Een jaar geleden..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by azucena, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,492
    13,945
    113
    Female
    Die weken ziekenhuis kan ik me nog goed herinneren. Zat toen in het zelfde schuitje.
    Jullie hebben een zwaar jaar gehad, maar wat mag Quinten trots zijn op zulke lieve ouders! Jullie hebben al heel veel voor hem over gehad, maar toch blijven jullie genieten van dit prachtige mannetje.
    En inderdaad wat een lekkere bink is het geworden!

2. azucena

azucena Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,366
    1
    36
    Bedankt weer voor de reacties :)! Zo vervelend dat zoveel ouders dit mee moeten maken, oneerlijk gewoon.

Frannie, het slecht groeien is ook niet per se begonnen toen ik gestopt ben met bv (met 6 maanden). Kinderarts vind het niet verontrustend hoor, hij groeit. Maar hij is nu zo'n 6,8 kilo denk ik en 70 cm met ruim 10 maanden. Niet heel veel dus.
    Ik ga morgen sowieso de nutramigen AA aankaarten, maar ik denk dat de kinderarts een opname ter observatie gaat opperen, dat heeft hij al eerder gedaan, maar toen heb ik dat geweigerd. Maar die AA is wel een duur grapje omdat op eigen initiatief zelf te gaan proberen. Ik denk niet dat we dat redden :).
    Wat goed dat jij al zo bezig bent met verwerken!! Echt heel goed denk ik.. Ik kan me nog herinneren dat Luna ook niet zo'n goede start had. Dat is ook érg heftig geweest denk ik. Gaat nu alles goed? Al wat verder gekomen met de flessen/voeding? Heeft zij (voor zover je het al kan weten) nog wat over gehouden aan d'r prematuriteit en jouw langdurig gebroken vliezen?
    En is Nova weer helemaal terug zichzelf? Die heeft het er ook moeilijk mee gehad, mama zo lang weg naar het ziekenhuis..

Wat verwerken betreft word ik nu behoorlijk op m'n plek gezet. Een collega van mij is vorige week bevallen met 26 weken. Die heeft ook een paar weken in het ziekenhuis gelegen (zwangerschapsvergiftiging). Het terug komen op de afdeling waar ik een jaar geleden lag was erg heftig. En dan nu al de herkenbare dingen van angst en onzekerheid. Pff. Erg zwaar.

Share This Page