Hoi Meiden, Allemaal heel erg bedankt voor al jullie felicitaties. Ik duim nog steeds voor jullie allemaal. En ik weet zeker dat ik jullie ook allemaal een keer mag feliciteren! Dikke knuffel Jetje
hoi allemaal, heb geen verschijnselen, dus zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon ongi worden morgen.. dip.. in de volgende cyclus moeten we voor hsg, is dit erg pijnlijk? zie er wel tegenop...
hallo, ook allang niet meer geweest.. blij dat er weer iemand van onze club zwanger is . ik ga deze maand af temperaturen. en dan ga ik naar de ha het begint me nu al te lang te duren kom al bijna op de 24 rondes....
Hoi meiden, Kom toch noch nog vaak kijken hoe het nu met jullie allemaal is. En ik hoop zo dat het voor een ieder van jullie ook zo raak is. Ik weet wat jullie doormaken, en dat is gewoon niet leuk. Dus ik zou zeggen, geloof in jezelf en goed sexen. Verder was bij mij de pendel van Sonja en van kaatje85 goed, dus stuur ze een PB-tje misschien brengen ze jullie ook geluk. Knuffels en een dikke kus Jetje
Hallo, Ik ben nu ook al heel lang bezig en wij hebben ook de gekste dingen geprobeerd. Een half uur blijven liggen met kussen onder je heupen niet meer plassen. Je benen in de lucht. Maar tot nu toe werkt er niets volgens mij moet je er niet te veel mee bezig zijn en dan lukt het wel. Ik weet het ook niet. Vind het heel moeilijk. Zou willen dat het allemaal wat makkelijker ging
Hallo, Ik heb maandag een hsg gehad. Wat was dat vervelend zeg! Maar het was gelukkig positief: we hebben nu 35% kans om binnen 3 maand zwanger te worden. we zullen zien! Iedereen succes! Ik ben ook elke maand weer depri als ik ongi wordt. WAAROM LUKT HET GEWOON NIET? Je ziet gewoon iedereen om je heen wel zwanger worden en bevallen..
wat is een hsg als ik vragen mag? hoe gaat het eigenlijk als je bij de gyn. komt voor de eerst keer? ik ben van plan om binnenkort tog maar deze stap te gaan nemen... ik hoop voor je dat het snel gaat lukken!
wij zijn nog net geen jaar bezig maar ik voor maandag 8:50 een afspraak bij de de dokter hoe dat verloopt kom ik later nog wel op terug gr daisy
Ladyrast,HSG is een baarmoeder/eileider foto die genomen word dmv contrastvloeistof om te kijken of alles toegankelijk is. Je moet een afspraak maken bij de huisarts en die verwijst je door. De gyn gaat waarschijnlijk de eerste afspraak veel vragen stellen en een behandel plannetje opstellen (zaadonderzoek, bloed en eventueel hsg) Heb je al temp kaartjes? kan de arts ook gebruiken. groetjes
yep, die heb ik de afgelopen maanden netjes bijgehouden.. heb al veel geleerd hier! en leer nog steeds meer..