Hoi Hoi Het is inderdaad jammer dat je moeder en vriendin beide zo reageren Het belangerijkste is toch dat het gezond ter wereld komt ! Mijn 1ste is een zoon,toen ik zwanger was van de 2de kon het me eigenlijk niet eens schelen wat het werd als het maar gezond was ,maar in me omgeving waren ze er meer mee bezig dan ik zelf Ohh van NU MOET JE MEISJE KRIJGEN DAN BEN JE HELEMAAL KLAAR.. Nou inderdaad bij de geboorte kwam er een pracht van een meid ter wereld (wou bij de 20 weken echo niet weten wat het was)Dat het gezond was vond ik belangerijker. Ik heb nu beide.Maar met een zoon erbij was ik nog blij geweest ,2 broertjes die met elkaar voetballen ,leuk toch . Ben nu zwanger van de derde en ik kan alleen weer denken ,laat het alsjeblieft gezond zijn.. Liefs Speransa
Nah wat een botte reactie zeg Gezondheid is zeker als eerste belangrijker! Ik denk trouwens dat het voor je dochters straks misschien wel leuker is, ze zitten lekker dicht op elkaar zie ik. Geniet van je zwangerschap...en je er niks van aantrekken
Wat een opmerking. Ik had ook zo'n schoonoma, belde ze op. Gefeliciteerd met je zwangerschap, nu maar hopen dat het een jongen wordt hè? Pardon ? Alleen omdat zij niet van meisjes hield. Nou haar probleem, ik heb een meisje gekregen en ben er hartstikke blij mee. Was ik ook met een jongen geweest, maakt niet uit toch? Ze heeft het nooit geweten, die oma overleed voor de geboorte.
Stomme opmerking, maar klinkt me bekend in de oren. Mijn schoonzus had al een meid en is 3 maanden voor mij bevallen van nog een meid. Toen ramon aan zijn broertjes vertelde dat het een meisje werd zeiden ze meteen: Ooh niet weer een meisje he. Verder zeiden ze niets leuks. Ik was zelf best wel teleurgesteld door die reactie.
Ik begrijp niet dat mensen teleurgesteld kunnen zijn... Het is toch een prachtig wonder om een gezond kindje te krijgen! Dat is toch niets om teleurgesteld over te zijn? Geniet straks lekker van je twee meiden!
pfff domme mensen hoor...! Hier krijg ik (na al een zoon te hebben) ook te horen .." en nu een meid"..... Nou mij maakt het geen reet uit hoor...! knul/meid... als t maar gezond is...! De lompste opmerking kwam van een tante van mijn vriend: Die heeft gezegd tegen mn schoonmoeder...: " Ramona had zeker liever een meid had gehad en is daarom nu weer zwanger ... Net of ik niet blij ben met mn zoontje...! Gewoon domme mensen... lekker laten lullen hoor...!
indd een rotopmerking.. ik heb ook binnekort mijn 20 weken echo, ik heb al een meid, een jongen zou ik natuurlijk leuk vinden erbij, maar als het weer een meid word ben ik net zo gelukkig hoor! als het indd maar gezond is, dat is het aller belangrijkste!
tja, je hebt zo van die mensen........ Toen ik vorig jaar zwanger was hebben tientallen mensen gezegd tegen ons: nu willen jullie zeker een meisje he? (omdat we al twee jongens hadden) Eerst stond ik echt met open mond te kijken, hoe halen ze het in hun hoofd om dat te denken!? We hebben notabene 20 jaar moeten wachten op ons derde kind, denk je dan heus dat het je ook maar IETS kan schelen wat het is? Het is overigens wel weer een jongetje geworden en ik ben echt stapelgek op hem! Ik zou hem niet willen ruilen voor 100 meisjes!