Hoi! Ik en mijn vriend krijgen een zoontje! Mijn vriend is Frans en we gaan hier over een paar maanden ook wonen. Dus wij willen graag weer een Frans klinkende naam. Maar voor jongens vind ik de namen meestal niet zo leuk... Hebben jullie nog ideeën? Groetjes!
Aladie, Lyra en Aramis Aladie, Lyra en Basile Aladie, Lyra en Damien Aladie, Lyra en Evian Aladie, Lyra en Felix Aladie, Lyra en Iven Aladie, Lyra en Lucien Aladie, Lyra en Mathis Aladie, Lyra en Quentin Aladie, Lyra en Remi Aladie, Lyra en Sebastien Aladie, Lyra en Thibault Aladie, Lyra en Zacharie
Didier Nicholas Thierry Valentin Destan David Mathieu Jacky Jérémy / Jérémie Arnaud Fabrice Brice Camille Fabien / Fabian Olivier Michel Henri Stéphane Rolland Benjamin Serge Gilles Yves Antonin / Anthony Sylvain Samuel Guy Romain Claude Damien Teddy Yvan Alexandre Succes!
-Thibo -Guyon -Remi -Marcus -Cesar -Alec -Quin(t) -Jordi -Raoul -Emile -Eloy -Leroy -Deon -Milas -Loan -Ylan -Faviën -Ivain -Evan -Yann -Enzo -Romain -Jules -Victor -Dorian -Matteo -Thomas -Andy -Leo -Timeo
Om nog meer onduidelijkheid te voorkomen doen we dit topic dicht. Ts, je kan eventueel contact met ons opnemen om het topic weer te openen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl