Dat zou ik echt niet kunnen Kleding,speelgoed, sint en kerst aankopen.. Lekker geurtje voor in huis,.. Het is maar net wat je nutteloos vind en wat niet Bv broodje eten in de stad omdat dochter dat zo leuk vind,is het dan nutteloos? voor mij niet,want ze word er blij van. Voor een ander misschien wel want het is wel weer een uitgave
Uhhhh nee! Ik was net van plan om vanmiddag gruwelijk te gaan shoppen, heb het niet nodig, maar heb het wel verdiend!
Ik moet juist sneller "nog net niet nodige" aankopen doen als ik mezelf zo vergelijk. Want het is toch zonde om die leuke broek die ik al een paar keer genaaid ehb, waar steeds gaten in komen weg te doen... dat is toch zo, pfft. Stomme spullen die altijd maar stuk moeten gaan.
Hallo dames, als jullie bovenaan de pagina in de menubalk kijken zien jullie naast "forum" waarom jullie normaal op klikken het kopje "Clubs" daar moeten jullie zijn
Een jaar lang niks extra's kopen werkt naar mijn idee niet echt met kinderen. Zij willen/hebben ook recht op wat speelgoed of nieuwe kleren. Of valt dit niet onder extra's? haha hier heb ik dat ook, maar dan alleen als het mezelf betreft. Voor de aapies kan ik altijd (te) prima slagen!
Extra is extra en dus eigenlijk niet nodig. Noodzakelijk is dus geen extra. En ik zal heus nieuwe kleding voor de kids kopen maar wil proberen om niet spijkerbroek nr 7 aan te schaffen
Ik doe dit al meer dan 1 jaar..maar dan wel onvrijwillig. En zo goed bevalt het niet! Wij moeten op dit moment erg uitkijken met ons geld en echt even nadenken over iedere euro die we uitgeven. Gelukkig zal dat over een klein jaar weer anders zijn...(zoals het er nu uitziet dan) Ik kan dan juist niet wachten om een jaar lang "alles" te kopen!
Wat valt onder boodschappen? Alleen het broodnodige (dit kan je heel letterlijk nemen) of ook je wijntje, sapjes, koekjes en chips? En hoe zit het met kleding en schoenen? (Ik heb nog niks qua winterkleding-/schoenen gekocht). En bloemen, is dat overbodig? Hier staan altijd bloemen, dat is dus onze standaard, dat maakt me blij, dus heb ik nodig.
Zelfs toen ik bijna niks extra had...dan kon ik nog met 2 euro naar de kringloop gaan om te winkelen... Nee ik moet winkelen... dat zit gewoon in mijn oerinstinct... Verzamelen... nu geen voedsel maar spullen Ik doe dus niet mee
Wij leven hier van 1 salaris tegenwoordig dus sowieso moeten wij beknibbelen. Ik heb een app op mijn telefoon waarin ik alle uitgaves bijhoud. (Huishoudboekje)
Het heet 'mijn uitgaven'. Als je op de appmarkt zoekt op huishoudboekje dan is het de 2e. (Net onder Afas)