Yes! eindelijk.... Vorig jaar had ik ook in juni een positieve test in handen, maar helaas is dit in aug. niet goed gegaan. Nu is het weer juni en heb ik wederom een positieve test en ben ik weer in februari uitgerekend, alleen dan een jaartje later Het voelt wel heel onzeker, hoop dat het nu goed mag gaan we hadden trouwens net de uitslag van manliefs zwemmers binnen en daar kwam uit dat het van verminderde kwaliteit was, dus ik zag me al helemaal de MMM in gaan.... maar de kwaliteit was goed genoeg! =D>
van harte gefeliciteerd. Zelf ben ik ook net zwanger na een miskraam en voel me ook heel onzeker en ben elke keer bang als ik naar de wc ga. maar dat zal er wel bij horen. geniet ervan
Van harte. De angst... die zal je hele leven blijven, is het niet over de zwangerschap, dan is het over je kroost! Probeer ondanks de angst en onzekerheid te genieten!
Van Harte! probeer er lekker van te genieten. ik ben nu ook zwanger en heb een MK gehad,bij mij hielp het dat ik een vroege echo heb gehad. op een mooie zwangerschap! liefs kristy
Gefeliciteerd meis! Hoop en duim voor je dat alles goed mag gaan deze keer! Probeer er van te genieten!