Wij hebben een geslachtsbepaling laten doen, en sinds donderdagmiddag weet ik dat ik in verwachting ben van een mooie zoon.
Ik geloof dat ze wil dat we naar de foto in haar album kijken en haar vertellen wat het wordt? Maar de echo is zo onduidelijk dat ik er niks van kan maken helaas...
ik heb veel echo's gezien maar hier kan ik niks van maken . hij is zeer onduidelijk en kan er echt niks uithalen :
hey ik heb nog is gekeken en kan er eindelijk een baby inzien. links hoofdje dan 2 armpjes, lichaampje en 2 beentjes. helemaal rechts tegen de kant aan zit het geslacht en als ik heel goed kijk zie ik nog niks ertussen haha. weet je het zelf wel?
hoi hoi ik zie inderdaad hoofdje armen over elkaar maar de onderkant staat er niet goed op kun je helemal niets aan zien heb je geen duidelijkere foto groetjes nathalie
ik dacht er eerst een sinasappel in te zien, maar toen zag ik dat de echo op zijn zij lag, en als je hem schuin bekijkt dan zie je een lief babytje. ik zie niet echt goed, maar gok een meisje, maar alleen omdat ik geen pieletje zie uitsteken. heb je het niet gevraagd?
De echo ligt op z'n kant. Als je hem naar rechts zou kantelen zie je hem rechtop en zie je een kindje, maar het geslacht is er niet op te zien. Wat ik overigens erg jammer vind is dat de topicstarter zelf niet meer reageerd hier op het forum. Groetjes, Giegel