Ach lieve huggybird wat heb jij veel voor je kiezen gehad begin vorig jaar. Een niet vervulde kinderwens is een proces wat zo lang duurt. En al helemaal als je lichaam niet wil meewerken. Ik vind het juist zo geweldig te lezen hoe jullie je door dit jaar hebben heen geslagen. Positieve dingen in dit jaar gebracht. Neem alle tijd die je nodig hebt om dingen te verwerken. Dikke knuffel voor je!
Dank je pinguïn, lief! Gelukkig hebben we wel een prachtige dochter mogen krijgen in 2008, echt de mooiste en liefste meid van de wereld. Maar de wens voor een tweede kindje was heel sterk.... De gynaecoloog zei dat het geen kinderen meer krijgen voor veel vrouwen een soort rouwproces is, ook als het bijvoorbeeld een bewuste keus is omdat je gezin compleet is. Ik dacht dat ik er redelijk veel over gepraat had maar denk dat ik meer nodig heb.... Zo lijkt het tenminste.... En ik moet bekennen dat mijn man en ik vorige week terug keken op dit jaar, eigenlijk op de 10 jaar die we samen zijn, en dat we ook zeiden "eigenlijk doen we het best goed samen..."
ben benieuwd hij begint behoorlijk griepklachten te merken / laten zien hopen maar niet dat hij nu de griep krijgt. zouden wel een vervanging kunnen krijgen maar diegene die hebben we nooit gezien en om nou weer helemaal opnieuw te beginnen zie ik niet echt zitten. hebben jullie nog dingen geregeld ofzo wij hebben helemaal niks op papier staan niet voor de kinderen maar ook niet voor ons.
Toen we gingen samen wonen en het huis kochten hebben we voor ons de boel meteen goed geregeld. Als een van ons komt te overlijden kan de ander hier blijven wonen. Als ons beide iets overkomt gaat onze dochter naar mijn zus. Kan hij wel beginnen met de behandelingen als hij ziek is? Hopen maar dat het niet door zet.... Wanneer moet je man opgenomen worden volgende week?
ik weet het niet hij had nou 37.5 hij moet dinsdag tot zaterdag hopen dat hij niet ziek word of ons aansteekt en daarna zich zelf weer. hmm ja wij hebben nog niks op papier wij waren bezig met een koophuis we hoefde alleen nog maar te bieden enz maarja dat gaat nu niet door.
Zo balen en oneerlijk dat het kopen van een huis nu niet meer door kan gaan......:x Wij wilden kijken welke verzekering goedkoper was maar mijn man willen ze nergens meer hebben..... Maar goed, dat is minder erg dan het niet kunnen kopen van een huis..... Ik duim voor jullie dat je man en jullie niet ziek worden....
zodra het woord kanker er is zijn verzekeringen moeilijk of extreem duur. dankjewel wij duimen ook heel hard.