Hallo meiden. K begin donderdag aan m,n 2e ronde met 50mg. Kan het zijn dat m,n ei eerder is als in de eerste ronde? Of kan ik gewoon ongeveer Die dag aanhouden om nu m,n ei te verwachten? Want m,n ei was nu op dag 22 Liefs Maybe
Je kunt elke keer weer anders op Clomid reageren. Het kan ook zijn dat je in maand 1 een mooi ei hebt, en dat je lichaam in maand 2 helemaal niet reageert en dat er dus niets gebeurt. Krijg je geen echo's?
@shadixx: bedankt voor je antwoord. Nee ik krijg geen echo's en voel me ook niet goed behandeld. Vorige maand nä Lång zeuren op daf 9 een echo gehad... Ze zei toen dat m,n ei al geweest was.. maar gezien m,n temp en dag dat k ongi werd wss hij echt pas op dat 22. En vervolgens nu weer om echo's gevraagd maar daar begint ze niet aan.. geb gelukkig maandag afspraak in ander ziekenhuis voor 2nd opinion
Huh? Op dag 9 je ei al gehad? Je begint toch op dag 3 pas met Clomid? Dat was bij mij tenminste zo.. Wat raar zeg, het zou wel heel raar zijn als je binnen 6 dagen een ei ontwikkelt en dat die dan ook al gesprongen is.. Kun je anders geen ovulatietesten gebruiken meis? Dan heb je niet zoveel zekerheid als met een echo, maar wel meer zekerheid dan met temperaturen e.d. Ovulatietesten kun je heel goedkoop kopen op ebay, 30 voor 5 euro, (als je geen paypal hebt en niet in het buitenland kunt bestellen wil ik het eventueel ook wel voor je doen), dan is het ook niet erg als je er 20 per maand moet gebruiken
@shaddix: nou t stomme is dat m,n ovu testen 6x positief zijn geweest... Maar tot nu toe als k uit ga van m,n temp klopt t altijd met het aantal dagen dat k saarna ongi word. Maar had ook een andere arts gesproken en Die zei ook dat t bijna onmogelijk is op dag 9 en dat hij denkt dat z,n collega het fout gezien heeft..
6 keer positief? Een hele stomme vraag misschien, maar je weet wel dat een ovutest pas positief is als het eerste lijntje net zo donker is als de controlestreep? Daar vergiste ik me vroeger nog wel eens in.. Als er dan een licht lijntje verscheen dacht ik dat hij ook positief was, maar hij is dus pas positief als dat lijntje net zo donker is Misschien weet je dat allang hoor, ik bedoel het niet verkeerd, maar er zijn volgens mij een hoop vrouwen die zich daarin vergissen Vind het echt belachelijk dat ze geen echo's willen doen. Hopelijk kun je in dat andere ziekenhuis beter geholpen worden!
Hahaha nee dat weet ik inderdaad.. Maar volgens de gyn komt dat door de pcos dat hij zo vaak positief is.. ja dat hopen wij inderdaad ook.. Voel menu totaal niet serieus genomen nu. En na zoveel rondes wil ik toch echt wel iets van inzicht in m,n cyclus krijgen
Ik heb inderdaad ook gehoord dat een ovutest met PCOS niet betrouwbaar is, maar zes keer! Ik snap echt niet dat ze dan nog steeds weigeren echo's te doen.. Sowieso; Als je iemand Clomid geeft wil je toch uberhaupt bewijs zien van of het wel werkt? In principe is er nu geen enkel bewijs van dat er een eisprong is geweest, toch?
@shaddixx: nee inderdaad.. Deze maand dan wel op dag 27 progesteron prikken.. Dat hebben ze afgelopen maand ook niet gedaan
Ik zie dat je AMH ook erg laag is.. Dat zou toch ook weer reden moeten zijn om het extra in de gaten te houden? Doen ze daar ook helemaal niets mee?
@shaddixx: dat is ook mijn grootste punt geweest waarom ik overstap van arts.. Ze geven toe dat de waarde kan betekenen dat je eicel reserve te laag is.. Maar het hoeft niet... Maar wil er niet verder onderzoek naar doen.. Heb er vanmiddag wat tranen om gelaten.. Was zo boos, verdrietig en teleurgesteld.. Heb toen utrecht gebeld om te vragen of er niet eerder plek was.. Had eigelijk pas de 19e een afspraak en nu dus al maandag.. Ben er ook best bang voor want m,n moeder en zus zijn ook tussen hun 30 en 35 in de overgang geraakt..
Ik weet daar het fijne niet van, weet alleen dat het wel degelijk iets kan betekenen.. Zucht, wat een onzekerheid he? Ik hoop echt dat ze in Utrecht iets voor je kunnen betekenen!