Wat een G-E-W-E-L-D-I-G goed nieuws lieve Huggybird!!! 🎉🎉🎉 Wat een opluchting en rijkdom dat jullie nu weer onbezorgd kunnen genieten met jullie kleine meid. Ik kan mij je berichtje van een jaar geleden nog herinneren idd, fijn dat er ook zulke goede huisartsen zijn en wat lief dat jullie haar een mooie bos bloemen hebben laten bezorgen. Dat zal ze zeker gewaardeerd hebben. Ik wens jullie een gelukkig en dus super gezond 2015 toe, pluk de dag! 😄
Heftige verhalen allemaal. Ik hoop dat het voor iedereen een prachtig 2015 gaat worden. Een jaar geleden zaten wij rond deze tijd in het ziekenhuis met onze 3 weken oude zoon die rs had. 3 dagen later lag hij op de IC van het WKZ aan de beademing. Hij was zo zwak, kon niet zelf ademen. We wisten wel dat eigenlijk alle kindjes er wel doorkomen maar om je kindje zo te zien liggen, maar er blijven altijd allerlei dingen door je hoofd spoken. Wat als? Zo'n klein hummeltje in zo'n groot bed met allemaal slangetjes en piepjes. Nee daar kijk ik niet met plezier op terug. Gelukkig hebben we na een week onze kleine weer mee naar huis mogen nemen. Jammer dat we nu alleen nog de "vruchten" plukken van die opname met dit jaar toch een paar keer weer in het ziekenhuis slapen omdat hij het benauwd had. Dan in oktober ook een miskraam en de feestdagen brachten we weer door in het ziekenhuis en thuis met een doodziek kind. Maar we gaan voor een gezond, vruchtbaar en gelukkig 2015. We hebben een hoop plannen dit jaar dus ik ben benieuwd wat het ons dit jaar gaat brengen.
Heftige verhalen staan ertussen! Precies een jaar geleden was ik uitgerekend van mijn dochter en hoopte ik dat ze geboren zou worden die dag. Verder voelde ik me door de omstandigheden niet goed. Veel stress. Het heeft uiteindelijk nog bijna 2 weken geduurd tot mijn dochter geboren werd.
Wat een heftig verhaal! Ontzettend fijn dat tot nu toe steeds alles goed is! Een jaar geleden is het net 2 dagen geleden dat we onze zoon begraven hebben. Een tijd van intens verdriet.. Dromen die opeens kapot gaan en een toekomst die er plotseling anders uit gaat zien. Een tijd waarin je word geleefd en waarin je je echte vrienden leert kennen. En nu precies een jaar later lig ik met een baby van 5 weken in mijn armen. Binnen een jaar hebben we een kindje verloren en er een rijkdom bij gekregen.
Ellis wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest voor jullie vorig jaar (en nu nog steeds natuurlijk) Wat bijzonder dat je nu een prachtig kindje hebt mogen krijgen, wat een contrast met vorig jaar......
Wauw wat een verhalen...Knuffel voor iedereen. Een jaar geleden begonnen wij aan onze eerste ivf. Die is mislukt. Drie terugplaatsingen. Ik was nog vol hoop ook al wist ik al dat het eigenlijk niet zou werken met mijn ziekte. Nu aan de beterende hand gelukkig!
Poeh, wat naar en zorgelijk zo'n klein, heel ziek baby'tje.....en alle opnames het afgelopen jaar. Succes met jullie plannen, ik hoop dat.ze uit zullen komen!
hier hebben wij het 4 weken geleden te horen gekregen in zoverre van alleen maar teveel kankercellen hij heeft de agressieve vorm. hij is al geopereerd nu is het nog zenuwen welk traject er nu aan komt omtrent de chemo.. wij hadden ook echt het gevoel dat de wereld onder onze voeten verdween. nu is het nog spannend en ik denk dat het spannend zal blijven met de nacontroles. wij hopen dat we dit over een jaar ook kunnen zeggen. succes met wachten
Een jaar geleden hadden wij net te horen gekregen dat ons jongste dochtertje, inmiddels 22 weken zwanger, niet het syndroom van down had. We hadden een slechte 20 weken echo gehad en weken vol spanning volgde. We konden de hele wereld aan! Nu is ze inmiddels een vrolijke meid van 8 maanden.
