Hallo lieve mensen Wie kan mij helpen Sinds vorige week ligt bij ons een mooie keramische tegelvloer. Nu heb ik deze vandaag schoongemaakt met alleen lauw warm water en een microvezeldoek. En nu zie je overal vette voet afdrukken. Ik kan het makkelijk wegvegen . Maar om nou steeds met een doekje achter iedereen aan te lopen is ook zo wat!. Iemand tips hiervoor. Want word er gek van vind t verschrikkelijk... we hebben een marmerlook tegels dus lekker wit.
Zit er nog niet een laagje van 1 of ander goedje op wat eraf gedweild moet worden? Hier zat er cementsluier over de vloer. Moest de vloer 1 of 2x even goed schrobben met warm water met azijn en daarna waren voetstappen en sluier verdwenen. Doe hem nu alleen nog met de stoomreiniger
Vorige week heb ik om me handen en knieen met een vochtige en droge doek de tegels gedaan. Nadat we hadden gevoegd. En toen geen last gehad van voetafdrukken. En nu vandaag met een microvezel doek met alleen water gedaan en nu zie je er alles op. Een cementsluier is toch dof? Kan azijn gewoon laat dat geen laagje achter op de tegel? We hebben glanzende keramische tegels. Heb wel een stoomreiniger!
Sorry geen ervaring met deze ondergrond kan geen tips geven behalve even op google te zoeken naar speciale reinigingsmiddelen.
Ja ook gedaan haha. Maar iedere site geeft weer een ander product haha. Anders van de week maar langs een tegelvloerspecalist. Of toch maar de stoomreiniger er over heen straks?
Vloer komt bij de hornbach vandaan. Weet niet echt of ze daar dan ook verstand van hebben . Zal morgen eens bellen naar ze!