop morgen met goed nieuws te komen!

5. Vlinderkind

Je kan ongeveer 14 dagen na je eisprong testen. Als hij dan negatief is maar je menstruatie zet niet door, dan kan je 3 dagen later nog eens testen.

Succes meid! Ik blijf duimen!

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    wouw meiden het wordt hier spannend zie ik :D
    Ster en Kaatje ik hoop dat het raak ik voor jullie (er is nog plek zat hoor bij de juni 2007 mama's) ;)

Ster ik heb getest op 11 dagen na mijn eisprong (op dag 27 van mijn cyclus) normaal heb ik een cyclus van 25 dagen dus toen heb ike rom dag 27 dus maar een testje tegenaan gegooid, met onderstaand resultaat ;)

Sweewy ik hoop voor jou dat net als bij mij je nu je de stap naar de MMM hebt gemaakt toch lekker nog spontaan zwanger wordt. In het ZH zeiden ze dat het toch wel vaak voorkomt (net of je lichaam dan denk ok dan werk ikw el even mee :) )

Voor de "nieuwelingen" moed houden meiden en je niet af laten schepen bij de HA of gyn, als je een jaar bezig bent heb je recht op onderzoeken!

Liefs Marielle

7. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
    Het is gelukt!
    Ben zo blij!

Ga direct naar "ik ben zwanger paginga" !

Shake Shake :p :p

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    gefeliciteerd ! Fijn voor je. Is je ook wel gegund hoor> Je hebt er lang op gewacht.

Ik hoop dat ik dit ook binnenkort mag zeggen.

9. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    wauw ster! gefeliciteerd! :)

10. mammie17

mammie17 Niet meer actief

maandag mijn eisprong gehad. had steeds steekjes rechtsonderin en linksonderin me buik. was beetje afwisselend. moet ongelooflijk veel naar wc en verlies ook zo heel veel afscheiding. maar niet altijd wit. wel jeukt mijn tepel heel erg nu linkerkant en eergister de rechterkant. hoop zo dt het deze keer raak is en andes alweer naar ronde 11:(:(

wat denken jullie ervan?

groetjes

11. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    Gefeliciteerd Ster! Wij wachten nog even af.... Vet spannend!

12. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Nou ik hoop dat jullie mij allemaal snel volgen hoor! Na zo'n tijd wachten is het verdiend hoor!

Ik besef het nog steeds niet vooral omdat we al zo'n tijd bezig waren met zwanger worden.

Ik had een week na de eisprong veel krampen en verder een paar dagen rondom nod continu krampen. Gewoonlijk komt ongi dan vlot, maar nu dus niet :p En verder heb ik gewoonlijk altijd een hongerkick een paar dagen voor nod, dat had ik deze ronde dus niet + een hoge temp!
    Andere verschijnselen zijn precies hetzelfde als pms, dus vind ik moeilijk te onderscheiden, lijkt erg op elkaar.

Meiden wie gaat er mee :p :p

13. Vlinderkind

Ik wil, ik wil! ;)

Meid, nogmaals van harte hoor! Geweldig! Je geeft weer een beetje hoop aan de meiden in dit topic! Of niet, meiden?

14. sweewy

sweewy Lid

Jul 28, 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Spijkervrouwtje: Ik hoop het, haha. Deze maand zal het zeker niet aan ons liggen wat klussen betreft :) . Wat betreft het staaltje van mijn huggie, maak ik begin volgende week daarvoor een afspraak, eerst nog ff flink doorklussen ;) .
    A.s. donderdag moet ik bloed laten prikken en dan volgt er over 2 weken de uitslagen. Ben erg benieuwd!

Ster: Wauw, meid! Van harte gefeliciteerd! Ik moet vaker die temp voor iedereen omhoog gaan blazen ;)

Meiden, jullie geven ons hoop! Who's next?!

Kaatje: Hoe is het met jou? Die bruinige afscheiding kan van alles betekenen, maar ik heb hoop! Ook voor jou, zal ik ff flink gaan blazen, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff..................
    Spannend!

Mammie17: Blijven doorklussen zou ik zeggen! Succes en veel plezier!

Alle andere meiden: heel veel succes! Wij moeten de zwangeren ook gaan volgen! ;)

Liefs Sweewy

15. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    gister bloed geprikt op hormonen. Zal het wel horen.

bruine afscheiding heb ik maar 1x gehad, een klein beetje, 's morgens. dit heb ik nog nooit voor mijn NOD gehad. wel na mijn ongesteldheid. dussss....
    En die buikpijn blijft maar aanhouden. buik is wat gevoelig, kan mijn broeken niet de hele dag dichtgeknoopt laten omdat dat te gevoelig is.
    maarre... ik ben nu 1 dag over tijd...
    testen vind ik nog eng.. nog ff duimen...

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    WAUW TE GEK!
    Ik zou heel graag mee willen, maar vrees dat dat niet zomaar gaat lukken :cry: :cry:

17. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    En voor jou duim ik zoooo hard: dat er ook een wonder gaat gebeuren in de mmm en dat je niet te lang in het behandelingstraject blijft (gewoon 1e ronde raak oke ;) ). Denk aan je!

18. kaatje2482

Sep 23, 2006
    33
    0
    0
    verzorgende IG
    hardenberg
    :evil: :evil: :evil: :evil: ......
    hoop nog dat het bij een kleine bloeding o.i.d. blijft maar ben er bang voor. Heb niet de gewoonlijke klachten, zoals erge buikpijn.
    WAAROM WAAROM? :cry: :cry: :cry:

19. Vlinderkind

Jammer meid! Maar kop op, laat je niet uit het veld slaan! Gewoon weer opnieuw proberen en ooit is het jouw beurt!

20. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ster is lief! :cry: =D>
    En ik ga mijn uiterste best doen! Ben alleen best bang voor evt tegenslagen... :cry: Hoop dat ik me snel weer positiever voel....die rothormonen van die rot :evil: ook...

Kaatje; balen :cry: Volgende keer beter, ok ;)

Share This Page