Oh nee toetje! Wat een schrik he? Idd de grond onder je voeten vandaan.... Bij jullie is het nog spannender, mijn man had de milde vorm en geen uitzaaiingen, we beseffen dat we daar enorm geluk mee hebben. Is jouw man van ook de zelfde dag geopereerd? Jullie kindjes zijn nog wat jonger, krijgt de oudste er wat van mee of nog niet? Onze dochter was 5,5 en kreeg donders goed mee dat het niet goed was wat er gebeurde.... We hebben het echt moeilijk gehad met het feit dat we haar niet konden beschermen voor deze situatie. Gelukkig is het een meisje dat vragen stelt en merkte ik dat haar boosheid en verdriet voortkwam uit het niet weten wat er was. Na uitleg op haar niveau ging het beter. Ik vond het lastig om een middenweg te vinden tussen goede en voldoende uitleg en haar belasten en zorgen geven...... Meis, ik hoop dat jullie over een jaar inderdaad ook kunnen zeggen, "een jaar geleden was het verschrikkelijk maar nu zijn we er weer" Heel veel sterkte en kracht gewenst.
Ongeveer een jaar geleden gaf mijn man aan dat hij klaar was voor een derde kindje.. Dus mijn spiraal kon eruit! En nu een jaar later ben ik dus bijna 30 weken zwanger van ons derde mannetje! Wat hebben sommige van jullie een verschrikkelijk jaar achter de rug heel veel sterkte voor jullie allemaal
hier gelukkig wel een hele adequate huisarts kwamen daar om half 1 om 3 uur zaten we in het ziekenhuis voor de echo en zo is het balletje gaan rollen (letterlijk en figuurlijk). hij is de volgende dag geopereerd aangezien het uit eindelijk liep tot 5 uur dus de volgende dag weer terug. dag daarna ct scan die was wel mooi schoon. maar gezien het onderzoek waren er beginnende uitzaaiingen naar de bloedvaten nog verder in de zaadleiders en richting de lymfvaten als ik het goed zeg. de eerste week die natuurlijk het chaotischt is hebben we gezorgd dat de oudste uit logeren is geweest ook toen papa al thuis was ze is toen 5 dagen weg geweest. bewust mocht er al meer gevonden zijn geweest moest er direct verder gegaan zijn en moest hij langer opgenomen worden. is niet leuk voor de oudste en voor mij is dat ook niet fijn ik moet met openbaar vervoer. 99 procent zeker dat hij genezen word alleen nu nog kijken hoe de weg er naartoe is. Het voelt wel machteloos zowel naar man als de oudste toe. Jammer genoeg heeft deze stress ook een weerslag op mijn borstvoeding voor de jongste dus die zijn we ook moeten gaan bijvoeden. Wel vervelend dat het bij jullie oudste ook zoveel van meekreeg. Ik hoop dat je man mooi schoon is en blijft.
Een jaar geleden ging ik morgen een geregistreerd partnerschap aan, hoogzwanger van ons meisje. Nu hebben we een mooie dochter, maar we zijn ook mijn liefste zus en haar kindje verloren. Met mij gaat het slecht, ik weet niet hoe ik vooruit moet en dat is heel lastig.
Een jaar geleden op deze dag vierden we de eerst verjaardag van onze tweede zoon! Vandaag uiteraard zijn 2e verjaardag!
Heftig allemaal he, en je moet over zo veel na denken en voor alles en iedereen zorgen en het beste doen..... De hele situatie is voor niemand leuk... Maar het enige wat.je kan doen is je best..... Onze dochter heeft 1 nachtje bij mijn ouders gelogeerd en daar vond ze niets aan, puur omdat het moest en ze niet bij ons kon zijn..... Maar het was even niet anders..... Daarna thuis heel boos en verdrietig maar na wat meer uitleg ging het beter. Gelukkig is het een pratertje dus ze vraagt veel.
Jeetje, wat erg dat je je zus en haar kindje bent verloren..... Heb je hulp voor je zelf om weer vooruit te.kunnen komen meis....
De uitslagen waren gelukkig weer goed!!! We hebben een taartje gehaald en met mijn zus en haar gezin opgegeten. Even een klein feestje