Hallo dames, zijn er nog meer dames die over tijd lopen? En voelen jullie wel voortekens? Ik loop nu 3dagen over tijd maar, ik heb geen voortekens niks. Voor mijn gevoel blijft de beeb nog 2 weken zitten erg vervelend. Zijn er dames die dit ook zo ervaren als mij die gewoon niks geen voortekens hebben of wat dan ook?
Mijn dochter is geboren met 41+2, ik had ook geen voortekens toen ik net overtijd liep ( Overigens loop je pas officieel bij 42 weken overtijd, de baby mag gewoon tussen 37 en 42 weken geboren worden, maar het klopt voor je gevoel wel dat je overtijd bent! ) Op 41+1 werd ik wakker met gebroken vliezen, werd ingestuurd door de verloskundige, bevalling ingeleid en met 41+2 is ze geboren. Ik ging alleen de avond voordien slapen met een rot gevoel; ik was het beu en ben 's nachts nog een stuk door de kou gaan wandelen zonder jas, ik voelde me gewoon bah. Die ochtend begon het dus. Succes!
hoi bambi! hier ook overtijd helaas, idd het voelt alsof hij zij er nooit uit zal komen.. heb wel een beetje last van krampjes savonds maar zakt wel weer af telkens duss zal wel januari worden... aargh... probeer alle dagen maar wat afleiding te zoeken maar veel voer ik niet meer uit.. beetje spelen met me dochter hihi sterkte meid of ben je inmiddels stiekem al bevallen
och gien meisie alweer over tijd!! heb je iig wel kunnen genieten van het kerstdiner bij san ofniet ik duim dat jullie kleintje gauw komt!
hahaha won ja dat was heerlijk! alleen euhh het mag nu wel komen hihihi hoe is het metjou? zag een super leuke foto op h! gaat alles goed met je? we moeten ons topic weer nieuw leven in blazen!
ons topic is gesloten zag ik, dus we moeten een nieuwe maken! ben namelijk wel weer benieuwd naar iedereen.. hoe het met san gaat ook! zal wel eens een nieuwe aanmaken zorg jij dat ze ook weer komt haha
krampjes heb ik ook af en toe, maar dat stopt bij mij ook weer! Ik probeer ook afleiding te zoeken maar zoveel kan ik niet meer doen. En ik moet zeggen dat ik ook nergens zin in heb ik denk dat we een nieuwjaarsbaby krijgen hihi
pff ik weet hoe jullie je voelen ik ben bij 41+6 bevallen zooo vervelend. wel een plus punt ik had een super bevalling en ongemerkt had ik al 6 cm ontsluiting de laatste 4 heb ik in 2,5 uur gedaan
ja zo vervelend he, kijk wist ik maar dat de kleine volgende week dinsdag (bijv) komt dan kun je daar naar toe leven @ amfy tjee bijna 2 weken overtijd.. ja ik hoop ook gewoon dat dit allemaal voorwerk is (en ook wat doet ) en dan zien we het wel.. maar ik heb er gewoon zon zin in
Haha erg he.....ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik niet tijdens kerst bevallen ben. Maar nu mag het wel gebeuren Ben net volgens mij wel slijmprop verloren maar dat wil nog niks zeggen heb ik begrepen We w88 maar gewoon af hihi. Succes dames........met wachten en anders met de bevalling
ik kan me ook aanmelden bij jullie ik ben ook overtijd 40+6 dagen, en ik ben het me toch zat in een keer..... werd vanmorgen echt chagie wakker, voel me zo dik en loom haha heb gewoon even m'n dag niet..... moet donderdag naar de vk en dan gaan ze me strippen dus ben benieuwd of het een 2011 of 2012 baby gaat worden.... hebben jullie ook dat jullie man/vriend soms ook echt chagie kan zijn omdat de kleine er nog niet is? word er zo zat van zegt ie nog steeds niks loos/voel je niks, ja hallo ik kan er toch ook niks aan doen.... sorry voor m'n gezeurrrrrrr
hee meiden! haha ik heb ook af en toe een bui waar je u tegen zegt.. gelukkig heb ik het zelf ook wel in de gaten dat scheelt.. ik ben net bij de vk geweest en ze wilde eerst niet strippen want ik ben nog geen 41 weken, maar vroeg of ze toch ff wilde voelen en tadaa al 1 a 2 cm super dus ze kon toch al wel strippen en heeft ff goed haar best gedaan haha! merk nu ook wel weer wat krampjes dus hopelijk word het wat vanavond/vannacht... ik merk wel dat me man het ook weer erg spannend vind haha zo schattig...
