@ Spijkervrouwtje: Jee meid, wat onzettend kl*te dat je weer op moet naar de volgende ronde ! Ik kan me levendig voorstellen dat je onderhand met mensen wil praten over je kinderwens en dat het dus nog niet wil lukken. Bij mij beginnen die behoefte ook steeds sterker te komen hoor. Zeker toen ik vorige week mijn 2e miskraam kreeg, vond ik het echt onzettend moeilijk dat ik het er met niemand over kon hebben. Enkele van mijn vriendinnen weten dat we bezig zijn, maar op één of andere manier had/heb ik ook de behoefte om het er met mijn ouders over te hebben. Alleen al voor een beetje steun. We doen dat niet omdat ik ze gewoon echt wil verrassen wanneer we 12 weken zwanger zijn, maar het blijft lastig wanneer je wéér naar de volgende ronde gaat, of wanneer een zwangerschap eindigt in een miskraam. Meid, baal nog even lekker uit en ik duim voor je in de volgende ronde. Liefs, Anouk.
Ik ga volgende week naar de gyn... ik wil eindelijk een antwoord op mijn wispelturig lichaam !! En deze keer ga ik nt weg znder dat er wat aan gedaan wordt...ik voel me vr 't ogenblik beetje ongelukkig vandaar dat ik minder post... het kan nt snel genoeg 20 september zijn ... De andere 2 musketiers die deze woensdag al gegaan VEEL SUCCES !! Hoop dat jullie snel een antwoord krijgen op jullie vragen ! LIefs xxx
dankje wel Lot !! Ik hou er de moed in omdat ik nu kan gaan en ik voel ook aan mezelf dat me lijf schreeuwt : dat ik nu MOET !!! Een luteale fase v 4d tot 8 is echt te weinig.. Ik hoop zo dat ie direct aktie onderneemt !
Ik hoop dat het dan ineens woppa wordt... en zal zo blij zijn als ik hier volg week mag melden, dat ie er wat kon aandoen...en dat het kan verholpen worden. Hoe staat het met jou Lot ?
Ik hik er een beetje tegen aan. Ronde 12 en in okt. een jaar. Ben niet echt vrolijk te krijgen hoewel ik niet kan zeggen dat ik dan ook nog eens somber ben. Gewoon altijd wel een 7 zeg maar. Nieuwe baan eist veel energie. Dat is wel prettig maar ook erug vermoeiend. Kom pas rond 7 uur thuis elke avond. Ben begonnen met hardlopen en dat gaat sinds een tijdje ook steeds beter. Ik geloof dat ik mezelf zo enorm aan het bezig houden ben om er zo min mogelijk aan te denken. Toch vroeg mijn vriend vanavond voor zijn verjaardag een kindje. Dat was zijn enige wens. Lieverd is het. Ik wacht maandag af en dan ga ik een afspraak maken. Ja, zullen we dat maar afspreken dan?
Je hebt een lieverd getroffen Lot !! En ik ga nog steeds heel hard vr je duimen ; post minder maar leef wel nog evenveel met jullie allen mee !
Ik kan het ook niet meer iedere dag. Wil ook niet meer elke dag hier langs komen. Het maakt me toch altijd weer verdrietig. Een beetje dubbel: ik voel zo veel liefde van iedereen en toch maakt het me verdrietig. Raar (misschien zijn het de hormonen )
He Stien. Ik kan je laatste kaartje niet vinden. Ik dacht dat je nog een paar dagen voor je ongi zat maar nou zie ik dat je voor het weekend al weer een nieuwe ronde aan ging maken??? Je hebt meestal 21 tot 24 dagen toch? Zijn er nu alweer 21 voorbij?
Ster en Spijkervrouwtje balen zeg en dan druk ik het nog zacht uit. Hoop zoooo dat het snel anders is... Ik lees hier precies hoe ik me voel. Toch best typisch; -wil het ook graag aan mijn ouders (mn moeder) vertellen, maar tot nu toe nog steeds niet gedaan in de hoop haar snel te kunnen verrassen; -heb het ook ff gehad en post daarom een stuk minder dan voorheen -krijg hier ook veel steun, maar wordt ook wel weer steeds met m'n neus op de feiten gedrukt, waardoor verdrietig. Ok ok ik ben toe aan een groepshug.....Wie doet mee
Niet te warm krijgen he....krijg je weer zo'n raar tempkaartje van....nog ffies wachten tot na je ei en dan mag je hittegolfje voor de verdere 8 maanden aanhouden :geek:
8) Dankje Elvira... en zou al blij zijn als dat hittegolfje es langer dan 10d aanhield... maar als ik 8 maanden krijg;.. neem ik dat met beide handen aan !!! Ik wens je alle succes vd wereld meidje ! LIefs xxx
En voor jouw absoluut dezelfde wens!!! Ik spreek je gauw weer moppie...ga stilaan mijn nestje opzoeken.... Trustuhhhh ig: