Hai allemaal, Ik ben sinds afgelopen maand gestopt met de pil en mijn NOD is zaterdag 9/6. Ik ben sinds dag 14 zo ontzettend moe na mijn werk en dat had ik anders nooit! Ook wordt ik op de terugweg in de auto iedere keer misselijk en gaat pas over als ik thuis even ga liggen en wat eet. Ook had ik op dag 15 heel iets lichtbruin bloedverlies.... Komt dat nou door de pilstop of kan het nu al een andere reden hebben? Herkent iemand zich hierin? xx Es
Hallo Het kan zijn dat het van het ontpillen komt... Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! succes!
Hoi Wij gaan gelijk op. Ik heb ook een topic hierover. Het lijken zwangerschapsymptomen maar het kan heel goed zijn dat het door het ontpillen komt. Maar we houden de moed erin!
Meestal komt het door het stoppen met de pil. Veel vrouwen kunnen zwangerschapskwaaltjes krijgen. Hou het in de gaten! succes
Ik had die kwaaltjes ook, misselijk in de auto 's ochtends, maar als ik op tijd at had ik nergens last van.. Bij mij waren het dus wel zwangerschapskwaaltjes... Ik hoop dat dit ook voor jouw geld
hoi ether ook ik heb 9 Juni mijn nod. heb ook last van moeheid en misselijkheid en nog wat andere dingen. heb ook geen idee wat het is. Het weekend zal hopelijk duidlijkheid geven. zwangerschap of ongi. spannend dus. gr mayo