Een jaar lang "niks" kopen

Discussion in 'De lounge' started by Tweedeopkomst, Oct 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Is deze er ook voor apple? Kan hem niet vinden in de Appstore namelijk:cool:

2. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier hetzelfde....
    Verder denk ik dat je dat na een jaar alsnog los gaat in de winkels... dus dan is het effect toch grotendeels weg?

3. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

Nov 28, 2012
    1,416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik ga niet niks meer kopen, maar probeer wel een jaar lang geen kleding te kopen en ben daarmee afgelopen zomer mee begonnen. De verleiding is erg groot, helemaal wanneer de h&m weer eens op de mat ligt, maar ben inmiddels al een paar maanden verder en vind het zonde om te stoppen.

4. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik doe het ook, vorige maand helemaal niks extra uitgegeven! Kon allemaal naar de spaar, heerlijk!

Ben wel van plan het af en toe een maand te doen, een jaar hou ik niet vol, nu bijv. aan het inkopen voor December. Dan "moet" het wel.

5. susy26

susy26 Niet meer actief

zelf denk ik wel 2 x na, als ik iets zie, : doe ik er wat mee, vind ik het leuk? enz.. en dan zoiets heb van, naja, eigenlijk ook zonde..dan koop ik het ook niet. Maar als ik spontaan iets zie wat ik denk, nou dat moet ik hebben, want daar krijg ik spijt van als ik het niet neem, Echt wel!

Share This Page