Hebben jullie ook met afgrijzen naar deze aflevering gekeken? Verschrikkelijk! Wat een leed.. Onmenselijk
Ik kan het als moeder van een kind met beperking gewoon niet zien. Het leed wat deze mensen aangedaan is, en dit is dus een van de vele instellingen waar geen controle plaatsvond/vindt. En meteen de reden dat ik mijn kind niet aan instellingen toevertrouwd. Hoe zwaar de zorg voor ons als ouders soms ook is.
Alleen een klein stukje gezien wat Alberto Stegeman op IG had geplaatst. Dat was al heftig genoeg dus ook als het online is terug te zien is ga ik verder niets kijken. Je vraagt je toch echt af waarom dit soort "mensen" überhaupt op een zorgboerderij werken. Ronduit belachelijk dat er pas zo laat ingegrepen kon worden!
Heb van begin tot eind gehuild! Echt verschrikkelijk! Als moeder van een gehandicapt kind, grijpt dit extra aan misschien. Maar zou niet voor mezelf in staan als ik een van deze medewerkers zou tegenkomen. Echt verschrikkelijk, heb er echt geen woorden voor..
Oh en voor degene die er nog geen gezichten bij hebben Dit zijn de foto’s van de daders [foto's verwijderd ivm privacy]
Ik heb het deels gekeken. Afschuwelijk die beelden Totaal gevoelloze personen wanneer je tot zoiets in staat bent... niet te bevatten gewoon.
Net gekeken. Wat een vreselijke beelden. Wat een leed is dit geweest voor deze mensen, en wat zijn er veel fouten gemaakt. Ben zo blij te horen dat ze opgepakt zijn.
Deze mensen zitten zeer waarschijnlijk niet zolang vast dan is het fijn dat iedereen deze hufters herkend Mag je ze zomaar online gooien? Waarschijnlijk niet maar ze verdienen het wel
Nee het hoort gewoon niet, we hebben een rechtsstaat in Nederland, je kan niet zomaar iemand z’n privacy aantasten. @Beheer
Echt walgelijk gewoon. Met geen pen te beschrijven dit! Las op internet dat die man gewoon nog hetzelfde doet, en dat de zorgboerderij gewoon een andere naam heeft gekregen maar ze wel nog werkzaam zijn? Of het waar is weet en hoop ik natuurlijk niet.
Ik durfde het niet aan om te kijken,het is bij de beesten af hoe ze met de mensen omgegaan zijn...ik heb een zoon met een beperking die later (waarschijnlijk) naar een beschermd wonen groep moet.Ik houd mijn hart vast voor de toekomst wat dat betreft.Is ook de reden dat ik hem niet naar een zorgboerderij wil hebben,hij laat zo makkelijk over zich heen lopen...Ik ben bang dat die daders te licht gestraft gaan worden.