Ik ben nu al sinds een maand of 2 misselijk, moe, etc. Iedereen zegt nu dat het daarom een jongen is! Een makkelijke zwangerschap, dan is het een meisje, een 'lastige' zwangerschap, dan is het een jongen. En echt IEDEREEN zegt het! Ik ga zo lachen als het een meid blijkt te zijn Wat denken jullie? Is het vaak zo, dat het een jongen is als je je misselijk e.d. voelt?
bakerpraatje! als dat zo was hadden we geen echo's en controle echo's meer nodig.. in t ene deel van t land zeggen ze t zo.. in t andere andersom. tja 50% kans
Ik dacht dat het bakerpraatje juist andersom was: bij een meisje flink misselijk en bij een jongen juist niet!
Ik vind het ook zo lachen Ik ben de enige die denkt dat het weleens een meid zou kunnen zijn. Ach, ik heb echt geen voorkeur, ben wel heeeeel benieuwd! De mensen in mijn omgeving hadden toevallig een lastige zwangerschap toen ze een jongen kregen en bij een meid juist nergens last van. En nu denken ze dat het altijd zo is
hier ook op die manier..... met zoon was ik niet misselijk..... (pas later) met dochter echt kostsmisselijk...... en nu er tussenin... dus ik krijg denk ik een baby nu..... bakerpraatjes
Volgens mij is het ook andersom: met een meisje ben je vaker misselijker dan bij een jongen. En volgens mij is dit niet helemaal een bakerpraatje, maar zeker weten doe ik het niet. Bij zoonlief had ik extreme zwangerschapsmisselijkheid. Nu ben ik weer erg misselijk, maar het is wel minder. Ben benieuwd
Ben beide keren niet echt misselijk geweest, eigenlijk precies hetzelfde.. en heb al een dochter en krijg nu een zoon. Merk persoonlijk echt geen verschil in mijn zwagerschappen tot nu toe.
hier bij 2 zoons geweldige zwangerschappen gehad bij mijn dochter heel erg misselijk veel blaasonstekingen en 4x in het ziekenhuis gelegen meiden zijn moeilijker haha
Ik dacht dat het ook zo was. Zelf werd ik pas met drie maanden even misselijk en verder nergens last van.
Nu geloof ik ook niet zo in dat soort bakerpraatjes, maar ik ben echt drie maanden misselijk geweest en weet sinds kort dat ik een jongen verwacht..
bij mn dochter een zwangerschap om er 10 van te doen. Nergens last van! Nu kotsmisselijk, dus zal mij benieuwen
Flinke bakerspraatjes! Mijn eerste 3 zwangerschappen leken al druppels water op elkaar. Nooit ergens last van gehad of wat anders! 1e en 3e waren jochies en de 2e een meid. Ook mijn buik was alle 3 de keren precies hetzelfde, rond en groot! Nu bij deze zw-schap merk ik wel verschil, maar dan met mijn huid, die is veel gevoeliger sinds ik zwanger ben (veel rode/droge plekken in mijn gezicht), maar ook dit keer niet misselijk of wat dan ook! Zal mij benieuwen wat ik nu draag
hier nooit misselijk geweest of moe. Alleen de gehele zwangerschap last gehad van maagzuur. En heb een prachtig kereltje
bakerpraatje ik heb buiten mijn vermoeidheid 3 of 4 weken last gehad van misselijkheid dus niet echt probleem zwangerschp en het is echt een jongetje
hihi het bakerspraatje is ook andersom.. een meid zou meer kwaaltjes geven als een jongen.. Maar is gewoon klinkklare onzin hoor.. verschilt gewoon per persoon!
het bakerpraatje is andersom en grote onzin. mijn limburgse sm zei dat ze al wist dat ik een jongen kreeg, want de schoonheid uit mijn gezicht was weg (en bedankt he!) heel grappig, want hier zeggen ze het juist andersom, dat een meisje dat zou doen. probleem is dat mijn sm heilig in bakerpraatjes gelooft.