Een jaar bezig!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Demi, Sep 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    hugg terug aan iedereen!! Herken ook alles ;)

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Jaaa, groeps-hugg!!! Ben ik helemaal voor ;)!!

3. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik rek mijn armen ook ff een stukje op voor de groepshug...

Chrizzzy

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik wil ooooooooooooooooooooooooooooook!!!

5. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    k doe ook mee! (het wordt een knuffel van nu al zo'n 10 uur ofzo?)

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Pas ik er ook nog ergens tussen??
    Kan dat wel even gebruiken nou.

Bedankt meiden

Groetjes Monique

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Stientje doet 'r armen open en knijpt je helemaal plat !!! ;)

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mirre's Mega Hug

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Lekker Stien!!

Kan je ook even dat plekje onderop mijn rug masseren, als je dan toch bezig bent ;)

Ja daar ja, ietsje naar rechts nog!!

Hoe is het met jou meis?

Groetjes Monique

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ja hoor, ...deed het goed ? ;)

Gaat wel weer beetje hoor... maar zal blij zijn als het eindelijk volgende week woensdag is...

11. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hahaha, wat een schatjes allemaal! :D

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Jullie zijn echte lieverds :D =D>

13. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Fijn hoor die knuffels dat doet iedereen goed :D

Hier even mijn verhaal had het ook al bij de tempkaartjes staan maar ook hier dan nog even de update van mijn bezoekje aan de ha vandaag.

Vanmorgen bij de HA geweest. ik vertelde dus dat ik na 6 dagen na mijn ei al last van spotting had, vond hij op zich niet zorgwekkend zei hij :confused: Nou ik dus wel . Hij stelde eerst voor dat hij alleen een uitgebreid inwendig onderzoek zou doen maar ik gaf toen dus ook aan dat ik mijn progesteron wilde laten meten. Dus toen toch maar een verwijzing voor een gyn gekregen. ;)
    Mijn ha zei nog trouwens ja een wat onregelmatige cyclus, niet echt zorgwekkend, ik neem aan dat als je zwanger zou zijn dat je probleem dan is opgelost..... :confused: Ja natuurlijk is mijn probleem dan opgelost... wat een L*L :evil:
    Ben wel trots op mezelf dat ik me niet alleen met een onderzoekje naar huis heb laten sturen. 8)
    Hij wilde eerst dat onderzoek meteen doen maar dat kon dus niet zei ik want ik ben nog ongi Daar moet ik dus nog voor terug komen. En dan schrijft hij de bevindingen daarvan samen met mijn verhàal over mijn cyclus in een brief naar de gyn.
    Ik heb straks meteen het ziekenhuis gebeld en kan volgende week donderdag , de 21ste, al terecht. Ben er superblij mee. :D
    Nou moet ik dus wel begin volgende week al meteen dat inwendig onderzoek laten doen want anders is dat niet voor donderdag bij de gyn.
    Heb de afspraak by de gyn ook algemeen gehouden (onvervulde kinderwens) en mijn hubbie gaat ook gewoon mee. Ik heb het liefst nl dat ze alles een keer goed nakijken dan bijv alleen progesteron meten.

Stom eigenlijk ben nu kei blij met mijn afspraak bij de Gyn. Geeft absoluut nog geen garantie dat ik nu wel zwanger wordt maar goed er wordt nu in ieder geval naar gekeken. ;)

14. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    De gyn doet ook een inwendig onderzoek, dus waarom zou je niet alles in een keer laten onderzoeken?
    Ik zou dat voorstellen aan je huisarts, anders moet je je twee keer in je kruis laten kijken :oops: . Vind ikzelf niet de fijnste optie.

Misschien een idee om dit voor te stellen? Veel sterkte en succes.

15. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    ja daar dacht ik thuis ook wel aan, misschien meot ik het ziekenhuis nog even bellen om te vragen of daar ook meteen dat onderzoek doen. :(

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb helemaal geen inwendig onderzoek gehad (vorige wk vrijdag) toen ik voor de eerste keer bij de gyn kwam.
    Vonden ze schijnbaar niet nodig!? :( Misschien omdat ze 21 juli (na mk) het al gedaan hebben, en een inwendige echo.
    Ik vraag me af of ze bij een eerste afspraak gyn ..altijd een inwendig onderzoek doen??
    Volgens mij is dat niet gelijk standaard, maar beginnen ze met vragenlijstjes en bloedonderzoek.

Mirre

17. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0

18. sweewy

sweewy Lid

Jul 28, 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Ik post gezellig met jullie mee!

Wij zijn nu ruim een jaar bezig zonder enig resultaat, doe de laatste 9 maanden aan het bijhouden van temp.lijsten en zie dat er wel degelijk een eisprong is geweest.

Echter heb nooit echt dat typisch vruchtbaar slijm gezien, vind het ook niet erg makkelijk om dat te kunnen onderscheiden. Heb 2 maanden ovulatietesten gebruikt, maar had nooit 2 gelijke strepen. Had toen er geen baat meer bij, vond het erg verwarrend.

Wordt er wel een beetje verdrietig van en merk de laatste 2 maanden dat ik wat jaloers, maar ook teleurgesteld voel als ik in mijn nabije omgeving zie en hoor wie er zwanger zijn geraakt.
    Kennen jullie dat?

Of dat jullie al verliefd worden met het feit bezig te zijn om zwanger te worden, ik in ieder geval wel! Dat is sinds een maand bij mij ontstaan, kan het moeilijk verwoorden, maar het is zeker het gevoel van verliefd zijn! Hahaha, als ik het terug lees dan klinkt het wel heel rozig.... :)

Manlief en ik hebben dan ook besloten om naar de huisarts te stappen, en..ik heb een afspraak gemaakt voor morgenochtend.
    Ben erg benieuwd. Ik laat me in ieder geval niet "wegjagen".

Meiden, iedereen erg succes gewenst!

Liefs Sweewy

19. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    ik heb begin september de eerste afspraak gehad. Hoewel in ieder geval duidelijk is dat mijn vriend slecht zaad heeft, deed hij bij mij een inwendig onderzoek. Het zal dan wel weer overal anders zijn.
    :)

Spijkervrouwtje, als ik jou was zou ik het toch even navragen. Als ik het dan voor het kiezen zou hebben, zou ik voor de gyn gaan. ;)

20. sweewy

sweewy Lid

Jul 28, 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Ben vanochtend naar de huisarts geweest en wat denk je...hij vond het heel normaal dat ik een doorverwijzing gyn wou. Hij zei: het is normaal en begrijpelijk dat je minstens na een jaar proberen zonder enig resultaat naar de gyn gaat voor onderzoeken. Wat een supervent!!! :thumup:

Spijkervrouwtje:Toen ik jou verhaal las, was ik daarvoor wel op mijn hoede, gezien dat mijn huisarts ook wel beetje een vent is van och..komt goed eerst medicatie slikken en dan zien we wel verder.

Ik heb dus gelijk gebeld naar het ziekenhuis en kan 3 oktober 's ochtends terecht voor intakegesprek. Nou maar hopen dat mijn man vrij kan krijgen!

Liefs Sweewy

I'm happy :sunny:

Share This Page