JOEPIE DE POEPIE Toen op 6 maart 2007 een jaar na mijn miskraam heb ik waarschijnlijk mijn ei gehad.... Hoe mooi kun je het hebben... Ik wens iedereen veel ... alles toe. (ik weet niet hoe ik het nu anders moet zeggen.) Groetjes emo Jody
Jody, Wat super om te lezen dat het nu eindelijk is gelukt! Ik vind het echt super voor julie... Gefeliciteerd en geniet ervan van de tijd vliegt voorbij... Liefs Britt
Gefeliciteerd meid, het is zeker bijzonder dat je na een jaar gelijk weer zwanger ben. Ik hoop dat je 9 maanden lang een mooie zwangerschap zal hebben.
Heej jody, meid.... Hier ook nog ff....wiiiiieeeeehhhoooooeeeee gefeliciflapperd! Hopen dat er nog meiden van t topic je volgen! Dikke KuZzz
jody, mooi man hoe dingen lopen..gefeliciteerd. geniet er lekker van.. kom je af en toe nog wel bij de clomid chicks buurten?
Hoi Dames, Bedankt voor jullie felicitaties, wordt er helemaal verlegen van. En MJ en Wendyp tuurlijk blijf ik jullie bij de clomidchicks volgen! Het is nog zo onwerkelijk, En af en toe bekruipt me een angstig gevoel. Maar dat hoort erbij zeggen ze dussss maar proberen niet te zot te maken.Wat zal ik blij zijn als ik een hartje zie bewegen.