Een jarenlang MMM traject & lege handen...

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Panter, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nikita, welkom meid. Wat een weg heb je ook al afgelegd....hopelijk word poging 4 je lucky shot meid!!

Poppetje, haha we hebben dezelfde gevoelens af en toe....dat kaartje..ik kan er helemaal in komen!!! Told you so...en dan een dikke vette happy geboortekaart erin!

Hier is de IUI gisteren door gegaan, mn ei is gister dus geprongen. Toen lag er al een leger zaad klaar en gister het volgende leger gehad. Van deze donor ben ik al 2x zwanger geweest dus in principe moet het kunnen.

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Kishka,dank voor de uitleg,inderdaad wel een beetje abracadabra voor mij:)

poppetje,ik hoop dat je die kaart binnenkort kunt versturen :D Sterkte voor nu.

Panter,succes met de wachtweken en wat een mooie blog heb je. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat het zo eerlijk geschreven is vooral. Hoeveel ellende je hebt meegemaakt en dat je er verdriet van hebt!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Thanks klaproos! Het is een beetje mn dagboekje...ik schrijf daar wat ik normaal niet zeg maar wel voel/denk.

Meiden hoe is het??

4. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier stilte... Hopelijk voor de storm, wat het ook mag zijn... :) Hebben pas 28ste een afspraak in DD om de uitslagen te bespreken. Hopelijk krijgen we dan ook te horen hoe verder en kunnen we zsm weer beginnen...
    Heb verder van de huisarts een drankje gekregen om mijn vitamine D te verhogen. Moet dagelijk 0.2 ml mengen met mijn eten. En het smaakt naar anijs.........

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anijs, bah!! Dat vind ik de meest verschrikkelijke smaak die er bestaat haha. moest vroeger van mn mams altijd warme melk met anijs drinken onder het mom: dat is gezond. Blégh!!
    Maar dat drankje klinkt goed, hopelijk is het snel op peil. Word je ter controle nog geprikt om te kijken of je gehalte vit D is gestegen?

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik vind anijs wel lekker :D vooral als het sambuca is :D Is dat ik tegenwoordig helemaal niet meer drink.

Hoe hoog moet je vitamine D in DD zijn?

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Poppetje, opver 2 dagen al naar Gent! Spannend hoor!! ben je al nerveus? Ben benieuwd wat ze daar zeggen!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Niet nerveus, hier inmiddels alle bloedonderzoeken (AMH, TSH, T4, Anti TPO, ANA, DHEA, vitamine D, vitamine B12, FSH) binnen en alles is goed. Dus nu afwachten wat zij allemaal willen testen. Heus wel iets wat ze opnieuw willen onderzoeken! Moeten toch ergens geld vandaan troggelen :D

9. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de smaak zelf op zich niet eens zo erg, maar kun je voorstellen hoe lekker boerenkool met anijssmaak is? ;)
    Dat verwacht ik wel, misschien zelfs de 28ste in Dusseldorf. Hopelijk is ie dan gestegen!
    Hoe kom je de wachtweken door, Panter?

10. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vitamine D moet minstens 50 zijn, geloof ik... En ik zat op 27...
    Poppetje, wat goed dat alles goed bij je is! Hopelijk kun je de artsen in EMC hun oren wassen...!!!

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat hoop ik dus ook.. mijn vitamine D is 53 dus net aan :( Maar ik slik wel calcium en vitamine D3 tabletten nu. Hoop ook zo dat ik het EMC hun ongelijk ooit mag aantonen.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Volgens mij is de nieuwe grens vit D tussen de 80-100 hoor, daar zit je flink onder. 50 is nog de ouderwetse standaard.
    Misschien moet je toch even met je HA overleggen of je dat drankje niet kunt krijgen.

Fijn dat alles verder wel goed was!!!

