hallo ik heb sinds vandaag last van hele nare pijnlijke steken, ze beginnen in me onderbuik en eindigen bij me vagina, wat zou het kunnen zijn want het is een hardstikke naar gevoel groetjes margot
Ha! Ik heb de laatste week hier ook wel is last van. Ik heb het maar af en toe en echt heel pijnlijk is het niet.. Ik denk dat het een soort van bandenpijn is! Heb de laaste tijd ook weer meer last van het ongesteldheidsgevoel? Jij toevallig ook? . Liefs
hoihoi, ik had dat ook, mijn vk zei dat het typisch bandenpijn is, kan geen kwaad maar is wel pijnlijk, je baarmoeder krijgt groeischeuten, dan krijg je die pijn. liefs xx
De meeste dames krijgen hier en daar pijntjes en steken, schijnt er gewoon bij te horen. Als je het idee krijgt dat de pijn echt hevig, en niet normaal is, kun je het beste je vk bellen.
Heey meiden, Ik heb precies het zelfde...Ook wat meer ongi gevoel maar dat heb ik al vanaf het begin van de zwangerschap! Ben vandaag bij de Vk geweest voor n echo! Heb gelijk even gevraagd hoe dat zit...Ze zei dat ik me totaal niet druk hoefde te maken en dat dit er gewoon bij hoort... Groetjes