haai, nou ik heb dus normaal gesproken een cylclus van rond de 30 dagen. nu sta ik alcast te koken,en voel ineens blub,ik kijken,en ja hooor zag ik roze slijmachtig iets.dan kan ik wel denken misschien innesstelings bloed,maar ja denk dat ik wel genoeg weet,ik zit nu pas op mijn 24 dag!heel vreeeeemd,nooi gehad/ heeft iemand er een verklaring voor? groetjes debby
hoi unbreakable Het lijkt mij een beetje vroeg voor je ongi. Omdat je zegt dat je over 7 dagen ongi moet worden. Maar wie ben ik? Zelf heb ik afgelopen zaterdag ook een heel klein beetje bloed verloren, terwijl ik komende zaterdag ongi moet worden. Dus het zou bij ons beiden een innestellingsbloeding kunnen zijn.... Ik hoop het! Maar nog even geduld hebben en dan weet je meer. Succes en ik duim voor je! Marie
ja zeker ,omdat ik eigenlijk niets heb gevoeld,niet sjaggie,ik had daarvoor een verstopte en geirriteerde dikke darm en blaasontsteking,en daarom had ik last,maar was vandaag gewoon kiplekker,en had niet eens pukkels,die heb ik normaal wel,alsie komt. nou kijk maar ff aan dan. maar hoop voor jou dat het zo is
Hoi unbreakable Ik hoop voor je dat het goed nieuws is En dat het een innestelingsbloedding is Succes laat wat weten als je getest hebt. jessica
Hallo, Nou ik ben vanochtend opgestaan,en toen ik in de keuken liep glee ik bijna uit,zoveel bloed had ik!niet normaal. Ik snap die hele llichaam niet meer.veels te vroeg,veels te veel.wat nu? tellen van 24 dagen ,hoe nou met mijn eisprong. Is het misschien een teken geweest dat ik mijn eisprong heb gehad,omdat ik hiervoor extreem aan het lijnen was,misschien mijn lichaam zich weer aan het herstellen? Ik weet het niet meer hoor. door naar de volgende ronde 9!bleh
he bah wat balen! maar je lichaam kan idd helemaal van straak zijn door lijnen.. Anders misschien even aan je HA vragen? bah, leef wel met je mee hoor...
ja die lichaam van mij is behoorlijk van streek ,dat zeker,heeft de HA mij ook uitgelegd en zegt dan ook simpel een beetje geduld. maar ontzettend bedankt voor je medeleven. knuf