Een jaar geleden werd ik opgenomen ivm met verdenking zwangerschapsvergiftiging. Na wat onderzoeken melden de verloskundige: morgen wordt je ingeleid, je gaat niet meer naar huis met een baby in je buik, maar in je armen. Wauw, echt??! Spannend!! Sjonge... dat is alweer een jaar geleden, morgen om precies 16:54 word onze prachtige zoon 1 jaar...! Niet te geloven zeg.. Zoveel verschillende emoties vliegen door me heen. Blijdschap, trots, maar ook verdriet door de recente miskaam. Je zou in maart een broertje of zusje gekregen hebben.. Leven is zo kwetsbaar en uniek..! Dankbaar voor het afgelopen jaar. Zoveel nieuwe dingen beleeft en geleerd. Zo'n grote verantwoordelijkheid, wij mogen een klein mensje grootbrengen. En als ik eerlijk ben, is moeder zijn makkelijker dan ik me had voorgesteld. Makkelijker, maar 10x mooier dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Lieve kleine man, we houden zielsveel van je! En wie weet, krijg je over een klein jaartje een broertje of zusje. Dat zou gaaf zijn! Nog 1 nachtje, en mn baby is een heuse dreumes!
Fijne dag gewenst! En het wordt mooi weer. 2 maanden geleden heb ik ook even traantjes weggepinkt toen mijn meisje een jaar werd. Iemand zei eens tegen mij het is niet alleen een geboorte van een kind, maar ook de geboorte van een moeder. Ben niet zo sentimenteel, maar vond het toch een mooie en ware uitspraak.
Alweer een jaar! Wat gaat de tijd snel hè? Ik zou af en toe best even op pauze willen drukken of terugspoelen... Fijne verjaardag morgen!
Gefeliciteerd! Weer zo'n mijlpaal! Ik ben benieuwd hoe ik over 9 maanden terugkijk over het afgelopen jaar...