Raar stil huis: wennen kinderdagverblijf!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Haazz, Aug 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haazz

Haazz Actief lid

Mar 26, 2013
    184
    0
    0
    Mijn droppie is nu aan het wennen op het kinderdagverblijf. Fijn, omdat ik volgende week weer aan het werk ga. Maar ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet, haha!
    Heb net gebeld en het gaat goed, dat wil zeggen: goed gedronken, gezellig, maar sinds half 11 nog niet geslapen. Begrijpelijk natuurlijk, veel te veel te zien. Maak me ook niet druk ofzo, maar vind het zo gek dat ik nu niet weet wat ze aan het doen is.
    Beetje raar wel, maar goed, zullen nog wel wat overgebleven hormonen zijn.

Hoe vonden jullie de eerste keer kinderdagverblijf?

2. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was er aan toe! Zoon heeft zoveel gehuild de eerste maanden, werd er gek van! Ik was ook wel weer heel blij dat ik hem om 12u op kon halen hoor ;) Zoon vindt het kinderdagverblijf vanaf dag 1 super, nooit gehuild (op 1x na) dus ik vind het heerlijk om te werken!

3. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik heb toen alleen maar naar de klok gekeken. Wanneer mag ik haar weer ophalen?!!!!! Wel gelijk maar even boodschappen gedaan en het bed verschoond, omdat de tijd dan sneller zou gaan...haha. Ze zijn dan nog zo klein, ik had er alle vertrouwen in maar vond het echt niet leuk. Was je blij dat je je kleintje kon ophalen?

4. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Ik vond het heerlijk, even tijd voor mezelf. Maar onze meid gaat dan ook naar een gastouder. Die go is een vriendin waar ik vanaf baby af aan mee groot geworden ben. Ik vertrouw haar tot in mijn tenen. Dat scheelt denk ik wel.

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik ben tijdens het wennen naar mijn werk gegaan, anders denk ik dat ik alleen maar op de klok had gekeken.

Hoe heeft ze het gehad?

6. Haazz

Haazz Actief lid

Mar 26, 2013
    184
    0
    0
    Ze heeft niet veel geslapen, maar ze zat er uberrelaxed bij toen ik haar op kwam halen en de grote kindjes een fruithapje zaten te eten. Perfect vrolijk. Alleen wel een beetje meer moe dan anders, dus lag ze lekker vroeg op bed vanavond.

Ben blij dat ik zometeen op mijn werk zit. Wat ik vond het helemaal niks zo.

En ja, tijd voor jezelf; ze slaap heerlijk vanaf 7 tot diep in de nacht de avonden heb ik sowieso al voor mijzelf. Dat is ook al meer dan prima!

Share This Page