Vamdaag ben ik na 36 dagen ongesteld geworden, had zon goede hoop deze ronde dus baal echt ontzettend We gaan alweer ronde 19 in, en ik vind het zwaar, echt heel erg zwaar! Heb het er zo ontzettend moeilijk mee dat het niet wil lukken. We lopen ondertussen wel in het ziekenhuis, zaad van partner was helemaal perfect. Ik weet gewoon niet of ik het nog wel trek als dit zo nog maanden gaat duren. Vaak denk ik van laat het allemaal, het lukt toch niet. Gelukkig is mijn partner wat positiever ingesteld en zegt ook steeds onze tijd komt wel. Waar ik gewoon zo bang voor ben is dat het ziekenhuis straks een kansberekening gaat maken met hoeveel kans we hebben om in het aankomende jaar zwanger te raken en het uiteindelijk nog zelf moeten gaam proberen. Heb gewoom na al die maanden geen vertrouwen meer in mijn lichaam. Heb zoveel respect voor de vrouwen die al jaaaaaaaren bezig zijn, Zou willen dat ik ergens de kracht vond om door te gaan...
Balen haring Ik snap je heel goed hoor, na onderzoeken bleek onze kansberekening zo groot te zijn dat we tot sept. 2018 (tot 2 jaar na mijn miskraam) nog zelf moeten proberen, echt een domper Aan de andere kant, als bevestigd is dat alles goed blijkt te zijn geeft dat wel een stukje rust, Tenminste voor mij is dat nu wel zo.. Al weet ik niet hoe ik reageer als ik volgende week weer ongesteld ga worden. Vandaag lekker met een theetje op de bank zitten, chocola eten en even flink balen En ik ga voor je duimen dat je snel een positieve test in handen krijgt
Snap precies hoe je je voelt, elke keer de teleurstelling is gewoon k*t. Helemaal als je al een tijd onderweg bent. Geeft vooral ook je gevoel aan bij de arts hij of zij zal het echt wel begrijpen als je een goede arts hebt. Hier ook echt wel vaak het gevoel gehad van laat maar, echter de wens is te groot om het zo maar naast me neer te leggen. Hier gelukkig wel de knop om kunnen zetten met het komt wanneer het komen wil, was wel even moeilijk maar lang niet zo moeilijk als me elke keer rot voelen als de menstruatie weer langs kwam waaien. Houden ze je cyclus in de gaten door echo's ? In het ziekenhuis? Daarnaast hou nog even vol, en een hele dikke knuffel hopelijk heb je toch snel een positieve test
Vreselijk balen. Ik begrijp je frustratie... Pas geleden zat ik hetzelfde schuitje. Jouw tijd komt wel. Houd moed.