Gewoon omdat het hier even kan . Vorig weekend, zondag 2 dec, eisprong gehad, vervolgens een tempdip van 37.3 naar 36.8 wat uiteindelijk steenvast al 6 dagen 36.5 is gebleven. Klachten zoals; duizeligheid, veel plassen, hoofdpijn, ongesteldheidskrampen, kriebels in mijn schaamstreek (apart, maar fijn gevoel) en felle steken in mijn linkerlies blijven hangen. We wachten het af NOD is 17 dec . Zo spannend allemaal. En wat fijn om dat hier te mogen delen met jullie . Groetjes!!
Spannend! mijn ei was ook ongeveer rond die tijd. Even een vraagje, met kriebels bedoel je dan een soort van tintelingen? Dat heb ik namelijk ook maar dan ook langs mn kont en bovenbenen. Heel appart gevoel
Jaaa soort tintelingen, beetje groeipijn idee in mijn bovenbenen en lies, maar dan meer kriebelig! Apart gevoel inderdaad, moeilijk te beschrijven.. Het doet in ieder geval zeker geen pijn! Ik zie dat jij, Sakura, nog 5 dagen moet! Ben benieuwd hoor, ga zeker voor je duimen! Ga je meteen, na 1 dag overtijd, testen?
Hahaha! Nou spannend hoor!!!! Laat maar even weten. Ga voor je duimen! Ik denk dat ik toch wel echt na mijn nod ga testen.. Als ik dat volhoud
En Sakura, ik heb voor je geduimd, dus vertel vertel!!! Hihi. Ik was vanochtend misselijk.. Gadverdarrie zeg!
@Amytje. Heb jij zo'n korte cyclus? Aangezien je nu al weet dat je zwanger bent.Wauw!!! Van harte, geweldig!!!! Heb je veel klachtjes gehad, die je het vermoeden gaven zwanger te zijn? Ben benieuwd wat voor kwaaltjes je al had! Groetjes!