Ik heb vorige week een bestelmoment gereserveerd, voor morgenavond. Omdat ik zo ver van te voren echt nog niet weet wat ik nodig ga hebben heb ik mijn mandje voor 70,- volgegooid met oa aardappels en tomaten. En nu lukt het me maar niet om mn bestelling te wijzigen, het eruit halen van die spullen lukt me niet. Ben inmiddels aardig chagrijnig ervan. Heb geappt met ze, maar krijg een of andere computer die alleen maar hetzelfde herhaalt en me dus geen steek verder helpt. Iemand hier die weet hoe je artikelen uit het mandje kunt weghalen. Gaat dus om artikelen die al opgeslagen zijn... Ik heb tot middernacht nog de tijd om mn bestelling te wijzigen. Echt, wie verzint dit soort onzin??? Moet me inhouden om nu niet iets heel lelijks terug te schrijven lol.
Normaal als je drukt op wijzigen, dan kun je dat ook gewoon, zit je wel echt in je bestelling? Kun je er dingen die je wel nodig hebt aan toevoegen?
Ik had net een nieuw bestelmoment gereserveerd voor volgende week. Denk dat het daarom niet lukte, want heb dat moment geannuleerd en nu kan ik wel mn mandje leeghalen! Jammer dat je dus blijkbaar maar 1 bestelling per keer kunt doen..
Dat is op de site niet. Wij hadden een volgende bestelling alvast klaarstaan maar konden de eerste gewoon aanpassen! (Dus niet gaan denken dat het nooit kan )
Ik denk een "hikje" in de app, ik heb soms wel 4 bestellingen tegelijk staan. Het is de laatste tijd zo druk dat de app het niet altijd bij kan benen...
Volgens mij moet het wel gewoon kunnen hoor, meerdere bestellingen. Maar wij hebben al een hele poos een vast moment in de week, dus gebeurt hier hooguit rondom feestdagen dat we een keer een extra bestelling doen. Maar fijn dat het wel is gelukt voor morgen, anders was het wel een saaie week geworden, aardappels en tomatensoep elke dag....
Ah is sowieso kansloos. Van de week kregen mijn ouders de boodschappen bezorgd en de helft miste want de koelspullen waren zoek. Enige reactie van de Ah is dat het te druk is en dat ze het zelf maar moeten oplossen. Kon mijn moeder dus alsnog naar de winkel
Hier heb ik er altijd 7 in staan (4x vast bezorgmoment en 3x een extra zelfgekozen). Dit is voor 3,5 week vooruit. Ik kan altijd alles gewoon wijzigen hoor. Je moet wel zorgen dat de ene bestelling goed afgesloten is voor je de andere opent om te wijzigen. Ik ben heel blij met de AH bezorgservice
Hahahahaha heb nu mn mandje volgegooid met zoete aardappelen voor volgende week. Het is niet meer vanzelfsprekend dat je een of 2 dagen van te voren kunt bestellen, dus zodra het kan zet ik een moment vast. Ik werk in een drukke winkel, dus in mn vrije tijd vermijd ik zoveel mogelijk drukke plekken. Alles om geen eventuele corona door te geven..
Misschien had je die nieuwe bestelling nog open staan, niet op bevestigen gedrukt? Je kunt wel meerdere bestellingen hebben staan, maar niet meerdere bestellingen tegelijkertijd bewerken.
Je kan gewoon meerdere bestelmomenten hebben. Je moet alleen wel de ene helemaal afsluiten, als in de wijzigingen opslaan en dan kan je bij online bestellingen de andere momenten ook zien. Wanneer je niet in een bestelling zit kan je je mandje volgooien met wat je wil bestellen en dan kiezen toevoegen aan bezorgmoment. overigens gek dat het zoveel moeite kost met de appie zelf. Ik vind ze altijd heel erg behulpzaam en vlot als iets niet werkt.
Dat is wel heel vervelend. Hier gelukkig nog geen problemen. Alleen ooit een keer dat het brood niet bezorgd werd. Maar voor de rest altijd top.
Ik bestel bij de Jumbo, maar daar ook wel eens met hetzelfde probleem gezeten. Kon ik half uurtje voor sluiting besteltijd nog net de bestelling aanpassen. Sindsdien zet ik er na het aanmaken van de bestelling altijd wat standaard levensmiddelen in (melk, brood, groente, fruit, etc) zodat ik altijd wat heb aan de bestelling mocht ik hem niet meer aan kunnen passen. Als ik niet aan het bedrag kom gooi ik nog wat wasmiddel of iets dergelijks in het mandje, dat bederft niet en komt altijd wel van pas.
Ik bestel overigens altijd zelf bij de jumbo. Tuurlijk gaat daar ook wel eens iets mis maar dezelfde dag staan ze nog met de spullen aan de deur die miste.
Nou, hier is de jumbo echt bagger qua service, maar ja, als je dochter bij de voetbalplaatjes zit, moet je toch daar boodschappen doen om je boek vol te krijgen . Ook qua inpakken... Had 1 krat met brood en broodjes met daarbovenop 5 flessen wasverzachter... Kun je vast wel raden hoe het brood eruit zag.... Hopelijk is gauw het voetbalboek weer vol en kan ik weer terug naar Appie. Veel goedkopere bezorgkosten met de bundel, betere aanbiedingen en veeeel betere service! Tuurlijk gaat er ook wel een wat fout, maar wordt veel beter opgelost.
Nou gaat er hier bij onze Jumbo ook wel eens wat mis, maar service daarna is echt prima. Doen nooit moeilijk over terugbetalingen, soms krijg je zelfs een voucher. Als ik bel naar het Pickuppoint omdat ze wat vergeten zijn (bijv. een hele tas met koelproducten) dan bellen ze achter de bezorger aan en wordt het alsnog gebracht. Dus dat herken ik niet echt! Bezorgkosten zijn niet goedkoop (geen idee hoe veel het bij de AH kost) maar meestal zit er voor mij wel wat bij de actie artikelen dat je geen bezorgkosten hebt.
Rustig blijven, je hebt kans als je het dalijk probeert het gewoon lukt. Je hebt tot 23.59u tijd te wijzigen, toch?! Meerdere bestellingen is ook geen probleem hoor. Dat heb ik zeer regelmatig.