pffff de is gekomen.. eentje maar..deze maand beetje raar.. al bijna 2 weken last van gerommel en steekjes onder in mijn buik en liezen.. vanmorgen ongesteldgevoel.. ook geworden maar helemaal niet zoveel bloed als normaal..snap er niks van normaal ook veel meer krampen en die zijn er ook niet... af en voel ik iets en dan is het weg... snap helemaal niks meer van me lichaam en word er GEK van! had ook niet verwacht dat het vandaag zou komen.. oja misschien even iets stoms of vies.. toen ik afveegde zat er niks van bloed of afscheiding op me papiertje maar wel iets van een velletje net als je een stukje vel van je vinger bijvoorbeeld af heb geschaafd maar dan wel rood weet iemand misschien wat dit kan zijn? pff..
ey ey ik weet ook niet wat dat is maar heb het idd ook eens gehad bij mijn vorige menstruatie. ben eigenlijk ook wel benieuwd groetjes
Pssttt...meiden...waar zijn jullie toch gebleven? Ik zie dat het laatste berichtje dateert van de 18e, ik moet zeggen dat ik sindsdien ook niets meer van me heb laten horen wegens drukte. Hoe is het met iedereen? Ik heb dus vorige week mijn bloed laten prikken en mijn huggie moet morgen, hahaha op zijn verjaardag, zijn zaad inleveren. 8 november moeten we bij de gyn zijn voor de uitslagen, ben erg benieuwd! Nog een paar dagen wachten, laat die duivels maar komen, dan kan ik tenminste "uitkijken" naar de vaginale echoscopie dat op dag 10 van mijn cyclus gaat gebeuren. Liefs Sweewy
Bij mij kwamen de ook afgelopen zondag. Ik zat er ff zo doorheen. We zijn nu 14 maanden maanden bezig. Ik weet dat ik langs huisarts moet maar ben erg bang dat de testen negatief zijn. Mijn man snapt het allemaal niet zo. Hij weet gewoon niet dat je als vrouw elke maand dagen en dagen in spanning zit van wanneer komt je eitje, wanneer zou ik overtijd zijn ect. Durf er ook echt niet meer zo over te zeuren behalve hier op dit forum Verder zei hij nog tja we blijven gewoon uitkijken naar de positieve pendels van december...dat was wel lief...wist niet eens dat hij onthouden had dat ik dat genoemd had!
Mooi rijmpje Stien Ben blij je weer terug te hebben Ik schrijf hier niet zo vaak meer. Dan schrijf ik nl 2 x hetzelfde. Heb een topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen...Heb ook niet zo vaak wat te vertellen, omdat we nog niet weten wat er verder gaat gebeuren. Duim uiteraard wel voor jullie allemaal
Samen blijven we gewoon sterk staan toch ! We gaan hier doorheen ! En niemand gaat hier buiten zonder het "ik ben zwanger" topic te hebben gepasseerd !
Meiden ik blijf jullie volgen hoor! Dit topic gaat gewoon opgeheven worden en iedereen gaat naar: "ik ben zwanger". Dikke knuf Ster
Hoi hoi, het is alweer een tijdje geleden maar ik lees zo af en toe een beetje bij. Heerlijk om te lezen hoe sommige van jullie toch zonder hulpmiddelen het heerlijke nieuws vertellen en helaas staat er ook vervelend nieuws binnen sommige berichten. en dan druk ik me echt zachter uit dan mijn gevoel het verteld. hier nog niets aan het handje. Mijn manneke heeft zijn zwemmers laten controleren. Het blijkt dan de vorm van deze actievelingen niet geheel normaal is maar ik kreeg het nieuws over te telefoon te horen dus zo erg zal het niet zijn. Daarbij komt dat de hoeveelheid en de beweeglijkheid goed was. Ook hadden we een heftig feestweekend gehad voor hij op maandag zijn potje ging inleveren dus ik kan me voorstellen dat die soldaatjes de kluts kwijt waren. Al met al, nog een keer een potje inleveren.. Daarna zien we wel weer verder. ik houd jullie op de hoogte en ik ben jullie zeker nog niet vergeten!
Hoi Allemaal, Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar wil even iedereen feliciteren die inmiddels een postitieve test heeft gehad. Voor de rest ben ik nog steeds dagelijks aan het duimen. Nu even mijn situatie. Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd (heb me eigen nog steeds kunnen beheersen, nog niet getest). Heb wel de volgende symptonen. Misselijk(niet kotsen), ontzettend last van mijn (.)(.), en raar gevoel in mijn buik. Dus ik hoop dat het ons gelukt is, als ik na dit weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik testen. Dus meiden DUIMEN! Liefs Jetje -zou het ronde 14 raak zijn?-
Harriette, ik hoop dat het raak is! Dan is er weer een zwangere die deze topic kan verlaten, en dat er dan vele zullen volgen! Liefs Demi.
harriette wat spannend, duim voor je! Hopelijk weer een zwanger in ronde 14 , lijkt wel een magisch getal
Hoi meiden! Harriet, zullen we samen de spanning erin houden? Ik ben 3 dagen overtijd, heb samen met mijn huggie afgesproken dat we morgen gaan testen als ik nog geen duivels op bezoek heb gekregen. Spannend, maar ben erg voorzichtig.... Tja, of ik wat voel? Ik voel wel wat, maar of ik daar gehoor moet geven. Ik heb geen gevoel van naderde ongi, maar een soort weeiig gevoel onderin de buik en last van mijn borsten. Ze lijken wat opgezet en voelen aanwezig en wat "drukkerig", maar verder hlemaal niets. Het zou wel heel gaaf zijn als wij ook de andere meiden die zwanger raakten in de 14e ronde, gezien dat jij en ik ook in die ronde zitten Meid, ik duim heel hard voor ons beiden! Succes en sterkte, meid! Hoe is het met onze zwangeren, ben erg benieuwd naar jullie en natuurlijk ook de andere meiden. Liefs Sweewy
Goedemorgen! Ik hoefde niet eens meer te testen, want ik heb gisteravond op bezoek gekregen! Bah! Met volle moed ga ik er weer tegen aan , geduld is een schone zaak (ahum). Straks maar mijn banner aanpassen. Harriet, hoe is het met jou? Spannend, ik blijf voor je duimen! Liefs Sweewy