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn wachtweken gaan trouwens super. Maak me nergens druk om deze keer.
    IUI is zo anders als ivf/icsi...met icsi weet je dat er een levend embryo ingebracht word, met iui is het nog afwachten of de zaadjes het ei uberhaupt vinden.
    Vind deze wachtweken makkelijker. Zijn natuurljk ook nog maar 5 dagen voorbij...maar toch. Het houd me minder bezig. Mss is dat wel goed!

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wachten is gewoon spannend. Wij hebben nog nooit IUI gehad dus weet niet hoe dat is. Volgens mijn HA was mijn vitamine D voldoende, benieuwd wat België er van te zeggen heeft. :D

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Poppetje,ik heb geen idee hoeveel vitamine D waarden moeten zijn. ik weet wel dat huisartsen er niet altijd verstand van hebben,de mijne in elk geval niet ;) Wat zeiden ze in Belgie?

Panter,pff nog 8 dagen! Spannend. Ik heb me ook nooit druk gemaakt om de wachtweken,wist toch al dat het niet gelukt was:D IVf lijkt me omdat het een embryo is veel moeilijker.

kishka,boerenkool met anijs? Braak!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi allen,

Hoe is het met iedereen? Hier is alles goed, merk aan mezelf dat het toch weer spannend is. ondanks dat de kans héél klein is dat we geluk hebben.
    Toch bouwt die spanning zich op, vrijdag zit ik 14 dagen na de laatste iui...in principe zou ik kunnen testen. Ik mag pas dinsdag testen van het ziekenhuis...nog even geduld hebben dus. De ronde hierna slaan we zowieso over, aangezien ik eerst een gesprek wil mbt de mogelijkheid om TP in eigen cyclus te doen mbv ovulatietesten. Dus zonder hormonen.

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hai dame,
    Ik vind het knap dat je dat vol houdt zonder te testen :D

Hier alles goed. We gaan 15 april voor het vervolg naar Gent. Dan een afspraak met een psycholoog ivm de verslaving van mijn vriend (hij is al een jaar ruim clean) en dan die dag ook de arts. Hoop daarna te starten. Nu krijg ik wel medicatie om mijn TSH iets te verlagen. En mijn AMH was gestegen naar 4,4 wat zeer goed is voor mijn leeftijd :D Dus tot zover in mijn positieve flow..

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    amh van 4.4 is super!!! Moet je nagaan, das 2x zo hoog als dat van een 34 jarige hoort te zijn. ( ze zeiden bij mijn 2.3 al dat het prachtig was voor mn leeftijd..dat van jou is echt supergoed man!!!)
    Joepieee!!! Dan heb je dus nog wel even ruimte. Spannend dat gesprek met psych, moet dat van Gent? Of staat dat los van het wel/niet behandelen?

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Moet van Gent, is een protocol omdat hij verslaafd is geweest. En ja hij is behandeld daarvoor en is al een jaar clean maar Gent wil dit. Ze verwachten overigens niet dat we geen go krijgen.. Pas nadat de Psych een go geeft, zal de behandeling starten.

En mijn AMH was 2,1 dus was al goed, ik word eind dit jaar al 36 dus was prima en nu idd echt goed. Maar mijn FSH is ook 6, dus ook nog echt laag (0-12 is laagste 12-24 middencategorie, 24< overgang. Dus op dat punt, snap ik echt niet hoe het EMC kan zeggen dat mijn eitjes de leeftijd van iemand van 40 hebben, zonder verder onderzoek en hun lab wat zei dat ze er goed uit zagen.. Ik kan het nog steeds niet rijmen. Maar dat ga ik ook nooit kunnen..

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    emc heeft mss zelf wel een fout gemaakt...en dat proberen ze zo te verbloemen? Ik zou het ook niet weten anders. Ik denk dat alle mogelijkheden nu weer open liggen. dat is hardstikke fijn!

Klparoosje, ook hier een felicitatie. Wat fijn dat je zwanger bent. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Deel Deze Pagina