Vond het heel lief van Babette hoe ze het voor Zoe opnam tegenover Jan-Willem, toen ze het over intelligentie hadden!
Dames dames.... Ga toch eens facebook groepen van Jaar van je leven volgen.... Ik weet de meeste antwoorden al, maar kan hier niks zeggen want dan ben ik aan het spoileren!!! Grrrr
Haha! Ik kijk het soms een paar dagen niet (baby), dus moet dan van een hele week terug kijken. Wil dan nog niks lezen
Wat wel irritant is, is die ondertiteling die 3 jaar achter loopt. Ik kan er echt niks van verstaan tenzij ik de tv super hard zet.
Ik vind het een heeeeerlijk hersenloos programma. Mag van mij wel steeds een uur duren, half uur is echt te kort. Ik kijk het elke avond terug op Videoland want ik woon in Duitsland. De streams vind ik niks aan, altijd als ik even kijk gebeurd er geen drol. Tijdens de uitzendingen zie je het belangrijkste, het duurt alleen altijd even voor alles up to date is dan haha. Ik zit wel in 2 facebook groepen dus weet steeds al wel veel meer dan wat er uitgezonden is op tv, maar dat vind ik niet zo'n ramp. Denk dat Isaac ook wel een vies mannetje is als manager... ben heel benieuwd!!
dat begrijp ik ook niet helemaal, maar volgens mij was Bern(d) jaloers dat Sasha met Jeffrey op zijn kantoor had zitten zuipen?
Ja dat zei ze helemaal in het begin inderdaad. Hij komt wel aanhankelijk over moet ik zeggen. Vind het wel sneu voor hem.
Hij is gewoon verliefd en zij niet zo denk ik? Maar hij moet niet zo jaloers doen en zij niet zo bitchy
Is het niet allemaal begonnen met onenigheid over de prijzenpot? Of ze er geld uit moesten halen of niet?
Echt he... Ze had echt issues met zichzelf hoor, zo'n woede uitbarstingen is echt niet normaal. Nu mag Eunice er wel uit van mij... En heb er nog wel meer op mn lijstje staan
Ehhh Sowieso Rupert! Bah wat een gluiperd.. Imadiddin mag er ook uit, voegt werkelijk niks toe. En heb echt niks tegen homo of lesbische stellen, maar hun 2 vind ik echt een beetje ranzig. Weet niet. Hoe ze smakken, die Imadiddin is zo onverzorgd.. Nee echt onsmakelijk. Kenzy en Mirthe samen vind ik trouwens wel echt een leuke combi En Wanda met haar grote mond mag ook richting huis. Roddelwijf!
Martin! Echt die gast moet weg.. Hoe hij tegen Mexx deed steeds dat was echt niet normaal. Blijven uitdagen totdat ze flipt en zij de schuld krijgt. Rot op hoor.. En constant in die slachtofferrol! Met 24 uurs opdrachten is hij ineens ziek maar zodra de opdracht voorbij is stuitert hij weer door de loods.
Kijken jullie nog? Ik vond de aflevering van gisteren wel een beetje ongemakkelijk om te zien,hoe ze met zijn allen zaten te likken aan zo’n blok ijs