Alweer een jaar geleden dat ik mijn eerst mk had.....het is de laatste paar weken weer erg actueel geworden, aangezien ik twee weken terug ook uitgerekend was van mijn tweede mk. Dus daarom heb ik, voor onze twee vlindertjes, dit gedicht geschreven. Er was eens jij en ik, wij samen versmolten in één. Niemand weet van ons grote geluk, het is van ons samen alleen. Van iets naar iemand in een tel, plannen maken na het dromen. Van jij naar niets in een ogenblik Wij samen is ons ontnomen....
hey meis, hier ook een superrrrr dikke digi knuffel!! enne, we hebben een deal he....je gaat gewoon ook bij de eerste spuitronde zwanger worden!!!
wow wat een mooi gedichtje... ben der helemaal stil van!! ik duim voor een plak beebje voor jou... (en stiekum ook voor mij)
lieve mielenl, wat heb je dat mooi opgeschreven. je kent me een beetje, ik ben geen ontzettende jankerd, maar ik krijg hier echt kippenvel en tranen in m'n ogen van. het had zo anders moeten zijn.... een heel dikke knuffel van mij. ik wens je alle geluk van de wereld toe!
hey meis!!! ik zie nu hier pas je berichtje staan, kom niet zo heel vaak op de vlindertuin.. vind het soms te zwaar! je hebt daar een heel mooi gedichtje geschreven meid!!! ik doe m kopieren vind je dat goed? liefs mij