Demi, ik denk niet dat het negatief denken is, van het zal weer wel niet raak zijn deze maand. Maar meer zelfbescherming. Ik weet niet hoe dat bij jullie ging, maar de eerste maanden heb ik ook van alles gevoeld, of gedacht te voelen en mezelf gek gemaakt met jaaaaaa ik denk dat het raak is. Doe ik nou niet meer en denk ook altijd, gebeurd bij ons toch niets, daardoor ben ik wel een stuk rustiger. Voor mij dus niet negatief, maar positief dus eigenlijk ( snap je hem nog??) Chrizzy, welkom. Wel fijn voor je meid ,dat je nou weet wat er aan de hand is en er iets aan gedaan wordt, krijg je idd toch meer het idee dat het nou echt kan. Succes!!! Groetjes Monique
Even een reactie van misschien de enige man. Ik en mijn vriendin waren ongeveer 1,5 jaar bezig. Uit onderzoeken bleek niets aan de hand. Toen hebben we in december een HSG onderzoek gedaan. De arts gaf aan dat je daarna meer vruchtbaar bent. Dus wij dat advies maar aangenomen. Een dag na het onderzoek hebben we het gedaan. En je gelooft het of niet maar het was meteen raak. Nu zijn we over 1,5 week (15 september 2006) uitgerekend. Het heeft bij ons dus echt geholpen, want dat kan natuurlijk na 1,5 jaar geen toeval zijn.
Hoi Kevin, Leuk dat je ook reageerd en ons probeerd op te beuren. Bedankt Leuk voor jullie dat het gelukt is zeg! Spannend zal het nu op het moment voor jullie wel zijn???? Succes komende weken en houd ons maar op de hoogte Groetjes Monique
Hoi hoi allemaal, Hoelang we bezig zijn? Twee jaar. Wat we eraan hebben gedaan...? Drie IVF ICSI behandelingen. Wat we nog gaan doen? Nog zeker drie behandelingen (daarna nog twee x standaard). Hoe we ons erbij voelen? Heel verdrietig, tis steeds zo'n teleurstelling. Iedereen wordt zwanger, behalve wij! Heel veel succes
Kan me heel goed voor stellen dat jullie verdrietig zijn. Ik leef met jullie mee. We hebben niet in de zelfde situatie gezeten als jullie, maar wij waren in die 1,5 jaar proberen ook steeds teleurgesteld. En je gunt het wel iedereen, maar toch hadden we het daar heel moeilijk mee. Dus kan me helemaal jullie gevoel voorstellen. Ik wens jullie in iedere geval veel succes.
Voor mij valt de spanning nog wel mee. Ik ben rustiger dan ik vooraf gedacht had. Maar dat kan natuurlijk nog komen. Mijn vriendin vind het een stuk spannender. Maar zij heeft verlof, terwijl ik nog een beetje afleiding heb.
Fijn dat er mensen zijn die je zo begrijpen en inderdaad Monique het is ook een beetje zelfbescherming. Iedere maand is het weer zo'n teleurstelling, gisteren lag ik lekker op de bank tv te kijken en ineens moest ik huilen. Hopen dat wij dit niet lang meer mee hoeven te maken, want het valt me iedere maand weer zwaarder. Wat leuk Kevin dat het bij jullie allemaal goed is gekomen. Liefs Demi.
WOW wat gaaf om te lezen zeg!!! ooohhh dit wordt nog spannend na mijn HSG. Dan maar even pijnlijden, als het daarna iets opleverd dan vind ik het prima En wat cool om eens een reactie van een man te krijgen trouwens 8) . Zitten jullie dan saampjes achter de pc : Wat komisch, volgens mij zijn er weinig mannen op deze site. Mijn vriend leest soms wat mee, maar verder komt het niet! Is je vriendin nu zwanger? Of inmiddels al bevallen? En wat zullen jullie blij geweest zijn zeg, lijkt me heerlijk. Genietse!
Ik kom al wat langer op deze site. Maar ik dacht laat ik me nu ook maar een keertje aanmelden. Nee ik zit eigenlijk altijd alleen achter de pc. Mijn vriendin zit niet zo veel achter internet. Ja het wordt voor ons nu wel heel erg spannend. Nog geen enkel signaal, dus kan nog wel even duren. Voor mijn vriendin was dat HSG onderzoek niet echt fijn, maar dat zijn we uiteraard snel weer vergeten. We deden het een dag na het HSG onderzoekl Het HSG onderzoek moet verricht worden vlak voor de eisprong. En jullie moeten het dan natuurlijk ook doen voor de eisprong. En niet voor het HSG onderzoek. Want het schijnt dat dan alles zeg maar schoongemaakt wordt. Dus dan ben je alles weer kwijt, om het zo maar te zeggen. Ik ben heel erg benieuwd. En wens jullie uiteraard veel succes en geluk toe.
