Een jaar geleden opende ik een wanhopig onderwerp , mijn vriend had weer cocaine gebruikt en heel veel geld er door heen gejaagd. Na ambulante hulp in 2012 is hij maart vorig jaar een hele maand in een prive kliniek opgenomen geweest. Ik was diep teleurgesteld, woest verdrietig enzovoort. Maar, Inmiddels kan ik met trots vertellen dat hij vandaag een jaar CLEAN is na 10 jaar verslaving Ondertussen gaat hij nog wekelijks naar meetings, doet hij dingen in het huishouden, is betrokken bij de zwangerschap kortom een andere man is huis ! Tuurlijk vertoont hij wel eens 'oud gedrag' maar hier kan gewoon over gepraat worden ! Dames hier hebben me voor gek verklaard, gelukkig ook hele lieve pb's ontvangen destijds, dus voor anderen die misschien een man met verslaving hebben er is HOOP ! Vertrouwen is er nog niet 100% maar het gaat de goede kant op , kortom we zijn aan de betere hand, maar in mijn achterhoofd zal het altijd zijn...
Wat goed! Gefeliciteerd! Ik vind dat je terecht trots mag zijn dat hij zo zijn best doet voor jou en jullie kinderen, je ziet en hoort zovaak dat het weer fout gaat maar als hij zo door gaat zal het vast allemaal goed gaan.
Super zeg! Gefeliciteerd.. en natuurlijk zullen er moeilijke momenten zijn maar als jullie er samen uit kunnen komen is het geweldig.
Wat goed van hem!! En niet te vergeten, wat goed van jou dat je in hem hebt geloofd en nog steeds doet!!
Fijn dat je er zo open over bent! Ik weet zeker dat je mensen op deze manier hoop kunt bieden. En voor jullie samen op naar een geweldige toekomst!
Wat goed van hem, en van jullie! Natuurlijk zal het bij vlagen enorm moeilijk zijn, maar jullie zijn sterk!