Hey meiden, Mag ik me ook melden ook al loop in nog maar net 1 dag over? Ben nog niet zo ver overtijd als jullie maar heb ook hier het gevoel dat er voorlopig nog geen beeb gaat komen.. Voel op de gebruikelijke harde buiken na niets anders als de afgelopen weken.. Hoop zooo dat het nog 2011 gaat worden! Ik mag morgen naar de vk en ze willen dan kijken of ik al gestript of gemasseerd kan worden.. Beleid is hiet net verranderd dat ze het nu al na de 40wkn doen ipv na de 41.. Bij jullie al iemand die voor de 41wkn gestript is? Reken nergens op hoor maar vind het stiekem wel beetje spannend.. Manlief hier ook erg nieuwsgierig en vol ongeduld..Praat ook elke avond tegen mn buik en vraagt dan of ukkie aub snel wilt komen en beloofd ons ukkie vanalles en nog wat haha... (maakt dus nu al geen indruk..) Hoop voor de mama's hier die al bijna week over lopen dat jullie zoiezo mama mogen worden deze week!! Dat wachten is niks..
hoi wendy, haha die kleine heeft nu al schijt aan papa ik hoop ook voor de dames die al ver overtijd zijn dat het gouw gaat beginnen... hier is mannetje thuis voor 2 weken dus hoop echt dat de kleine besluit er werk van te maken anders kan hij er niet zo lang van genieten maarja dat weet je van te voren.. nou hier doen ze het dus officieel niet voor 41 weken maar ik heb gewoon gevraagd of ze wel even wilde voelen ivm krampen die ik heb savond was ff benieuwd of ze al wat deden! en dus al 2 cm, nu op naar de 10... bambi, bij jou nog niks? pff zet m op meiden gelukkig nog maar even!
Vandaag bij VK geweest.....ze hebben verder niks gedaan. Maar ze dacht zelf dat het morgen of overmorgen wel zou beginnen. Ik ben benieuwd of ze gelijk heeft. Ik heb nog nooit een harde buik gehad....en nu ook niet.....dus volgens mij duurt het nog wel ff haha. Ik ben trouwens helemaal niet sjaggie (normaal wel haha ) en mijn mannetje ook niet. Die is alleen maar zenuwachtig hihi. verder hebben wij nergens last van. Gien spannend! Ik hoop voor je dat het nut heeft gehad en dat het doorzet.....zou wel fijn zijn...zo lekker tussen kerst en oud & nieuw in haha. Wendy....misschien kunnen ze je dan morgen wel helpen!! Ik ben erg benieuwd! Bambi vind ik maar verdacht stil haha
Ik was 5 dagen overtijd en helemaal geen voortekenen. Was smorgens gestript en in de middag gebeurde er nog niks, ben toen huilend in bed gaan liggen en a een kwartier in slaap gevallen, was er helemaal klaar mee. Toen we savonds onze meiden in bad hadden gedaan en in bed legde voelde ik de eerste wee. 4 uur later had ik ons meisje in de armen.
@ msi; hier denk ik ook niet dat er wat gaat gebeuren hoor, heb wel krampjes maar nog geen een echte wee gehad... @ djamila; tjee super zeg en zo lekker snel.. teken ik voor
Ik weet niet eens hoe een wee voelt.....dus voordat ik daar achter ben, ben ik alweer een een paar uur verder hahaha Goh 4 uur Djamila.....wil ik ook wel hihi
hier gaan ze ook niet voor de 41w strippen of een pogin doen, maar 'gelukkig' ben ik morgen 41 week dus donderdag gaan ze strippen als ik ontsluiting heb, dus hoop het zo...... m'n man wil graag morgen naar een beurs toe en moet daarvoor bijna 2 uur rijden. zit ie steeds moet ik daar wel heen gaan nu of thuis blijven? ja dat weet ik ook niet voel op dit moment niks onze kleine meid zit lekker te bewegen in m'n buik, maar verder niks, dus zei ook wacht gewoon vannacht af is er morgen nog niks ga je maar lekker heen, zal vast niet zo snel gaan.... of zouden jullie het niet doen? zou het ook jammer vinden als hij niet gaat en er gebeurt morgen niks...