Ikke sluit mij ook aan! Iets meer dan een jaar "actief"bezig en nog niks. dmv ovutestjes weet ik dat ik wel eisprong heb. Huisarts wil ons wel doorsturen maar we hebben ons zelf nog tot einde van het jaar gegeven. Heb in mei op aanraden van huisarts wel inwendige echo gehad en alles zag er netjes uit van binnen... Zit er ook van tijd tot tijd even doorheen vooral als je weer ongi word! Om mij heen is iedereen zwanger en steeds die opmerkingen van wanneer gaan jullie eens beginnen ed. Maken de stemming niet altijd beter. In het begin deed ik alles wat afgeraden word als je zwanger bent(geen sauna, alcohol, pretparken met enge atracties, koffie, cola, bepaalde voeding, geen vakanties boeken ect.) want elke periode na eisprong zou het raak kunnen zijn....dit was na een jaar ook geen leven meer. Doe weer alles waar ik zin in heb en merk dat ik wel weer iets beter in mijn vel begin te raken. Fijn dat er meer mensen zijn op dit topic! Dat is een echte steun. Succes allemaal! Groetjes nicole
Hoi Nicole, Ook welkom bij de club. Ik herken het stukje uit je verhaal dat je eerst van alles niet meer deed, want het zou wel eens kunnen zijn ook. Heb ook een hoop gelaten, maar dat is geen leven, doe ik dus ook niet meer. Succes meis. Groetjes Monique
Lieve allemaal, Mag ik er ook bij? We zitten in ronde 10, voor mijn gevoel sta ik al met 1 been in ronde 11.... Bij mij is het altijd, een week voor mijn ongi, raak..... bruine afscheiding..... Ik weet dan voor 98% zeker dat ik niet zwanger ben.... Zo ook deze ronde weer, ik ben dan zo teleurgesteld. Ik weet zeker dat het deze ronde "game over"is! Ik heb samen met mijn man besloten om tot ronde 12 te wachten, daarna gaan we naar de HA. Ik zie hier zo tegen op, jullie ook? Het komt er ook nog bij dat ik zelf in een ziekenhuis werk, als ik doorgestuurd word naar de gyn, ga ik naar een ander ziekenhuis. Ik wil niet dat iedereen me daar ziet zitten namelijk.... Vinden jullie dat raar? Mijn man denkt dat het aan hem ligt, maar ik heb sterk het gevoel dat het aan de bruine afscheiding van mij ligt.... Wat fijn dat ik hier mijn verhaal even kwijt mag. Het is ook fijn om zoveel herkenbare verhalen te lezen! Nou meiden, ik hoop dat we binnenkort met z'n allen naar "ik ben zwanger" verhuizen.... Dikke knuffel van An
ha die Ann, kan me goed voorstellen dat je een beetje tegen het maken van een afspraak bij de HA opziet. dat had ik ook... zou ook naar een ander ziekenhuis gaan in jouw geval. overigens hebben best veel vrouwen die bruine afscheiding en dat hoeft niet te betekenen dat er iets mis is hoor... mijn zus heeft het ook en die is moeder van een prachtige dochter... succes chrizzzy
Hai meiden, Hier ook zo een die net de jaargrens gepasseerd is. Inmiddels 2 miskramen verder maar nog geen babe-je in zicht! Wel binnenkort naar de gyn en dan maar zien wat het oordeel zal zijn... Fijn topic trouwens. Is toch iets waar ik ook al een tijdje mee rond liep. Doeidoei!
hoi hoi, Vorig jaar september gestopt met de pil, dus officieel een jaar bezig Ik probeer elke maand weer te zeggen, kom op, het gaat wel lukken en zonder is het leven ook leuk, maar ik merk dat ik echt overal dikke buiken zie en dat het me steeds meer doet. Inderdaad vraagt iedereen en..en..en...???? Willen jullie geen kinderen? Ze weten soms niet dat het echt pijnlijk kan zijn Bij mij weten alleen 2 vriendinnen dat ik bezig ben. Anders let iedereen er op of je ineens geen wijntje meer neemt haha. maar ik ga volgende maand een afspraak met de HA maken. Ik voel mijn eisprong elke maand heel goed en ik gebruik sinds vorige maand ovulatietesten. SUCCES iedereen en hopelijk is het snel RAAK!!!! xx
Ik kom al wat langer op deze site. Maar ik dacht laat ik me nu ook maar een keertje aanmelden. Nee ik zit eigenlijk altijd alleen achter de pc. Mijn vriendin zit niet zo veel achter internet. Ja het wordt voor ons nu wel heel erg spannend. Nog geen enkel signaal, dus kan nog wel even duren. Voor mijn vriendin was dat HSG onderzoek niet echt fijn, maar dat zijn we uiteraard snel weer vergeten. We deden het een dag na het HSG onderzoekl Het HSG onderzoek moet verricht worden vlak voor de eisprong. En jullie moeten het dan natuurlijk ook doen voor de eisprong. En niet voor het HSG onderzoek. Want het schijnt dat dan alles zeg maar schoongemaakt wordt. Dus dan ben je alles weer kwijt, om het zo maar te zeggen. Ik ben heel erg benieuwd. En wens jullie uiteraard veel succes en geluk toe.[/quote] Goh bij mij zijn de rollen omgedraaid, mijn vriend vind dat ik teveel achter deze site zit , maar leest wel geregeld mee Ik heb inderdaad gehoord dat het geen prettig onderzoek is maarja...denk er maar niet teveel over na.... Je leest vast mijn verhaal nog wel tegen die tijd met hopelijk een positief resultaat Nog geen signaal schreef je? Spannend hoor! Lijkt me zooo bijzonder als je een baby krijgt (ook voor de man). Groetjes!
Welkom nieuwe meiden. Wat fijn dat ik hier zo'n herkenbare dingen lees! Is prettig om te weten dat je niet de enige bent! Kevin; erg leuk hoor eens een reaktie van een man. En geweldig dat het bij jullie na zo'n tijd gelukt is. Spannende dagen voor jullie! Ik duim dat alles goed gaat en dat jullie die wonderbaby snel in jullie armen mogen hebben!!
Goedemorgen meiden, Vandaag gaan we naar de gynaecologe ivm onze kinderwens die nog steeds niet uitkomt. Ben erg benieuwd , maar vind het ook wel een beetje spannend ..het is de onwetendheid he Ik hou jullie op de hoogte. Mirre