Vandaag is het alweer een jaar geleden dat onze dochter* met 23wkn geboren werd. Soms lijkt het zo lang geleden maar meestal lijkt het nog maar zo kort geleden. Een jaar geleden had ik niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Het gemis is des te groter dan ik toen had verwacht. Niemand weet wat je door maakt als je het niet mee maakt. De afgelopen weken zijn moeilijk geweest. Alle herinneringen die weer naar boven kwamen. Mooie maar ook verdrietige herinneringen. Maar ze maakte ons wel papa en mama en dat nemen ze ons niet meer af! Ik mis haar nog iedere dag... Zo klein en zo compleet lag jij daar in mijn armen ik wilde je nooit meer los laten ik wilde je met liefde verwarmen Afscheid nemen doet pijn dat hebben we geweten maar we houden van jou * en zullen je nooit vergeten.
lieve jonneke, Wat lijken me die dagen moeilijk. Veel sterkte en kracht toegewenst En een hele dikke knuffel vanaf deze kant!
Lieve Jonneke, Wat zullen het moeilijke dagen zijn geweest. Hopelijk hebben jullie er een mooie dag van kunnen maken en kunnen jullie er met een mooi gevoel naar terug kijken. Liefs C
Heel veel sterkte! Appart om te zien dat je nu even ver bent als een jaar geleden. Gaat nu alles goed met je zwangerschap? Ze zal vast over haar broertje/zusje waken
Dank je wel voor jullie lieve reacties. De dag zelf was fijn, met mooie en verdrietige herinneringen aan ons meisje* Melanie, ik ben inderdaad even ver, scheelt maar 6 dagen. Heel bijzonder ook wel weer. Het heeft denk ik gewoon zo moeten zijn. Maar maakte het we even extra moeilijk. Comr, dank je wel. Maar bij jou minder goed nieuws lees ik uit je onderschrift? Sterkte!